Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2017-02-05, 19:53
Marek1603 napisał/a:
Wadą to jest już samo jej zablokowanie przez producenta.
Jedna sprawa sądowa i musieliby odblokować, ponieważ jesteś zmuszony do serwisowania jej tylko i wyłącznie w ASO Renault.
Every workshop or yourself can read LPG errors and gas pressure via OBD2 standard protocol.
Wadą to jest już samo jej zablokowanie przez producenta.
Jedna sprawa sądowa i musieliby odblokować, ponieważ jesteś zmuszony do serwisowania jej tylko i wyłącznie w ASO Renault. Ciekaw jestem czy jest coś o tym wspomniane w instrukcji. Może jest gdzieś napisane, że "wyrażasz na to zgodę" i wtedy jest po ptokach.
Bajki to dziecą na dobranoc można opowiadać. Załóż w takim razie tą jedną sprawę by się przekonać.
Że bez problemu możesz ją serwisować poza ASO na takim samym poziomie jak oni.
A żebyś się nie zdziwił jak coraz bardziej zautomatyzowane samochody będą mały w instrukcji zapisy o serwisowaniu tylko w ASO. Takie przymiarki już są robione. Więc za parę dekad......
Za parę dekad to się będziemy teleportować. A jeśli Renault udostępni oprogramowanie serwisowe (bo przecież na tym będzie polegać odblokowanie - a może każda instalacja ma indywidualne hasło?) - to przecież nie za darmo, może 35.000 euro od licencji? I co? Kolejny proces?
Wadą to jest już samo jej zablokowanie przez producenta.
Jedna sprawa sądowa i musieliby odblokować, ponieważ jesteś zmuszony do serwisowania jej tylko i wyłącznie w ASO Renault.
Every workshop or yourself can read LPG errors and gas pressure via OBD2 standard protocol.
Apparently not in PL
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2017-02-05, 20:51, w całości zmieniany 1 raz
Że bez problemu możesz ją serwisować poza ASO na takim samym poziomie jak oni.
Czyli jakim? sam podgląd parametrów?
kali napisał/a:
A żebyś się nie zdziwił jak coraz bardziej zautomatyzowane samochody będą mały w instrukcji zapisy o serwisowaniu tylko w ASO. Takie przymiarki już są robione.
Nie wiem czy pamiętasz ale tak robiono z serwisowaniem gwarancyjnym pojazdu. Tylko w ASO = utrzymanie gwarancji. I co. Teraz możesz to wykonać poza autoryzowanym serwisem.
Problemem może być wyegzekwowanie ewentualnej naprawy gwarancyjnej wtedy. Ale to już jest Polska rzeczywistość.
To zacznij jeżdzić do odpowiedniego jak na XXIw wyposażonego warsztatu. Pan Miecio z młotkiem i przecinkiem co ciapki w PGR-ach składał, tu niewiele zrobi.
Marka: *
Model: *
Silnik: * Pomógł: 14 razy Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 336 Skąd: ABCD
Wysłany: 2017-02-05, 21:30
Marek1603 napisał/a:
eastcowboy napisał/a:
Marek1603 napisał/a:
Wadą to jest już samo jej zablokowanie przez producenta.
Jedna sprawa sądowa i musieliby odblokować, ponieważ jesteś zmuszony do serwisowania jej tylko i wyłącznie w ASO Renault.
Every workshop or yourself can read LPG errors and gas pressure via OBD2 standard protocol.
Apparently not in PL
What context PL and OBD2 protocol?
The LPG errors are sent to petrol ECU and from there you can read as a DTC code.
to bardzo ciekawe bo wszystkie wtryski działają na dokładnie tej samej zasadzie różnią się tylko opornością ...
ale bardzo chętnie obejrzymy twoja propozycje .
ja na starych regach zrobiłem 100 tyś km można je rozebrać w 10 min .
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-02-11, 13:04, w całości zmieniany 2 razy
to bardzo ciekawe bo wszystkie wtryski działają na dokładnie tej samej zasadzie różnią się tylko opornością ...
Podejście totalnego laika który dostał bana na Google.
Różnice w budowie, jakości, trwałości i trzymaniu parametrów. O sposobie sterowania i szybkości otwórz, zamknij wspominać mi się nie chce.
Landi wycfaniło się z tą opornacią cewek. A problem nie leży we wtryskiwaczach, ale w sposobie pracy fabrycznej instalacji przed zmianami w ustawieniach.
No to panie expercie słucham pokornie jak wygląda te odmienne sterowanie realizowane przez sygnał pwm o amplitudzie ok 100 Hz przy napieciu 12 v
Wskaż w takim razie jaki sterownik tak robi z jakim wtryskiwaczem?
Sterownik steruje wtryskami za pomocą kluczy w topologii push-pull. W warunkach stałych, czas otwarcia i zamknięcia zależy od budowy wewnętrznej wtryskiwacza. Zastosowane materiały, układ samego mechanizmu i jego masy.
Testy masz tutaj.
http://lpg-forum.pl/obraz...wych-t3723.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum