sie zastanawiam po jaki H robic takie samo auto pod inna nazwa
Dokładnie z tego samego powodu, dla którego logany, sandero i dustery to czasem renówki, a czasem nissany - bo klient chce mieć "właściwy" znaczek. No to dlaczego mu go nie dać?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-04-10, 11:39, w całości zmieniany 2 razy
Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4264 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-07-10, 08:34
Rosyjska wersja widac ma w standardzie podgrzewane fotele. Taniej chyba montowac maty grzejne niz na prawde solidnie ocieplic i przy okazji wygluszyc kabine
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-07-10, 08:34, w całości zmieniany 1 raz
Wiesz to tak jak z Fiatem 125 i Polskim Fiatem 125p/FSO 1300/1500.
Niby to samo a jednak jakość inna...
Tu może być podobnie, oby ruskie poprawili jakość produkcji to może być dla nich kolejny krok w motoryzacji (moim zdaniem to idealne auto na ich rynek, może królować na rynku przez kilka-kilkanaście lat).
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-08-08, 15:15
Uzupełniając bardzo stary post W "AutoClassic" instrukcja jak zakupić Ładę 2107. Silnik spełnia normę Euro3, 15 kolorów do wyboru, w tym metalizowane, alufelgi, normalne koło zapasowe ( ), radioodtwarzacz. Cena bazowa ustalona na 5350 euro. Samochód można zamówić i odebrać w przedstawicielstwie Łady Pregol:
UWAGA! Ze względu na ograniczoną produkcję czas oczekiwania na wybrany model może wynosić nawet 6 miesięcy.
Przy wprowadzonym ruchu bezwizowym z odwodem kaliningradzkim może warto spróbować?
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-08-08, 15:20, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-08-13, 21:08
Cytat:
czy instrukcja mówi jak to zarejestrować?
Na podstawie zaświadczenia ze stacji kontroli pojazdów? Każdy sprowadzany samochód musi przejść obowiązkowo diagnostykę. Później w urzędzie już z górki...
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2012-08-13, 21:09, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 437 Skąd: Wawa
Wysłany: 2012-09-04, 16:01
laisar napisał/a:
Nie rozumiemy się - obecnie nowy samochód można zarejestrować tylko jeżeli spełnia normę emisji Euro5. A Largus jej przecież nie spełnia...
Chyba nie tak do konca: to sie tyczy na pewno uzyskania homologacji i zdaje sie rejestracji fabrycznie nowego samochodu zakupionego poza terenem EU i sprowadzonego do kraju.
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-04, 16:44
maciek napisał/a:
to jakim cudem w lipcu zarejestrowano 2 nowe Łady Nivy?
Łada Niva ma homologację w naszym kraju, Łada Largus nie ma? Znacząca jest właśnie data homologacji danego modelu, nie data produkcji danego egzemplarza. Stąd Łada Niva, homolowana 100 lat temu i spełniająca normę Euro '39 może być sprzedawana, stąd właśnie walka o homologowanie Lodgy jeszcze w zeszłym roku, żeby można było ją oferować bez ESP (obowiązkowego od 2012).
Dopiero teraz dowiedziałem się o tej współpracy, i pozwolę sobie na małą prywatę Jako wieloletni właściciel Łady a teraz MCV jestem tą informacją bardzo wzruszony, pozytywnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum