Ogłoszenie
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT
140 000 km Loganem MCV 1.5 dci 85km
Autor
Wiadomość
wojtus
Marka: Dacia
Model: Lodgy, Sandero
Silnik: 1.6 MPI, 1.4 MPI LPG
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 167 Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2014-05-27, 06:30 140 000 km Loganem MCV 1.5 dci 85km
Właśnie na liczniku stuknęło 140 000 km, w związku z czym postarałem się o małe podsumowanie eksploatacji mojego Logana MCV
Przejechane 140 108 km
Spalone 7386 litrów ON
Średnie spalanie 5,27 l/100km
Poniżej lista czynności związanych z eksploatacją:
Przebieg – Data – Czynności obsługowe
010 083 – 11.2008 – Wymiana oleju, filtra oleju
020 945 – 05.2009 – Wymiana oleju, filtra oleju
040 854 – 01.2010 – Wymiana oleju, filtra oleju, filtra paliwa
040 900 – 01.2010 – Montaż filtra kabiny
048 000 – 05.2010 – Gwarancja – lakierowanie ramki drzwi przednich prawych
048 750 – 05.2010 – Wymiana klocków hamulcowych
059 400 – 09.2010 – Gwarancja - wymiana wahacza lewego, wsporników stabilizatora
060 268 – 09.2010 – Wymiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza
060 704 – 10.2010 – Gwarancja – wymiana sprężarki klimatyzacji, paska akcesoriów, termostatu
060 704 – 10.2010 – Gwarancja – wymiana kratki nawiewu, klamki bagażnika
065 400 – 12.2010 – Gwarancja – wymiana węża klimatyzacji
065 400 – 12.2010 – Gwarancja – wymiana podparcia lędźwiowego fotela kierowcy
066 258 – 12.2010 – Wymiana filtra paliwa
068 077 – 01.2011 – Gwarancja – wymiana świecy żarowej, regulatora paliwa, wtryskiwacza, przewodu paliwowego, pompy wysokiego ciśnienia
071 692 – 03.2011 – Wymiana filtra kabiny
074 000 – 04.2011 – Gwarancja – wymiana węża klimatyzacji
077 700 – 07.2011 – Gwarancja – wymiana czujnika wody w filtrze paliwa, wyłącznika ogrzewania tylnej szyby
077 700 – 07.2011 – Wymiana filtra paliwa
080 184 – 08.2011 – Wymiana oleju, filtra oleju
086 959 – 03.2012 – Wymiana filtra kabiny
087 479 – 04.2012 – Gwarancja – wymiana węża klimatyzacji
098 751 – 08.2012 – Gwarancja – lakierowanie lewych drzwi bagażnika
100 520 – 09.2012 – Wymiana oleju, filtra oleju, tarcz hamulcowych, klocków hamulcowych
101 045 – 09.2012 – Wymiana filtra kabiny
114 430 – 05.2013 – Wymiana wahacza lewego
114 430 – 05.2013 – Wymiana filtra kabiny
117 176 – 07.2013 – Wymiana oleju, filtra oleju, filtra powietrza, płynu hamulcowego
117 176 – 07.2013 – Gwarancja – wymiana węża klimatyzacji
117 176 – 07.2013 – Gwarancja- wymiana lewych drzwi bagażnika
117 351 – 07.2013 – Wymiana łożyska koła przedniego lewego
127 288 – 09.2013 – Wymiana filtra kabiny
127 288 – 11.2013 – Wymiana filtra paliwa
138 843 – 05.2014 – Wymiana oleju, filtra oleju, wahacza prawego
Ostatnio zmieniony przez wojtus 2014-05-27, 06:31, w całości zmieniany 1 raz
piku
Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 1358 Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2014-05-27, 06:34
Ładne podsumowanie. Pewnie masz zanotowane koszty serwisu poszczególnych elementów? Widać, że często wysiadała klimatyzacja...
Lukas87
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2014-05-27, 13:11
Widzę że pompa (wysokiego ciśnienia) zasilająca szynę CR szybko siadła co było powodem jej wymiany bo widzę żę wtryski nie ruszane?
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Ostatnio zmieniony przez Lukas87 2014-05-27, 13:12, w całości zmieniany 1 raz
wieza
Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 1919 Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2014-05-27, 13:30
cos duzo tych napraw gwarancyjnych było.... mnie to ominęło całe szczescie ;)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
wojtus
Marka: Dacia
Model: Lodgy, Sandero
Silnik: 1.6 MPI, 1.4 MPI LPG
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 167 Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2014-05-27, 13:30
Lukas87 napisał/a: Widzę że pompa (wysokiego ciśnienia) zasilająca szynę CR szybko siadła co było powodem jej wymiany bo widzę żę wtryski nie ruszane?
Opisywane tutaj na forum problemy ze stabilnością wolnych obrotów
wojtus
Marka: Dacia
Model: Lodgy, Sandero
Silnik: 1.6 MPI, 1.4 MPI LPG
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Wrz 2008 Posty: 167 Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2014-05-27, 13:34
piku napisał/a: Ładne podsumowanie. Pewnie masz zanotowane koszty serwisu poszczególnych elementów? Widać, że często wysiadała klimatyzacja...
Problemy z klimatyzacją, a właściwie jednym z węży zaczęły się po wymianie sprężarki klimatyzacji, możliwe, że w serwisie zapomniano założyć jakiegoś wspornika.
Wąż klimatyzacji - po prostu pękał w jednym miejscu.
Nie możesz pisać nowych tematówNie możesz odpowiadać w tematachNie możesz zmieniać swoich postówNie możesz usuwać swoich postówNie możesz głosować w ankietachNie możesz załączać plików na tym forumMożesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku