A możesz tutaj wrzucić zdjęcia instalacji, jak uważasz za montaż poza fabryką?
Poza fabryką to przewody elektryczne od LPG są najczęściej owijane parcianą taśmą izolacyjną, mocowane do jakiegoś elementu opaskami zaciskającymi itp.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
trzyma się ona na trytytkach kolektora dolotowego. Sąsiad mi powiedział, że wygląda jakby mi gaz dokładali po fabryce... Natomiast wlew gazu (taki duży jak w Polsce się stosuje), włącznik gazu jest w tym samym miejscu, gdzie w oryginale.
Ogólnie porównania nie mam. To pierwsze auto z LPG i nie wiem jak w innych autach z fabrycznym lpg wygląda ta instalacja.
W fabrycznych instalacjach LPG przewody są ładnie poprowadzone w karbowanych rurkach, wszelkie opaski , obejmy są mocowane do fabrycznych uchwytów, a nie do jakiegoś elementu.
Ogólnie w fabrycznych LPG jest porządek i ład w komorze silnika w porównaniu do instalacji dokładanej.
Wlew mogą montować tam gdzie oryginał, bo jest mam dużo miejsca, tak samo i jak z przełącznikiem LPG.
To co pokazałeś na zdjęciu to, moim zdaniem, jest na 100% instalacja zakładana nawet w ASO (mogę się mylić).
Mam instalację dokładaną w ASO na podzespołach BRC.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Kolega luk006 ma taką samą. A auto jak przyszło do ASO to już miało butle, wszystkie papiery, homologacje. Na mojaDacia również jest wpisane LPG, więc wygląda na fabrykę, ale to wykonanie...
Ostatnio mimowolnie zafundowałem sobie 60 km z pod warszawy do ścisłego centrum na samej benzynie i muszę powiedzieć że po tej eskapadzie silnik odczuwalnie odżył. Szczególnie na lpg zyskał jakby kilka koni. Wychodzi z tego że czasem trzeba przegonić auto na samej benzynie żeby nastawy w sterowniku się pozmieniały.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-10-24, 21:58, w całości zmieniany 1 raz
A ja ostatnio zauważyłem, że jak jest chłodno i dłużej jeździ na benzynce zanim się przełączy na lpg, to system S&S działa ok, po przełączeniu na LPG nagle nie chce samochód przechodzić w tryb S&S, dopiero po jakimś czasie, czyli jakby na bieżąco się dostrajał do LPG i nie przechodzi S&S.
Właśnie chodzi o to ze w zamówieniu zapisane jest fabryczna instalacja. A Pani mówiła ze auta zjeżdżają bez do polski i dopiero na składzie centralnym montują.
W konia mnie robią czy mi się tylko wydaje?
Numer głowicy i zaworów jest inny nic więcej nie wiadomo.
http://www.daciaklub.pl/f...1730544#1730544
Uszczelka jest taka sama polepszenie chłodzenia nie jest w żadnym wypadku potrzebne do zasilania lpg.
Zresztą nie da się polepszyć chłodzenia w zaprojektowanym silniku tzn zwiększa się ciśnienia płynu ale to powoduje choćby kawitacje co zabiło by silnik szybciej niż jazda na najgorszym paliwe.
Cytat:
Z powodu braku miejsca w kolektorze dolotowym, wtryskiwacze przesuniete sa glowicy i z tego powodu dlugosci kanalow jest rozna.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-11-14, 11:08, w całości zmieniany 1 raz
Gaśnie mi samochód jak daje za mało gazu przy ruszaniu , na benzynie problem nie występuje.
Dziś czyściłem wtryski było trochę mazi szczególnie na 1 od wlotu ale po złożeniu wszystkiego było jeszcze gorzej. Przejechałem się 3 km i sytuacja wróciła do tej z przed czyszczenia. Trzeba robić jakąś adaptacje ? wtryski mają swoje numery może pomyliłem miejscami przy składaniu ale do sterownika raczej nie wklepuje się numerów jak przy CR
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum