Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2013-12-16, 23:52
Fabryczny LPG
Autor Wiadomość
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3695
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-07-10, 21:18   

ASO jest zawsze drogie. Bo muszą opłacać rzesze pracowników, czynsze hali i inne pierdoły.
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-07-10, 21:42   

Choćby fakt że aso segreguje odpady a w majster je pali.
Ja nie pisze o dziuplach ale dużych wielostanowiskowych warsztatach.
 
Misiekh 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.2 LPG
Rocznik: 2013
Dołączył: 22 Cze 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-24, 13:53   

65000 i wtryskiwacze do wymiany. Na gwarancji, bo z "Formułą non stop". Ale poczekać na nie trzeba - prawie 2 tygodnie.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-07-24, 14:13   

Misiekh napisał/a:
65000 i wtryskiwacze do wymiany. Na gwarancji, bo z "Formułą non stop". Ale poczekać na nie trzeba - prawie 2 tygodnie.

To uroki fabrycznego LPG. U gazownika mają najpóźniej na drugi dzień, a zwykle zdejmują półki i montują...i
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
dorpa 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 Sce S&S Lpg
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 31
Skąd: Okolice Grodziska Mazowieckiego
Wysłany: 2017-07-25, 22:00   

Cześć!
W połowie miesiąca odebrałem moją nową Lodgy.
Dzisiaj, po przejechaniu 500km przełączyłem się na LPG.
Po przełączeniu słychać bardzo głośny stukot, który nasila się przy dodawaniu gazu. Po powrocie na benzynę, silnik pracuje cichutko.
Czy Ktoś z Was spotkał się z czymś takim w Waszych autach?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-07-25, 22:02   

to wtryskiwacze lpg :mrgreen:
 
dorpa 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 Sce S&S Lpg
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 31
Skąd: Okolice Grodziska Mazowieckiego
Wysłany: 2017-07-25, 22:06   

Działają głośniej niż Diesel, dlatego zastanawiam się, czy tak działają prawidłowo. W moim poprzednim aucie na LPG nie było widać praktycznie różnicy w głośności po zmianie na LPG.
Tutaj muszę bardzo bardzo pogłaśniać radio, aby zniwelować ten stukot.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-07-25, 22:08   

czym głośniejsze tym lepiej znaczy że są czyste
 
michele 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe LPG
Rocznik: 2017
Wersja: Lodgy
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Cze 2017
Posty: 413
Skąd: Wilcza
Wysłany: 2017-07-26, 14:25   

Powiem, że ja jakoś różnicy nie słyszałem, ale przejechałem na gazie zapewne około 7km, bo później doczytałem na forum, aby docierać silnik do 3500km na benzynie bez gazu (na infolinii Dacii powiedział mi, że 3000km wystarczy).
_________________
Moja galeria
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-07-26, 15:11   

jedna wielka bzdura .
Wystarczy zrobić jeden zbiornik benzyny a potem już śmiało można jeździć na lpg. Jak ktoś jest mega przezorny to może po okresie docierania (2-3 tyś) zrobić rundę na benzynie w celu przyuczenia korekt co powinno zaowocować spadkiem spalania .
Ja od razu jeździłem na lpg po prostu adaptacja sterownika rozłożyła się w większym czasie co zaowocowało większym spalaniem przez może 5 tyś km.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-07-26, 15:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3695
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-07-27, 10:49   

dorpa napisał/a:
Działają głośniej niż Diesel, dlatego zastanawiam się, czy tak działają prawidłowo. W moim poprzednim aucie na LPG nie było widać praktycznie różnicy w głośności po zmianie na LPG.
Tutaj muszę bardzo bardzo pogłaśniać radio, aby zniwelować ten stukot.

Jak masz dostęp do wtryskiwaczy to spróbuj je wyciszyć jakąś matą poliuretanową.
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 715
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2017-07-31, 20:46   

jaro777 napisał/a:
Chciałbym nieśmiało zauważyć, że temat dotyczy instalacji fabrycznej, na dyskusję o innych jest oddzielny temat ;-)



Za długi ten wątek abym go dzisiaj przejrzał.
Szybkie pytanie - fabryczna LPG w Dacii 0,9litra z S&S ile km wytrzyma?
Pytam bo w pandzie na obecnej zrobiłem chyba ze 130tys i na razie tankuję i wymieniam filtry (brcsequent24)
 
mbar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: TCe 90
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 273
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-08-02, 05:54   

Najsłabszym elementem są wtryskiwacze -- prędzej, czy później padną.
Przy większych przebiegach trzeba będzie regenerować reduktor (membrany -- każda guma twardnieje po pewnym czasie).
_________________
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 715
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2017-08-03, 08:17   

a jak padną oryginalne to idzie wstawić lepsze których nie trzeba będzie wymieniać po 60tys km?
 
mbar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: TCe 90
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2016
Posty: 273
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-08-03, 10:34   

Jedyne wtryskiwacze, które robią duże przebiegi na polskim gazie to Keihiny i ich klony.
Landi Renzo "rozwiodło się" z Keihinem parę lat temu, więc odpowiedź brzmi: nie.
_________________
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 715
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2017-08-03, 14:38   

nawet poza ASO ale tak żeby działało z resztą fabrycznego gazu?
Z brc24sequent zrobiłem ~130tys i chodzą ale myślę że max co wytrzymają to 15-20tys km.
 
Aronus 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 MPI 4x4 LPG
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 79
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-08-04, 14:34   

Nikita_Bennet napisał/a:
nawet poza ASO ale tak żeby działało z resztą fabrycznego gazu?
Z brc24sequent zrobiłem ~130tys i chodzą ale myślę że max co wytrzymają to 15-20tys km.

To Cię pocieszę. Też mam brc24sequent w Octavii i zrobione na wtryskach 190tys i dalej chodzą. Przy ostatnim przeglądzie gazowym gadałem z gazownikiem odnośnie trwałości wtrysków BRC to stwierdził, że to moje 190tys to żaden wyczyn, przyjeżdżają do nich auta z większymi przebiegami. Podstawowa sprawa to regularna wymiana filtrów. Robię przegąd instalacji z wymianą filtrów co 10tys.
Ostatnio zmieniony przez Aronus 2017-08-04, 14:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 715
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2017-08-05, 18:39   

no ja co 15 jeden a co 30 oba choć ostatnio to oba dopiero co 25-30tys zrobiłem ;)

Pytanie aktualne - czy idzie podmienić wtryski w fabrycznym gazie, poza ASO oczywiście aby współpracowały z kompem który montują fabrycznie (odblokowany oczywiście).
 
tomek85 



Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 55
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2017-08-20, 16:42   

Koledzy mam pytanko, gdzie kupujecie części do fabrycznej instalacji? Oczywiście oprócz zamawiania w ASO. Skończyła mi się gwarancja a padł mi elektrozawór i muszę go wymienić tylko gdzie najlepiej przez neta go kupić.
 
tomek85 



Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 55
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2017-08-21, 22:33   

koledzy, czy elektrozawór przy butli powinien otwierać się równocześnie z tym w komorze silnika?
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-08-23, 09:01   

u mnie otwiera się 1-2 sek wcześniej
 
tomek85 



Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 55
Skąd: Niemcy
Wysłany: 2017-08-25, 20:27   

Dzięki kolego za informację. Już jestem pewien w 100% że padł mi elektrozawór. Nie pyka, nie przechodzi sygnał miernika, mówię oczywiście o elektronice. Znalazłem elektrozawór LR med o tym samym nr ale do opla, kupiłem i lipa nie pasuje. I tu pies pogrzebany że do naszych inst. gazowych nie kupimy nigdzie części oprócz ASO.
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-25, 22:23   

Elektrozawór o takim samym numerze nie pasuje? Coś tu nie gra...
_________________
 
Dzida 


Marka: Renault
Model: Megane Grandtour
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2021
Wersja: Unlimited
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 161
Skąd: Paryż Pólnocy :)
Wysłany: 2017-08-28, 23:53   

Czy ktoś się orientuje, czy LPG które można kupić w Dusterze jest montowane na linii montażowej w fabryce?
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-08-29, 05:19   

Jeśli to jest instalacja z konfiguratora to tak, montowana jest w fabryce.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne