Nic nie rozumiem z tego co napisaliście
Zdecydowałem,że jednak wywalę Landi i zamontuję coś innego i tu problem . Mam 3 propozycje
1- BRC Sequent 32 za ok 2000 zł
2-BRC Kit Alba za ok 1500
3-STAG Basic za ok 1500
Nie mam pojęcia co wybrać . Pomóżcie
Twoja kasa, twój samochód. Ceny co podajesz są całkowicie abstrakcyjne, nie mając informacji na jakich częściach to będzie zrobione i co będzie robione.
- czy reduktor też będzie wymieniany?
- jakie nowe filtry będą? o ile będą nowe a nie te co masz.
- czy elektrozawór będzie wymieniany?
- czy np. czujnik ciśnienia i temp. gazu też będzie wymieniany
- jakie nowe wtryski będą Valdemary za 100zł czy np. Barracudy za 300zł
- czy instalaję będą zakłądać na nowych "wężach" do gazu i wody czy też użyją starych.
- czy w cenę wchodzi strojenie na trasię lub hamowni czy też wypuszczą auto na autokalibracji?
I parę innych pytań pewnie by się jeszcze nasuneło?
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Ostatnio zmieniony przez damiaszek 2017-02-14, 14:12, w całości zmieniany 1 raz
Niestety to i tak najlepsze ceny jakie w okolicach proponowali .Wymieniane będzie wszystko co pod maską . Według ulotki
W najdroższej opcji Centrala SQ32 ,reduktor Genius MB , listwa Rail
2 -sterownik Alba , reduktor Genius , listwa Alba
Stag nie wiem .
Witam. Moja Dacia również ma problem z instalacja fabryczną. Nagle nie chce się przełączyć na gaz i tylko sygnalizuje jak przy braku gazu. Jutro jadę do gazownika i mam nadzieje ze się podejmie i coś wskóra. jeśli nie to zastanowię się nad wymianą tego co pod maską.
Ostatnio zmieniony przez Wickerman 2017-02-20, 18:44, w całości zmieniany 1 raz
Jaki zestaw i ile taka przyjemność ? Pytam bo pewnie na tym się skończy i u mnie bo jeśli nawet to jakaś pierdoła typu czujnik to nie chce czekać aż znowu padną mi wtryski.
Czekam na info jak instalacja pracuje po przeszczepie :) Zostawiłem dzisiaj swoja dacie u gazownika mam nadzieje ze coś wymyśli, po sprawdzeniu błędów wyszło ze jest problem z cewką elektrozaworu tylko ze po sprawdzeniu obydwu cewek wyszło ze są dobre i dostają napięcie. Jutro będzie szukał dalej. Zmartwił mnie tylko tym ze sterownik gazu jest zintegrowany z sterownikiem benzyny i może być tak,że wycięcie fabrycznego sterownika i zastąpienie go innym może być problematyczne.
Jeśli dodaje się gaz do auta noPb, to instaluje się emulatory oszukujące sterownik noPB, jakoby pracował sobie dalej w najlepsze na benzynie. Tu zapewne trzeba będzie jeszcze emulatorów fabrycznego gazu udających pracę fabrycznej instalacji LPG, podczas gdy naprawdę silnik będzie zasilany instalacją niefabryczną.
Kontrola elektrozaworu może polegać na pomiarze rezystancji cewki i ewentualnie na kontroli ciśnienia za zaworem. Być może fabryczny zestaw ma nietypową (większą?) rezystancję cewki.
Nie ma czego emulować. LPG to proteza. Wcale nie informuje ECU że zmieniło się zasilanie. Nawet w najlepszej najbardziej zintegrowanej. Bez sterownika PB auto o własnych siłach nigdzie nie pojedzie. Chyba że z górki.
Moje auto narazie uzdrowione winowajcą okazała się cewka elektrozaworu przy butli mimo ze na mierniku była ok i dostawała zasilanie to sterownik gazu widział coś nie tak po wymianie cewki auto śmiga
Jeżeli dobrze wyczytałem z serwisówki przy zimnym rozruchu silnika ,temp przełączenia to 20 C przy ciepłym rozruchu 45 C . Problem w tym że u mnie przy obu tych temperaturach silnik jest zduszony brakiem ciśnienia lpg dopiero przy mocniejszym rozgrzaniu (2 cegiełki ) można stabilnie przełączyć gaz .
Czyżby reduktor już wyzionął ducha ? W zime żadnego problemu nie było a teraz przy 2-5 C jest duży (stało się to nagle )
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-02-26, 15:42, w całości zmieniany 1 raz
Najechane mam 60 tyś . Objaw typowy dla braku ciśnienia paliwa przerabiałem w innym aucie gdzie za wcześnie przełączało na gaz .
Mam diodę która jest zasilana z elektrozaworu butli chronologia wygląda tak :
odtworzenie zaworu na bulti (dioda led )
1-3 sek
Wtryskiwacze przyspieszają
obroty spadają mimo wciśniętego gazu , auto przełącza na benzynę
Na rozgrzanym silniku problem nie występuje. Wczoraj dobiłem 50 % bulti nowym gazem ale to nie pomogło.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-02-26, 20:08, w całości zmieniany 3 razy
Sprawdź elektrozawór przed samym reduktorem, czy nie zacina, jak pisał kolega kali. Sama kontrola napięcia nic nie daje, jak masz "walnięty" elektrozawór.
Sprawdź wszystkie elementy instalacji LPG, czy nie są już zużyte.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Temperatura trochę wzrosła i problem przestał się pojawiać za dnia .
Specjalnie w nocy odpalałem samochód jak było 2 C i zdusiło silnik .
Powiedzcie mi proszę czy po samym ciśnieniu w reduktorze dojdą do problemu w ASO ? chce się jeszcze załapać na gwarancje
Ostatnio zrobiłem prawie 1000 km i problem występuje przy temp otoczenia do 5 C więc paliwo jest wykluczone .
Może zamiast kombinować od razu
http://allegro.pl/zestaw-...6624211232.html
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-03-01, 23:51, w całości zmieniany 2 razy
Moje pytanie jest konkretne jeżeli wezmą samochód o 16 kiedy zdąży się nagrzać w słońcu to normalnie przeskoczy na lpg i mnie odpula.
Zwykle da się odczytać ciśnienie w parowniku i czasy wtrysków po czym bez cudowania można poznać kończącą się membranę .
Normalnie gaz jest przełączany przy 5-10 C temp wody kiedy u mnie stabilnie jest dopiero od 40.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-03-02, 07:34
kali napisał/a:
Skoro masz gwarancję to do ASO. Naprawią.
Wątpię...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Fruxo, musisz zostawić auto w ASO na noc, żeby mogli rano zobaczyć jaki jest objaw gaszenia silnika.
Przyjechać do nich rano innym środkiem lokomocji i być na miejscu, żeby im pokazać taki objaw.
Inaczej to Cię oleją, trzeba im dreptać po piętach, skoro masz na to gwarancję.
Zrobić im awanturę jak powiedzą, że nic nie widzą, postrasz ich skargą do UOKIK.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Straszenie daje odwrotny skutek, trzeba konkretnie wskazac zapsuty elemnt i opisać jego diagnostykę. Jeżeli to parownik to nie będzie trzymal ciśnienie i czasy się rozjada pytanie tylko czy można to odczytać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum