@dacialogan13,
skąd pewność, że to sterownik padł? Może jakiś czujnik płata figielki?
@malygabrys,
podbudowany tą informacją o "uwolnieniu" sterownika zasięgnąłem jęzora w centrali LR- wgranie innego firmware do LC02 jest możliwe ale niestety nie do sterowników pakowanych do Dacii. Info sprzed kilku dni.
@dacialogan13,
skąd pewność, że to sterownik padł? Może jakiś czujnik płata figielki?
@malygabrys,
podbudowany tą informacją o "uwolnieniu" sterownika zasięgnąłem jęzora w centrali LR- wgranie innego firmware do LC02 jest możliwe ale niestety nie do sterowników pakowanych do Dacii. Info sprzed kilku dni.
No widzisz. Takie info sprzedał mi mój gazownik, w szczegóły co to za sterownik wymieniał nie wchodziliśmy bo mam BRC i Lr fabryczne tylko dyskutowaliśmy.
Ostatnio zmieniony przez malygabrys 2017-05-10, 19:59, w całości zmieniany 1 raz
Czy ktoś jest juz po operacji wyrwania chwasta w postaci fabrycznego lpg ?
Moja instalka zaczyna coraz bardziej działać mi na nerwy.
2 gazownikow twierdzi, że przy wymianie przodu instalacji w Loganie II / Sandero II trzeba będzie kombinować, bo stary sterownik (ori) musi podobno pozostać widoczny dla ecu.
Pytanie drugie - czy np przy pozostawieniu ori sterownika gazu zmieniał ktoś reduktor i/lub wtryski?
Według mnie kończy mi się reduktor i chciałbym zmienić go na AC R01 i pojedyncze barracudy. Jeśli by się udało wrzucić taki setup przy zablokowanym sterowniku to byłoby świetnie.
No to w czym problem, może zostać stary, widoczny dla ecu w trybie benzyna, a nowy obsługiwać lpg. Przy zastosowaniu uniwersalnego sterownika ECU silnika nie wie że jedzie na gazie.
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Problem with idling when braking - revs can fall to 400-500rpm when braking hard, also not constantly giving power on lpg - i can feel how engine is getting and losing power when pulling the gears to cut off .
Also losing power when there is less lpg in tank - when tank to full engine is much powerful when for example there is 1/4 tank
Next problem is fuel consumption - when i bought the car 360km on 1 lpg tank was not the problem. Now, in the same conditions 290-310 km is normal.
How can i plug the interface, when my lpg ecu doesn't have it's own connector - available only by obd?
And next thing is totally idiotic 14mm gas hose from reductor to injection rail - when my MED's will be gone i would not put anything else (like barracuda or Hana injectors) instead of MED's
Ostatnio zmieniony przez Michał93 2017-05-20, 07:40, w całości zmieniany 1 raz
And next thing is totally idiotic 14mm gas hose from reductor to injection rail - when my MED's will be gone i would not put anything else (like barracuda or Hana injectors) instead of MED's
To jest najmniejszy problem, spokojnie 12 mm wchodzi na 14 mm reduktora - sprawdzone. są też redukcje 12/14 ale nie ma sensu ich stosować.
Jako ciekawostkę to napisze co mi "gaziarze" zobili. Przy wymianie filtrów faze lotną LR wejście 14mm/ wyjście 14mm zamienili na 16/16 co odkryłem przy następnej wymianie filtrów i wtryskiwaczy.
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Ostatnio zmieniony przez damiaszek 2017-05-22, 08:05, w całości zmieniany 1 raz
U mnie już 90 kkm nalatane.
Myślę że reduktor mówi papa.
Wtryski niby zmienione przy 70kkm, ale wolałbym ac R01 + barracuda i filtr alex 360... zamiast tego szitu
Spalanie, spadki mocy, problemy z jałowymi.
Gdy było nowe to 360km w mieszanym nie było niczym nadzwyczajnym, teraz 280-290 to norma przy podobnych warunkach.
Przy mocniejszym hamowaniu obroty spadają, falowanie mocy odczuwalne zwłaszcza, gdy ciągniesz bieg od niskich do odcięcia.
Są tylko pod LI10 dostosowane pod turbo, z tego, co się orientuje to membrany są inne.
Druga sprawa, mam złe doświadczenia z zestawami naprawczymi, dlatego wolałbym wyrzucić całkowicie instalacje fabryczna
nie ma żadnego podziału na turbo i bez trubo , to jakiś błąd w opisie .
Wolał bym zaryzykować 100 zł na zestaw naprawczy niż 2000 na nową instalke
http://nagaz24.pl/zestaw-...,5898,p,pl.html
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-05-25, 13:38, w całości zmieniany 1 raz
I tu dochodzimy do sedna.
Jak rozłożysz reduktor to trzeba od nowa ciśnienie ustawić.
A żeby to zrobić, to w tej skurwiałej instalacji trzeba nieźle się natrudzić, bo z podglądem danych jest problem.
Zestawy naprawcze działają słabo, padnie listwa wtryskowa to 800 w plecy.
Za 1200 masz kompletny front pod maskę i jeden wieczór w garażu potrzebny na przerzucenie instalacji, która jest o niebo tańsza i łatwiejsza w obsłudze i która zawsze możesz sobie sam wystroić jak coś nie gra
Marka: inna
Model: inny
Silnik: inny
Rocznik: 2023 Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Maj 2015 Posty: 109 Skąd: DW
Wysłany: 2017-05-31, 22:39
Hej.
Ile Wam w fabrycznej instalacji wytrzymały wtryski? U mnie 63000 kilometrów i zaczynają się pojawiać problemy. Jutro jadę do ASO żeby sprawdzili jeszcze raz co jest.
Odpowiedź pierwszego ASO: za dużo błędów i nie wiemy od czego zacząć
Drugie ASO: wymiana świec i cewki. Problem nadal występuje.
Teraz czekam aż dotrą wtryski i zobaczymy co dalej. Ogólnie auto nie ma siły jeździć.
W Skodzie też miałem BRC. Jedyny problem, to po 1000 km zmieniony komputer. Następne niemal 40 tys. kilometrów to lanie gazu i wymiana filtrów - nic poza tym. Polecam tą instalację, która działała u mnie w Skodzie, tj. BRC Sequent 24.11.
Ile Wam w fabrycznej instalacji wytrzymały wtryski?
Co prawda nie w fabrycznej tylko dilerskiej, ale landi renzo omegas na medach, wytrzymały 64 kkm i zaczeły lać. Dwa z czterech lały i wymieniłem na barracudy.
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
W Skodzie też miałem BRC. Jedyny problem, to po 1000 km zmieniony komputer. Następne niemal 40 tys. kilometrów to lanie gazu i wymiana filtrów - nic poza tym. Polecam tą instalację, która działała u mnie w Skodzie, tj. BRC Sequent 24.11.
Ja w drugim aucie też mam Brc tylko, że Kit Albę. Przyznam, że problemów z tym nie mam, jedyne o czym pamiętam to serwis co około 15tys km, no i tankowanie haha:D Ogólnie jestem zadowolony z tego...
jak to jest że mając Landirenzo w ASO mam płacić 450pln a u zwykłego gazownika który jest godny polecenia <100 ? co takiego robi ASO poza tym co "zwykły gazwonik-śmiertelnik" ?
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum