Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 767 Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2012-12-12, 10:37
tylko jak zestawisz awaryjność 1,5DCi które są mają "pewny przebieg" to nie jest to awaryjny silnik.
AŚ na to nie patrzy tylko na magiczne km na liczniku które są cofane i nie ma co się dziwić że autku przy 500 tys zdażają się obrócone panewki (a na liczniku 180tys).
Nie da się czytać tych pierdół - polecają 1.6DCI - fajnie, tylko na jakiej podstawie ?Ciekawe ile jest na rynku samochodów z tym silnikiem i przebiegami na poziomie 250tyś ? Ile tych w których trzeba było licznik cofnąć do 90tyś żeby nie straszył przyszłego klienta ?
Naprawdę trzeba być ignorantem, żeby zestawić silnik który jest montowany w większości modeli renault, dacia, nissan i i pewnie nie tylko od pewnie 12lat z silnikiem który trafił do wybranych modeli pewnie rok albo 2 lata temu pod względem statystyk serwisowych.
Kolejny popis dziennikarstwa motoryzacyjnego w wykonaniu AŚ.
Marka: była Dacia, jest Toyota
Model: Sandero, Auris Touring Sports
Silnik: 1,6 (132 KM)
Rocznik: 2015
Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 1501 Skąd: Ozorków
Wysłany: 2012-12-12, 11:48
Ja czytam AŚ od bardzo dawna i na pewne artykuły, bądź opinie patrzę z przymrużeniem oka. Jestem głęboko przekonany, że za rok napiszą o silniku DCi w samych superlatywach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum