Ja już nie jestem w stanie okiełznać wypadania zapłonów na lpg więc przyszedł czas na podmiankę instalacji z tego badziewia od landi renzo. Ktoś próbował brać sygnały ze starej wtyczki landi czy od nowa wszystko robić
yyyyy co ?????
wypadanie zapłonów to nieodpowiednia dawka paliwa podana na cylinder co powoduje zapłon lub jego brak w złym momencie
Landi koło 2010 przeniosło fabryki chin i teraz to jest dosłownie najgorsza firma na rynku dodatkowo najdroższa
Mam trochę fachu w rekach i mimo czyszczenia stosowania najlepszych filtrów na rynku wtryski poszły w diabły
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2019-08-04, 21:08, w całości zmieniany 1 raz
yyyyy co ?????
wypadanie zapłonów to nieodpowiednia dawka paliwa podana na cylinder co powoduje zapłon lub jego brak w złym momencie
Landi koło 2010 przeniosło fabryki chin i teraz to jest dosłownie najgorsza firma na rynku dodatkowo najdroższa
Mam trochę fachu w rekach i mimo czyszczenia stosowania najlepszych filtrów na rynku wtryski poszły w diabły
Rozumiem, a po jakim przebiegu? I mam pytanie masz silnik renówki czy padline nissana?
Med one czarne które montowano do 2013 zastąpioną med one niebieskimi ,oba produkty są po prostu oszustwem ponieważ psują się szybciej od najtańszych OMV na rynku które kosztują 5 razy taniej.
Od 2017/2018 wprowadzono nowe GRLS które można zregenerować (uszczelka i sprężyna). Wcześniejszych medów nie dało się otworzyć co przy polskich warunkach złej jakości gazu powodowało problem z czyszczeniem.
W 0,9 tce które mam z 2018 jak na razie wtryski działają dobrze ale co z tego jak elektrozawór na reduktorze odmówił współpracy. Szkoda że ten sam elektrozawór w dusterze działa dobrze od 2012 mimo tankowania na tych samych stacjach (oba moje pojazdy).
Tak więc ta instalacja cała to złom i trzeba wpoić sobie że po gwarancji należy ja przy pierwszej okazji pożegnać.
Chciałem nawet wymieniać medy czarne na te niebieski ale jak przeczytałem temat na lpg forum że gościowi po 7 tyś km zaczęły się wieszać bo odlew był z zadziorami szala goryczy się przelała i tego gówna landi renzo mam już po dziurki w nosie.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2019-08-04, 23:55, w całości zmieniany 3 razy
Ani padlina, ani nissana - HR16DE/H4M to _wspólny_ produkt Nissana i Renault, mechanicznie bardzo dobry, sprawdzony i bezproblemowy, tylko ostatnio cierpiący na problemy z oprogramowaniem, bo teraz takie czasy, że koncernom szkoda kasy na testy, skoro mogą je zrobić na klientach.
Pytanie do osób które przerabiały , czy to w ogóle możliwe podobnież po odpięciu sterownika lpg LC03 silnik dostaje jakieś błędy albo w ogóle nie chce się włączyć.
Zgoda może nieco zbyt dosadnie się wyraziłem , ale miałem renault 1,6 przez 6 lat i na prawdę 201 tys przejechałem bez jakichkolwiek wydatków i awari z tego 160 tys na LPg wiec nie dziw mi się bo dla mnie stwierdzony że jest cos dobre ale .... to niestety bulsziet nie ma ale albo coś działa i nie drenuje portfela albo jest inaczej i to jest właśnie jakby to ująć może tandeta?
_________________ Martwią się bogacze, gdzie pochować swoje dacze:)
Pytanie do osób które przerabiały , czy to w ogóle możliwe podobnież po odpięciu sterownika lpg LC03 silnik dostaje jakieś błędy albo w ogóle nie chce się włączyć.
To można coś samemu odłączać czy tylko na chwilę żeby zresetować?
Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2019-08-05, 21:16
Fruxo napisał/a:
Pytanie do osób które przerabiały , czy to w ogóle możliwe podobnież po odpięciu sterownika lpg LC03 silnik dostaje jakieś błędy albo w ogóle nie chce się włączyć.
Your Duster 2012 have LC03, not LC02?
Disconnect LPG ECU from the vehicle means that the gasoline injectors lack the switching voltage.
http://www.daciaklub.pl/u...om=auto,-49,803
Build jumpers INJECTOR x EMULATOR INJ SIDE + INJECTOR x EMULATOR GCU SIDE
dziś oddałem do ASO swoją Sandrę, bo ten migający Check z racji roku montażu instalacji tylko oni mogą coś zdziałać. Z tego co się dowiedziałem LR ma ubogi program i tak naprawdę mogą przywrócić do ustawień fabrycznych... zobaczymy czekam na info
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
Marka: brak
Model: brak
Silnik: brak
Rocznik: brak
Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 23 Skąd: WWa
Wysłany: 2019-08-07, 08:53
Panowie, czy ktoś może wie gdzie można kupić korek do fabrycznego LPG - taki z przykręcanym do karoserii plastikowym "ramieniem"? Moja instalka to LR z 2014 r.
Domyślam się, że mogli w tym okresie stosować różne wlewy, ale postanowiłem spróbować zapytać, może ktoś zna np. numer części.
Wiem że mogę sobie kupić korek za 5zł na stacji, ale wolałbym taki oryginalny "na smyczy" ;)
Czasem wystarczy chwilę poszukać. Napisanie postu zajmuje tyle samo czasu to szukanie w sieci.
Niechcemisizm pospolity
O proszę, jaka ocena od razu ;)
Znalazłem taki na allegro - ale niestety nie pasuje - gwint się nie zgazda. Mój korek ma 6cm średnicy a gwint 5,5 - 6mm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum