Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
leve-window sekwencyjny Lodgy
Autor Wiadomość
wilfranck 


Marka: Dacia
Model: sandero ; duster
Silnik: DCI 85 ; DCI 110
Rocznik: 2009 ; 2011
Wersja: Prestige
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Nice
Wysłany: 2012-12-30, 11:25   leve-window sekwencyjny Lodgy

google tłumaczenie


witam wszystkich
do tego zestawu, trzeba będzie 2 mały przekaźnik tak: http://www.conrad.fr/rela...6284_218810_FAS

następnie impuls peugeot PSA3 sprawa ref: 9610531880 (kupiony z drugiej ręki)

i 2 diody 4001 lub 4002 w stylu jak to: http://www.conrad.fr/diod...9360_127258_FAS

jak powiedziałem, Lodgy jest nieco bardziej skomplikowane dla modów
wszystkie systemy się Windows Dacji wysłać dwóch mas do silnika, gdy przyciski są nieaktywne (impuls +)
pudełka na sekwencyjnym stylu PSA jest takie
wysyłając przeciwko Lodgy 2 +, kiedy pryszcze są w spoczynku (impuls masy)
nagle, musi on mod do regulacji sprawy PSA przez dodanie 2 przekaźniki i 2 diody
Jestem biały montaż z Auto Relay, to działa

Oto wzór rosnącej szybie



Tutaj PSA3 box:


diody:


zaciski przekaźnika



a połączenie mod do łączenia się z PSA3 box



przekaźnika:
przewód szary schemat A1
różowy A2 schemat drut
żółty schemat drut 14
Nad turkusowym wzorem w 11

Sprawa dla PSA:
A5 = + kontakt
A2 = masa
B1 i B2 z przekaźnika w górę / w dół
A1 i A4 = wyjście do silnika

w przypadku odwrócenia stosunku do żądanego polecenia, po prostu odwrócić syna A1 i A4

więc gdy pole jest podłączony PSA w dwa przekaźniki muszą być ustawione około 15 cm drutu podłączyć do oryginalnej wiązki
Wziąłem w kolorze:
A5 Red
A2 czarny
Przewód sterowania przekaźnika 1 pomarańcza
przew dwa przekaźniki szary
A1 brązowy
A4 Różowy

zaczniemy dostać panel drzwi (śruby osiedli tutaj)





[Img]http://lodgy.forum-dacia.com/images/upload/wilfranck/img_1103_215.jpg[/ img]






na panelu drzwi, to jest klejone i obcięte i tyle twardy, aby zdjąć
musi wziąć śrubokręt i przesuń go od panelu drzwi i panel dolny (widły wykonane są za to też), a następnie zdjąć panel lekko ostrym nożem, wyciąć Jako kleju na dnie
Gdy panel jest wyłączony wystarczy przesunąć ręce, to ciągnie się od dołu i panel będzie odpiąć i puścić trochę do góry i zakończyć raz w powietrzu, jest ona podniesiona niewiele obecnie wspólnego szkła liże (należy uważać, ponieważ wyłączyć przyciąganie uchwytu wyzwalającego)


mocowania obudowy za pomocą śruby i nakrętki, w tym otworze, w dół kołka




będziemy czerwony przewód sprawy PSA (A5) na żółty przycisk, który żeruje przedniej szyby (z dobrym splice spawanych)




łączy masę przypadku PSA (A2) na czarny przycisk na przednim okien (spawane splice)




Teraz tniemy zarówno różowy i biały syn idzie do silnika i podłączyć dwa syn brązowe i różowe pudełko PSA (A1 i A4) na stronie silnika




pozostaje tylko podłączyć syna przekaźnika kontroli na syna różowy i biały pochodzący z przycisku (sprawdzić czy przycisk działa w dobrym kierunku, to zajmie odwrotnego Chiny)




my ponownie wyizolować żadnego majątku, powrót pianki "przechodzącą przez drzwi panelu i idzie wszystko
obsługuje krótki impuls =
długie naciśnięcie = standardowe szkło
i działa w obu kierunkach (i w dół)



---------------------------------------------------------------------------------------------------------
EN FRANCAIS :

bonjour à tous
pour ce montage, on aura besoin de 2 petits relais comme ceux là : http://www.conrad.fr/rela...6284_218810_FAS

puis d'un boitier impulsionnel peugeot PSA3 ref: 9610531880 (acheté d'occase)

et de 2 diodes style 4001 ou 4002 comme celle là : http://www.conrad.fr/diod...9360_127258_FAS

comme j'avais dit, le lodgy est un peu plus compliqué pour les modifs
tous les systèmes de lève vitres dacia envoient 2 masses au moteur quand les boutons sont au repos (impulsion de +)
pour les boitiers séquentiels style PSA, c'est pareil
par contre le lodgy envoie 2 + quand les boutons sont au repos (impulsion de masse)
du coup, il faut faire une modif pour adapter le boitier PSA en rajoutant 2 relais et 2 diodes
j'ai fais le montage à blanc avec des relais auto, ça fonctionne

voilà le schéma des lève vitres d'origine


voici le boitier PSA3 :


les diodes :


les bornes des relais



et maintenant la modif de raccordement à faire pour raccorder le boitier PSA3


sur les relais :
fil gris du schéma en A1
fil rose du schéma en A2
fil jaune du schéma en 14
fil turquoise du schéma en 11

pour le boitier PSA :
A5 = + contact
A2 = masse
B1 et B2 venant des relais montée/descente
A1 et A4 = sorties vers moteur

en cas d'inversion de sens par rapport à la commande désirée, il suffira d'inverser les fils A1 et A4

donc une fois que le boitier PSA est câblé avec les deux relais, il faut mettre environ 15 cm de fil pour se raccorder au faisceau d'origine
j'ai pris comme couleur :
A5 en rouge
A2 en noir
fil de commande 1 des relais en orange
fil de commande 2 des relais en gris
A1 en marron
A4 en rose

pour commencer on va tomber le panneau de porte (voici les implantations des vis)












pour le panneau de porte, il est collé et clipsé et assez dur à décoller
il faut prendre un tournevis et le glisser entre le panneau et la porte par le bas du panneau (il existe des fourchettes faites pour ça aussi) et écarter légèrement le panneau puis avec un cutter, couper au fur et à mesure la colle sur le bas
une fois que le panneau est suffisamment décollé pour passer les mains, on tire vers soi d'en bas et le panneau va se décoller et se déclipser petit à petit pour finir par le haut et une fois décollé, on le soulève un peu pour le sortir du joint lèche vitre (attention car il faut désengager la tirette de la poignée d'ouverture)


fixer le boitier à l'aide d'une vis et écrou dans ce trou avec la broche vers le bas




on va connecter le fil rouge du boitier PSA (A5) sur le jaune qui alimente le bouton des vitres avant (avec une bonne épissure soudée)




on connecte la masse du boitier PSA (A2) sur le fil noir du bouton des vitres avant (épissure soudée)




maintenant on coupe les deux fils rose et blanc qui vont au moteur et on connecte les 2 fils marron et rose du boitier PSA (A1 et A4) du coté moteur




il ne reste plus qu'à connecter les fils de commande des relais sur les fils rose et blanc qui arrivent du bouton (vérifier que le bouton fonctionne dans le bon sens sino il faudra les inverser)




on ré-isole tout bien, on remet la mousse" du passage dans le panneau de portes et on remonte le tout
un appui court = impulsion
un appui long = vitre classique
et ça fonctionne dans les deux sens (montée et descente)

Ostatnio zmieniony przez wilfranck 2012-12-30, 11:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
jackthenight 



Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 3233
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-12-30, 11:48   

Est-ce que tu va le laisser comme ça ou tu va le soudure?



Est-ce que tu va le laisser comme ça ou tu va le soudure? :)
_________________

Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2012-12-30, 11:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
wilfranck 


Marka: Dacia
Model: sandero ; duster
Silnik: DCI 85 ; DCI 110
Rocznik: 2009 ; 2011
Wersja: Prestige
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Nice
Wysłany: 2012-12-30, 11:56   

non, j'ai tout soudé et mis de la gaine thermorétractable
la c'était pour faire des essais

nie, ja po prostu przylutowane i umieścić rurki termokurczliwej
to było do testów
_________________
modifs du duster
modifs du lodgy
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4266
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-30, 11:56   

Zauwazyliscie, ze plastikowy boczek drzwi podobnie jak w pozostalych modelach nie jest odizolowany folia od metalowej konstrukcji drzwi. Czyli obstawiam podobnie jak w sandero szybkie wychladzanie sie pojazdu i mimo lepszego wyciszenia komory silnika oraz slyszalny szum powietrza.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne