Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2012-11-29, 09:32
DACIA LODGY - i znowu tylko 3 gwiazdki w euroNCAP
Autor Wiadomość
Pijava 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 +gaz
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączyła: 05 Gru 2012
Posty: 8
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2012-12-19, 09:42   

Gdy podejmowaliśmy decyzję o zakupie Lodgy nie było jeszcze danych z testu, sprzedawcy z salonu nie mieli jeszcze żadnych informacji . Teraz się zastanawiam czy znając wyniki testu podjęłabym ponownie decyzję o zakupie. Choć z drugiej strony z pewnością jest to bezpieczniejsze auto niż moje obecne auta rocznik 99 i 94.
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2012-12-19, 11:32   

bez paniki - Lodgy to nowoczesne, funkcjonalne, bardzo obszerne i z pewnością o wiele bezpieczniejsze auto, niż 10 czy 15 letnie auta używane. Nie bez znaczenia są jego znaczne gabaryty, w myśl zasady "duży może więcej" ;-) Jeśli zadasz sobie trud dokładnego prześledzenia wyniku testu zderzeniowego, to sama stwierdzisz, że auto straciło punkty z powodu braku wyposażenia w standardzie (można je jednak dokupić) oraz przez pas przedni, którego ukształtowanie słabo chroni pieszych w razie kolizji z tym autem.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2012-12-19, 11:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
keikan 



Marka: Dacia
Model: Duster II 4x4 / Sandero II
Silnik: 1,3 150KM / 1,2 16V
Rocznik: 2020 / 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 1196
Skąd: Krak-OFF
Wysłany: 2012-12-19, 14:24   

gwiazdki - srazdki :-)

Ja zaczynałem od Fiata 126p (podejrzewam, że w testach dostałby minus 5 gwiazdek)...
Miałem kilka kolizji, a jak widać żyję i mam się dobrze...
Przez co najmniej 10 lat jeździłem też innymi autami nie posiadającymi poduszek powietrznych, stref zgniotu i innych bajerów (auta z lat 80-tych).
Więc ostatnia rzecz, na jaką patrzę przy zakupie auta to jakaś tam ilość gwiazdek...
Bardziej interesuje mnie jakie są ceny i dostępność części oraz ile pali....
_________________
http://www.daciaklub.pl/f...=7001&start=100

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=18768
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-19, 18:31   

hahhaa
zobaczcie to
http://www.euroncap.com/C...point-in-s.aspx
mieli 4 gwiazdki teraz maja 3 :roll:
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
marszelest 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V / LR-IV
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 553
Skąd: ŻORY
Wysłany: 2012-12-19, 21:46   

3 gwiazdki uzyskały tylko dlatego ,że miały dodane wyposażenie poza-standardowe
tak to by miały 2 gwiazdki, przynajmniej tak ten artykuł zrozumiałem
_________________
(•_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
Ostatnio zmieniony przez marszelest 2012-12-19, 21:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-19, 23:08   

Dar1962 napisał/a:
o wiele bezpieczniejsze auto, niż 10 czy 15 letnie auta używane

Od 15 niemal na pewno, od 10 - to już bardziej zależy od egzemplarza, aczkolwiek w przypadku tych dostępnych w Polsce w różnej maści autohandlach też będzie to prawdą w jakichś 95%.

Ale to:
Dar1962 napisał/a:
auto straciło punkty z powodu braku wyposażenia w standardzie (można je jednak dokupić) oraz przez pas przedni

- to nie jest cała prawda: bez tych rzeczy faktycznie nie dostałoby w żaden sposób więcej gwiazdek, ale samych punktów mogłoby zdobyć więcej, gdyby nie problemy z konstrukcją ):


Natomiast, żeby było jasne: ja mocno krytykuję, ale to dlatego, że właśnie po konstrukcji lodgy należałoby się spodziewać więcej, bez względu na gwiazdki - ale to nie znaczy, że jest ona trumną na kołach: bo nie jest. To przyzwoite auto, ale bardzo, bardzo niestety: raczej bliżej dolnej granicy tej przyzwoitości, niż chociaż w stanach średnich...
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-20, 09:12   

Trojaczki z Kolina po faceliftingu dostałyby na pewno dwie a być może nawet jedną gwiazdkę gdyby nie to że Toyota zobowiązała się dodać jako standard od lipca 2013:
boczne poduszki, boczne kurtyny , ESP, brzęczyk zapięcia pasów pasażera, ISOFIXy.
PSA chcąc nie chcąc dołączyło do niej.
Dzięki temu trojaczki wyżebrały 3 gwiazdki unikając medialnej kompromitacji (już widzę te tytuły gdzie chińskie Cherry jest bezpieczniejsze od Toyoty).
Jak się to ma do obecnej wersji trojaczków litościwie pominę milczeniem.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-20, 09:40   

Tylko proszę nie wpadać w koleiny pt. "a u Was to biją Murzynów!" - nawet, jeśli czasami faktycznie "biją", to nie jest to żadna pociecha ani wytłumaczenie...
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-20, 09:51   

Ten przykład dowodzi tego że Renault miało czas na podrasowanie wyników po teście Dustera (mogli np. zobowiązać się dodać te brzęczyki z tyłu lub seryjne ESP ) i zdobyć czwartą gwiazdkę.
Ale to olali. Więc olewają też trzy gwiazdki w Lodgy i tyle.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-12-20, 09:55   

http://francuskie.pl/?p=46086
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-20, 11:31   

DrOzda napisał/a:
Ten przykład dowodzi tego że Renault miało czas na podrasowanie wyników po teście Dustera (mogli np. zobowiązać się dodać te brzęczyki z tyłu lub seryjne ESP ) i zdobyć czwartą gwiazdkę.
Ale to olali. Więc olewają też trzy gwiazdki w Lodgy i tyle.

Nie chodzi o ilość gwiazdek tylko o jakość konstrukcji. Niech sobie Dacie mają mało gwiazdek - skoro MUSZĄ. Ale niech będą bezpieczne i niech się nawet większość ewentualnych klientów Renault o tym nie dowie..
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-12-20, 14:58   

czy to "zasługa' małej ilości gwiazdek czy nie to zainteresowanie modelem Lodgy spada... taki wniosek wysnułem dzisiaj podczas rozmowy z koncesjonerem, w trakcie przeglądu połaziłem dzisiaj po salonie i nadarzyła się okazja do rozmowy z której wynikło to co napisałem wyżej oraz, że nadal jest spore zainteresowanie Loganem MCV... (ściągają skąd się da :-P ), nie wiem na ile miarodajne są te informacje, czy to sprawa lokalna, przejściowa czy dłuższy trend... czas pokaże...
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Lodgy / Peugeot 508 SW
Silnik: 1.2 TCe 115 LPG / HDi 150
Rocznik: 2015 / 2017
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 921
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2012-12-20, 15:08   

TD Pedro napisał/a:
nadal jest spore zainteresowanie Loganem MCV... (ściągają skąd się da :-P )

Ostatecznie MCV jest konstrukcją unikalną, a Lodgy - ani trochę (nie ujmując jej innych zalet). Skoro Logan wypadał w testach zderzeniowych nieźle, to MCV powinno sobie radzić tak samo, albo nie gorzej (mam na myśli konstrukcję i odniesienie tego problemu do Lodgy).
 
monopios 



Marka: DACIA
Model: Sandero
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2010
Wersja: Arctica
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 980
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 2012-12-20, 15:58   

A według mnie, odpowiedzialna za to jest cena. Przy podobnych gabarytach, MCV -ka około 5,5 tyś. zł. taniej, to już jest jakaś zachęta do MCV -ki.
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-12-20, 16:10   

monopios napisał/a:
według mnie, odpowiedzialna za to jest cena

- cena zapewne nie pozoztaje bez wpływu ale z drugiej stony to Lodgy jest (przynajmniej teoretycznie) konstrukcja nowszą a co za tym idzie nowocześniejszą a to z kolei dodatkowo kosztuje...
- z całym szacunkiem do upodobań innych (właścicieli/sympatyków) mnie Lodgy podoba się średnio, natomiast MCV zdecydowanie bardziej :lol: , zastrzegam również, że nie jechałem nigdy ani jednym ani drugim modelem i moje odczucia są tendencyjne i subiektywne :-P - oparte jedynie na guście/ocenie wizualnej, itp...
 
grekol 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 41
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-20, 16:11   

tak sobie czytam ten wątek i doszedłem do wniosku, że chyba napiszę do inżynierów z ncap, żeby gwiazdki w wynikach zderzeniowych uzupełniali dodatkową gwiazdką z legendą w opisie, że te 3 gwiazdki w jednym modelu to jednak mają inne znaczenie niż 3 gwiazdki w innym modelu...
zawsze myślałem, że skoro w skali jest 5 gwiazdek, to auta które mają 3 gwiazdki prezentują podobny poziom w swojej klasie, a tu proszę, okazuje się, że jednak wg niektórych, w modelu którym jeżdżą 3 gwiazdki są jednak lepsze.
Gwiazdki gwiazdkami, w wynikach testów są wskazane grafiki z manekinami, na których pokazane jest jakim przeciążeniom podlegają poszczególne części ciała i lodgy ma bardzo podobne, jak nie lepsze wyniki od niż inne modele, więc chyba ta podłoga nie stanowi takiej makabry.

a sprzedaż mcv, cóż, jakby nie patrzeć cena tego samochodu jest niższa...
_________________
www.veraco.pl
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-12-20, 16:15   

grekol napisał/a:
chyba napiszę do inżynierów z ncap

MSZ to nic nie da... za tym chyba stoi kasiora i to niemała :-( ...
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-20, 16:58   

grekol napisał/a:
żeby gwiazdki w wynikach zderzeniowych uzupełniali dodatkową gwiazdką z legendą w opisie

Obecny trend jest niestety taki, żeby "upraszczać" - więc prędzej doczekamy się zmiany sposobu oceniania na jedną gwiazdkę: zieloną dla "dobrych" i czerwoną dla "niedobrych" aut d;


grekol napisał/a:
auta które mają 3 gwiazdki prezentują podobny poziom w swojej klasie

No jaaaasne - i dołożenie np jednej kontrolki zapięcia pasów, które winduje auto do 4*, d-i-a-m-e-t-r-a-l-n-i-e zmienia ten poziom. Musi, prawda?! <:


grekol napisał/a:
w modelu którym jeżdżą 3 gwiazdki są jednak lepsze

Czasem będzie to prawda, a czasem - nie.

Gwiazdki bardzo mało mówią - one tylko dobrze wyglądają medialnie...


grekol napisał/a:
chyba ta podłoga nie stanowi takiej makabry

W gwiazdkach - nie stanowi, co pisałem od początku.

Konstrukcyjnie - makabrę to też może nie, ale bardzo marnie świadczy o tej konstrukcji, materiałach lub wykonaniu.

Wizerunkowo - powinno być makabrą, bo wynika z cynizmu producenta.


@grekol: Na koniec uwaga prywatna: może jestem ostatnio przewrażliwiony, ale wydaje mi się, że sugerujesz, że próbuję "zdołować" lodgy, żeby... no, właśnie, tego sam nie wiem - "poprawić sobie humor, bo muszę jeździć starym modelem"? Jeśli masz takie podejrzenia, to zapewniam - tak nie jest.

Z drugiej strony i wbrew kolejnym oskarżeniom o sprzedajność - nie "promuję marki", nie "buduję jej pozytywnego wizerunku", nie "dbam o imidź". Od początku, kiedy się zainteresowałem Dacią, to kibicuję jej po prostu jako produktowi zdroworozsądkowemu i - do tej pory, w większości - uczciwemu: dostajesz to, za co zapłaciłeś, nie mniej, ale i nie więcej, bez dodatkowej opłaty za markową metkę. Dlatego z jednej strony mogę niektóre rzeczy wybaczyć - albo chociaż zrozumieć (cena, cięcie kosztów, "konieczność" ochrony innych modeli grupy Reno-Nissan) - ale z drugiej strony dlatego też tak bardzo krytykuję przejawy niepotrzebnego i nadmiernego cynizmu.

I olanie konstrukcji lodgy to jest właśnie ten ostatni przypadek - oraz "złamanie tradycji", że kolejne modele mimo wszystko były coraz lepsze. MSZ to bardzo, bardzo źle - dla nas, klientów.

A denerwuje mnie to tym bardziej, że chociaż nie pracuję w zawodzie, to długie lata uczyłem się na inżyniera, więc po prostu wiem, że to jest właśnie olanie, a nie żaden przypadek czy wypadek przy pracy, i jakie mogą być tego skutki w czasie rzeczywistego wypadku, a nie laboratoryjnego testu na manekinach...
 
grekol 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 41
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-20, 18:38   

laisar, nie traktuj tego co piszę personalnie, tak jak każdy inny użytkownik auta i forum masz prawo do własnej opinii.
ja również jestem inżynierem (mechanikiem), pracuję w zawodzie (również obliczenia wytrzymałościowe) i już dawno zrozumiałem, że nie wszystko złoto co się świeci i nie zawsze jest źle, kiedy się gnie.
testy zderzeniowe wskazały odkształcenia w podłodze i może to wzbudzać obawy, ale dla mnie osobiście więcej mówią i bardziej istotne są właśnie "uszkodzenia" manekina, który jest bardzo skomplikowanym urządzeniem i rejestruje naprężenia jakim poddane są poszczególne części ciała. I skoro widzę, że głowa, klatka piersiowa czyli życiowo najważniejsze organy są ocenione dobrze jeśli chodzi o poziom ochrony, to nasuwa mi się wniosek, że ta podłoga nie jest taka straszna. Odniosłem się też do logana czy dustera, bo pomimo, ze nie wskazały problemu z podłogą, to nie uzyskały też lepszego wyniku w ocenie zagrożeń dla poszczególnych części ciała. Z logana manekin wychodzi bardziej pokiereszowany niż z lodgy dlatego też denerwują mnie skrajne opinie typu logan jest ok, a lodgy to trumna na kołach.
krytyka należy się producentowi za brak postępu w kwestii bezpieczeństwa, ale jego polityka jest konsekwentna i na pewno nie jest to przypadek.
zamówiłem dacię i mam nadzieję, że się nie zawiodę. Mam też nadzieję, że będą szli do przodu w kwestii technologii, bezpieczeństwa, wyglądu aut.
_________________
www.veraco.pl
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-20, 19:31   

grekol napisał/a:
nie zawsze jest źle, kiedy się gnie

Ba - to nawet bardzo dobrze, bo przecież właśnie ma się giąć! (:

...Tylko że akurat w lodgy jest ten problem, że nie skończyło się na gięciu - nastąpiło kompletne rozdzielenie podłogi od tunelu, tunel pogiął się w taki sposób, że zostało to specjalnie podkreślone, a elementy podłogi wniknęły do kabiny. I jakoś nie sądzę, żeby chodziło po prostu o wybrzuszenie - skoro nastąpiło rozdzielenie elementów, to prędzej widzę tam oczyma wyobraźni brzegi blach. Czyli tu już nie ma co liczyć wytrzymałości konstrukcji auta - zostają jedynie centymetry, których zabrakło do ran ciętych pasażerów... A tego naprężenia manekinów (w rzeczy samej - zupełnie w normie) nie pokażą, prawda?

Teraz rozumiesz, skąd moje narzekania? ):

(Mimo wszystko - dalekie jednak od "trumny na kołach").
 
grekol 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 41
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-12-20, 21:05   

ja tam wolałbym zamiast oczyma wyobraźni zobaczyć foty jak się rozwarstwiło, czy na parę milimetrów, czy też można łapę włożyć, w którym dokładnie miejscu się rozwarstwiło itd. niby problem jest, ale zostajemy w sferze domysłów.
widząc zdjęcia wnętrza kabiny (http://www.euroncap.com/files/DACIA_Lodgy_2012_Driver---0-a8abbd6a-902e-4b8b-b31f-f7524a8a9ed0.JPG) można zauważyć, że przestrzeń po uderzeniu pozostała, kierownica nie połamana, kolana nie są wgniecione ani w blachy ani w fotel, dlatego też może to budzić mieszane odczucia w odniesieniu do informacji o podłodze.
ja już mam takie inżynierskie skrzywienie, że przemawiają do mnie liczby, rysunki, zdjęcia...
_________________
www.veraco.pl
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-21, 01:19   

grekol napisał/a:
wolałbym zamiast oczyma wyobraźni zobaczyć foty

Też bym wolał - tylko co z tego, skoro nie pokazują... Natomiast mimo różnych uchybień wierzę, że jeśli EuroNCAP podaje i akcentuje, że nastąpiło naruszenie stabilności konstrukcji przez rozdzielenie się elementów konstrukcyjnych - to im wierzę, bo dla mnie jako klienta jest to po prostu lepsze podejście niż "nic się nie stało, są 3*".
 
wielgibolo 


Marka: DACIA
Model: LODGY
Silnik: 1.6 mpi
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 2012-12-21, 10:02   

laisar - przeczytałem cały ten wątek i powiem Ci że jak na "ja im wierzę" to trochę się zapędziłeś w rzucaniu osądów.

pozdrawiam

wiara i wiedza to jednak trochę inne kategorie
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-21, 10:16   

wielgibolo napisał/a:
jak na "ja im wierzę" to trochę się zapędziłeś w rzucaniu osądów

Osądzam Reno, wierzę EuroNCAP - gdzie tu zapędzenie?


wielgibolo napisał/a:
wiara i wiedza to jednak trochę inne kategorie

Moje wypowiedzi też są w innych kategoriach - wiara w uczciwość EuroNCAP, wiedza o wytrzymałości konstrukcji.
 
wielgibolo 


Marka: DACIA
Model: LODGY
Silnik: 1.6 mpi
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Gru 2012
Posty: 57
Skąd: OLSZTYN
Wysłany: 2012-12-21, 10:51   

Ja tu widzę ewidentne zapędzenie - to że wierzysz instytucji która nie daje ci pełnego wglądu do wyników swoich testów to jedno, ale że na podstawie tych niepełnych danych stawiasz takie tezy jak w tym wątku to jest ewidentne zapędzenie.

ŻEBY BYŁO JASNE - Ja z wyników lodgy nie jestem w żadem sposób zadowolony, ale o rozwarstwieniu podłogi nie wiesz nic co uprawniało by się do takich sądów.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne