ale mod tez czasem musi pocwiczyc czy nie wyszedł z wprawy i czy umie jeszcze kogos zabanowac bo na naszym forum to sie tak czesto zdaza ze moze zapomniec jak sie banuje
Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Dołączył: 23 Sie 2011 Posty: 236 Skąd: Polska
Wysłany: 2013-02-12, 22:56
Na wielu forach rzeczywiście są odrębne tematy do linkowania. Tutaj przeważnie wrzuca się to w "na każdy temat" albo dołącza do innego tematu w toku dyskusji. A potem w razie potrzeby Laisar przenosi, wydziela albo wyp...dziela .
Natomiast utworzenie Hyde Parku postulowane było nie raz, ale w innym celu. Miałoby to być miejsce dyskutowania tematów niepopularnych, gdzie wszystko wolno. Takiej formule z kolei jestem przeciwny, bo Hyde Park prędzej czy później stałby się ostoją zacietrzewienia i chamstwa.
Przydałby się też jeszcze jeden dział tak jak jest to na forum citroena, a mianowicie POBIERALNIA, czyli pliki w pdf-ie, instrukcje obsługi, schematy elektryczne, metody naprawy konkretnych uszkodzeń.
Poza tym czy w Dacia/Renault można się logować do serwisu?
Z cytrynami w razie problemów można było "na lewo" na fikcyjna firmę zarejestrować się i logować do citroen.service, gdzie po wpisaniu VIN auta wiedziało się o nim prawie wszystko, a bardziej zaawansowani mieli dostęp do wszystkich schematów i fabrycznych instrukcji napraw.
_________________ Im lepsza terenówka, tym dalej trzeba iść po traktor...
Przydało by się też oddzielne tematy dla rożnych modeli Daciek
temat 'warsztat" z manualami/instrukcjami :pdf'y / obrazki /tutoriale,i te sprawy
żebyśmy mogli wszyscy sobie pomagać naprawiać nasze Dacki (pełne schematy itd mogły by być nawet za małą opłatą by forum same na siebie zarabiało)
temat Tuning & Modyfikacje
temat, gdzie ludzie mogli umieścić pomysły, co chcieliby zobaczyć dodane lub zabrane z forum dacia klub?
ankiety
łatwiejsza rejestracja konta (przybyło by forumowiczów,forum by się "ożywiło)
Masz na myśli te zardzewiałe spawy w nowym aucie czy dziurkę w tłumiku?
To drugie to stare jak świat i oczywiste, że w ostatnim tłumiku na krótkich odcinkach wytrąca się woda. Dlatego czasami widać jak z rury wylatuje woda w momencie przepełnienia tłumika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum