Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2013-12-16, 23:52
Fabryczny LPG
Autor Wiadomość
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2017-02-13, 13:38   

Są dostępne aktualizację które mają plik konfiguracji. Można go też spróbować wyciągnąć. Program podałem stronę wcześniej.
 
nita 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 34
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2017-02-14, 13:52   

Nic nie rozumiem z tego co napisaliście :-D
Zdecydowałem,że jednak wywalę Landi i zamontuję coś innego i tu problem . Mam 3 propozycje
1- BRC Sequent 32 za ok 2000 zł
2-BRC Kit Alba za ok 1500
3-STAG Basic za ok 1500
Nie mam pojęcia co wybrać . Pomóżcie
 
damiaszek 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 545
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-02-14, 14:11   

Twoja kasa, twój samochód. Ceny co podajesz są całkowicie abstrakcyjne, nie mając informacji na jakich częściach to będzie zrobione i co będzie robione.

- czy reduktor też będzie wymieniany?
- jakie nowe filtry będą? o ile będą nowe a nie te co masz.
- czy elektrozawór będzie wymieniany?
- czy np. czujnik ciśnienia i temp. gazu też będzie wymieniany
- jakie nowe wtryski będą Valdemary za 100zł czy np. Barracudy za 300zł
- czy instalaję będą zakłądać na nowych "wężach" do gazu i wody czy też użyją starych.
- czy w cenę wchodzi strojenie na trasię lub hamowni czy też wypuszczą auto na autokalibracji?

I parę innych pytań pewnie by się jeszcze nasuneło?
_________________
Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Ostatnio zmieniony przez damiaszek 2017-02-14, 14:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
nita 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 34
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2017-02-14, 14:32   

Niestety to i tak najlepsze ceny jakie w okolicach proponowali .Wymieniane będzie wszystko co pod maską . Według ulotki
W najdroższej opcji Centrala SQ32 ,reduktor Genius MB , listwa Rail
2 -sterownik Alba , reduktor Genius , listwa Alba
Stag nie wiem .
 
Wickerman 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.6 MPI +LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Stepway
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-20, 18:43   

Witam. Moja Dacia również ma problem z instalacja fabryczną. Nagle nie chce się przełączyć na gaz i tylko sygnalizuje jak przy braku gazu. Jutro jadę do gazownika i mam nadzieje ze się podejmie i coś wskóra. jeśli nie to zastanowię się nad wymianą tego co pod maską.
Ostatnio zmieniony przez Wickerman 2017-02-20, 18:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
nita 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 34
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2017-02-20, 18:57   

U mnie tak się zaczynały problemy . Ja jutro jadę na re montaż . Fabryczna wylatuje w kosmos.
 
Wickerman 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.6 MPI +LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Stepway
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-20, 19:20   

Jaki zestaw i ile taka przyjemność ? Pytam bo pewnie na tym się skończy i u mnie bo jeśli nawet to jakaś pierdoła typu czujnik to nie chce czekać aż znowu padną mi wtryski.
 
nita 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 34
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2017-02-20, 19:24   

Brc kid Alba za 1500 . Wylatuje wszystko co pod maską .
 
Wickerman 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.6 MPI +LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Stepway
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-21, 19:08   

Czekam na info jak instalacja pracuje po przeszczepie :) Zostawiłem dzisiaj swoja dacie u gazownika mam nadzieje ze coś wymyśli, po sprawdzeniu błędów wyszło ze jest problem z cewką elektrozaworu tylko ze po sprawdzeniu obydwu cewek wyszło ze są dobre i dostają napięcie. Jutro będzie szukał dalej. Zmartwił mnie tylko tym ze sterownik gazu jest zintegrowany z sterownikiem benzyny i może być tak,że wycięcie fabrycznego sterownika i zastąpienie go innym może być problematyczne.
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2017-02-21, 20:07   

Jeśli dodaje się gaz do auta noPb, to instaluje się emulatory oszukujące sterownik noPB, jakoby pracował sobie dalej w najlepsze na benzynie. Tu zapewne trzeba będzie jeszcze emulatorów fabrycznego gazu udających pracę fabrycznej instalacji LPG, podczas gdy naprawdę silnik będzie zasilany instalacją niefabryczną. :roll:
Kontrola elektrozaworu może polegać na pomiarze rezystancji cewki i ewentualnie na kontroli ciśnienia za zaworem. Być może fabryczny zestaw ma nietypową (większą?) rezystancję cewki.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2017-02-21, 22:27   

Nie ma czego emulować. LPG to proteza. Wcale nie informuje ECU że zmieniło się zasilanie. Nawet w najlepszej najbardziej zintegrowanej. Bez sterownika PB auto o własnych siłach nigdzie nie pojedzie. Chyba że z górki. :lol:
 
nita 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Dołączył: 30 Kwi 2015
Posty: 34
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2017-02-22, 14:23   

Mój Duster lata już na instalacji BRC w związku z tym zostały mi graty Landi . Jakby ktoś był zainteresowany to wrzucam do działu giełda .
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7406
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-02-22, 15:48   

Wrzuć do giełdy, tam może nawet ktoś z zewnątrz się odezwie.
 
Wickerman 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.6 MPI +LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Stepway
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 45
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-22, 18:49   

Moje auto narazie uzdrowione :-) winowajcą okazała się cewka elektrozaworu przy butli mimo ze na mierniku była ok i dostawała zasilanie to sterownik gazu widział coś nie tak :-/ po wymianie cewki auto śmiga :mrgreen:
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-02-26, 15:41   

Jeżeli dobrze wyczytałem z serwisówki przy zimnym rozruchu silnika ,temp przełączenia to 20 C przy ciepłym rozruchu 45 C . Problem w tym że u mnie przy obu tych temperaturach silnik jest zduszony brakiem ciśnienia lpg dopiero przy mocniejszym rozgrzaniu (2 cegiełki ) można stabilnie przełączyć gaz .
Czyżby reduktor już wyzionął ducha ? W zime żadnego problemu nie było a teraz przy 2-5 C jest duży (stało się to nagle )
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-02-26, 15:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3695
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-26, 16:46   

A ile tys. km przejechałes na LPG?
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2017-02-26, 17:11   

Albo elektrozawór się tnie.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-02-26, 20:02   

Najechane mam 60 tyś . Objaw typowy dla braku ciśnienia paliwa przerabiałem w innym aucie gdzie za wcześnie przełączało na gaz .
Mam diodę która jest zasilana z elektrozaworu butli chronologia wygląda tak :
odtworzenie zaworu na bulti (dioda led )
1-3 sek
Wtryskiwacze przyspieszają
obroty spadają mimo wciśniętego gazu , auto przełącza na benzynę
Na rozgrzanym silniku problem nie występuje. Wczoraj dobiłem 50 % bulti nowym gazem ale to nie pomogło.
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-02-26, 20:08, w całości zmieniany 3 razy  
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3695
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-02-27, 08:50   

Sprawdź elektrozawór przed samym reduktorem, czy nie zacina, jak pisał kolega kali. Sama kontrola napięcia nic nie daje, jak masz "walnięty" elektrozawór.
Sprawdź wszystkie elementy instalacji LPG, czy nie są już zużyte. ;-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-03-01, 23:50   

Temperatura trochę wzrosła i problem przestał się pojawiać za dnia .
Specjalnie w nocy odpalałem samochód jak było 2 C i zdusiło silnik .
Powiedzcie mi proszę czy po samym ciśnieniu w reduktorze dojdą do problemu w ASO ? chce się jeszcze załapać na gwarancje
Ostatnio zrobiłem prawie 1000 km i problem występuje przy temp otoczenia do 5 C więc paliwo jest wykluczone .
Może zamiast kombinować od razu
http://allegro.pl/zestaw-...6624211232.html
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-03-01, 23:51, w całości zmieniany 2 razy  
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2017-03-02, 00:24   

Zamień tylne koła miejscami. Uzyskasz ten sam efekt. :lol:
Nic nie sprawdzasz i nic nie robisz. Skoro masz gwarancję to do ASO. Naprawią.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-03-02, 01:41   

Moje pytanie jest konkretne jeżeli wezmą samochód o 16 kiedy zdąży się nagrzać w słońcu to normalnie przeskoczy na lpg i mnie odpula.
Zwykle da się odczytać ciśnienie w parowniku i czasy wtrysków po czym bez cudowania można poznać kończącą się membranę .
Normalnie gaz jest przełączany przy 5-10 C temp wody kiedy u mnie stabilnie jest dopiero od 40.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-03-02, 07:34   

kali napisał/a:
Skoro masz gwarancję to do ASO. Naprawią.

Wątpię...
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3695
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-03-02, 08:09   

Fruxo, musisz zostawić auto w ASO na noc, żeby mogli rano zobaczyć jaki jest objaw gaszenia silnika.
Przyjechać do nich rano innym środkiem lokomocji i być na miejscu, żeby im pokazać taki objaw.
Inaczej to Cię oleją, trzeba im dreptać po piętach, skoro masz na to gwarancję.
Zrobić im awanturę jak powiedzą, że nic nie widzą, postrasz ich skargą do UOKIK.
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Fruxo 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: lpg 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Lis 2016
Posty: 1825
Skąd: wwa
Wysłany: 2017-03-02, 11:14   

Straszenie daje odwrotny skutek, trzeba konkretnie wskazac zapsuty elemnt i opisać jego diagnostykę. Jeżeli to parownik to nie będzie trzymal ciśnienie i czasy się rozjada pytanie tylko czy można to odczytać
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne