Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: Marek1603
2013-02-19, 22:12
[propozycja] REGULAMIN FORUM DACIA KLUB POLSKA
Autor Wiadomość
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-02-19, 22:10   [propozycja] REGULAMIN FORUM DACIA KLUB POLSKA

Regulamin Forum Dacia Klub Polska - http://www.daciaklub.pl/


Wszyscy piszący na forum są prawnie i etycznie odpowiedzialni za swoje wypowiedzi (wpisy). Wchodząc na forum http://www.daciaklub.pl/forum/ zobowiązujesz się przestrzegać obowiązujące w Polsce prawa.


1.
Serwis http://www.daciaklub.pl nie odpowiada za wypowiedzi umieszczone na forum. Forum służy do prezentacji opinii odwiedzających, którzy są odpowiedzialni za to, co napiszą. Administrator serwisu nie ponosi odpowiedzialności za napisane przez użytkowników „posty” i nie ma obowiązku sprawdzać/ czytać każdego tematu. Jeśli ktokolwiek ma zastrzeżenia natury prawnej lub etycznej do wypowiedzi użytkowników powinien zgłosić to administratorowi/moderatorowi. Administratorzy/moderatorzy dokładają wszelkich starań, by wypowiedzi użytkowników były zgodne z prawem i dobrymi obyczajami.


2.
Na forum zabrania się:

2.1. Umieszczania reklam w tematach, profilach, podpisach. Administrator ma prawo usunąć takie informacje oraz konto użytkownika, który je zamieścił.

2.2. Używania wulgaryzmów.

2.3. Obrażania innych użytkowników forum,

2.4. Podszywania się pod innych użytkowników, zakładania więcej kont niż jedno na osobę. Wykrycie takiego działania będzie skutkowało banem bez ostrzeżenia lub usunięciem konta. Założenie drugiego konta jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach z jednoczesnym, niezwłocznym poinformowaniem o tym administratora.

2.5. Zakładania tematów nic nie wnoszących merytorycznie do forum,

2.6. Pisania postów nic nie wnoszących do tematu.

2.7. Zakładania kont pod nickiem składającym się z adresu e-mail, www, obraźliwym lub wulgarnym, niezgodnym z prawem lub dobrymi obyczajami. ,

2.8. Zamieszczania przez firmy/ instytucje reklam i ofert handlowych bez uprzedniego uzgodnienia warunków reklamy z administracją forum oraz podejmowania działań mających przysporzyć klientów spośród użytkowników forum.



3.
Użytkownicy forum są zobowiązani do przestrzegania zasad poprawnej polszczyzny. Jeżeli masz z tym problem, przed napisaniem swojej wypowiedzi sprawdź ortografię w edytorze tekstu ze słownikiem języka polskiego. Osobom z problemami pisowni polecamy na przykład przeglądarkę FIREFOX.


4.
Forum jest na bieżąco moderowane przez grupę moderatorów oraz administratorów (administrator, junior administrator), którzy mają prawo do banowania użytkowników (blokada dostępu do forum) i usuwania wypowiedzi niezgodnych z regulaminem/prawem. Wprowadza się następujące poziomy ostrzeżeń:
4.1 pierwsze ostrzeżenie - przywołanie do porządku w formie wiadomości PW,
4.2 drugie ostrzeżenie – blokada konta na 1 dzień,
4.3 trzecie ostrzeżenie – blokada konta na tydzień,
4.4 czwarte ostrzeżenie – usunięcie konta.


5.
Forum podzielone jest na działy. Każda wypowiedź powinna znaleźć się w odpowiednim dziale tematycznym. Moderator lub administrator może przenieść temat do innego działu. Jeśli użytkownik nagminnie pisze w działach innych niż wynikałoby to z treści wpisu będzie łamał regulamin, administrator/moderator może usunąć wpis, cały temat lub ukarać użytkownika ostrzeżeniem.


6.
Każdy dział jest moderowany, chyba że inaczej zaznaczon w opisie forum. Moderacja nie oznacza "cenzury" forum. Fora są moderowane po to, aby panował na nich i porządek oraz aby użytkownikom łatwo było odnaleźć dany temat.


7.
Publikując cokolwiek na forum (zdjęcia, tekst), zachowujesz prawa autorskie. Jeżeli będziesz cytował kogoś wypowiedź lub fragment artykułu z innego serwisu lub gazety, podaj źródło.


8.
Kwestie sporne rozstrzygają tylko administratorzy i moderatorzy forum.


9.
Jeśli chcesz zwrócić komuś uwagę - zrób to, przez PW (Prywatna Wiadomość), jest to znacznie rozsądniejsze niż próba publicznego napiętnowania/obrażania użytkownika. W przypadku wymiany zdań na forum, która przekracza granice dobrych obyczajów administrator - moderator może ukarać użytkownika lub użytkowników ostrzeżeniem lub blokadą czasową – banem.


10.
Wszelkie pytania, zażalenia, sugestie związane z edycją lub usuwaniem sygnatur i postów oraz działania administracji kierować do Moderatorów lub Administratorów wyłącznie przez PW (Prywatna Wiadomość).



11.
Zasady wstawiania własnego awatara

Awatar nie może przedstawiać treści niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami ( np. obraźliwych, , pornograficznych) ani reklamować innych stron internetowych. Pamiętajmy, że to forum publiczne a dostęp do naszych wypowiedzi mają osoby niepełnoletnie.
Awatar musi być unikatowy dla danego użytkownika - zabrania się używania awatarów innych użytkowników. Takie działanie będzie postrzegane jako próba podszycia się pod innego użytkownika i może skutkować banem lub zablokowaniem konta. Punkt ten nie dotyczy szczególnych przypadków, takich jak:
A. oznaczenie użytkowników zablokowanych lub zbanowanych
B. oznaczenie administratorów, moderatorów lub innych grup użytkowników


12.
Zasady wstawiania podpisów:

12.1. w podpisie można umieszczać obrazek,

12.2. Dopuszcza się zamieszczania obrazu + sygnatury z zewnętrznych aplikacji np. „chomikuj”, „fotostat” lub innych wskaźników spalania paliwa itd. Aplikacja jest traktowana jak obrazek.


13.
Zasady pisania

13.1. Nie dyskutuj o polityce, religii oraz innych kontrowersyjnych tematach. Bądź uprzejmy i przyjazny, a na Forum będziesz się czuł, jak u siebie.

13.2. Trzymaj się danego tematu - nowy wątek lepiej poruszyć w nowym temacie lub poście.

13.3. Staraj się formułować tytuł wypowiedzi tak, aby można było domyśleć się jego treści.

13.4. Nie pisz wypowiedzi, w której będzie znajdował się jedynie emotikon. Tego typu posty będą od razu kasowane.

13.5. Cytuj tylko to co niezbędne. Jeśli odpowiadasz bezpośrednio pod ostatnim wpisem – nie cytuj go.

13.6. Nie pisz dwóch lub więcej postów z rzędu - jeśli chcesz coś dodać do swojej wypowiedzi - używaj opcji EDYTUJ i zmień poprzednią wypowiedź. Naruszanie tej reguły będzie skutkowało ostrzeżeniem. Zasada ta nie dotyczy postów pisanych po upływie 24h od poprzedniego WŁASNEGO posta - gdy nikt po Tobie nie odpowiedział.

13.7. Wielkie litery stosuje się wyłącznie do krzyku. Jesteśmy na forum, więc krzyczenie nie jest potrzebne - nadużywanie wielkich liter będzie karane ostrzeżeniem.


14.
Jak pisać temat żeby uzyskać szybką odpowiedź :

Na początek napisz w odpowiednim dziale lub w ogólnym i poproś administratora/ moderatora o przeniesienie. Niewskazane jest pisanie postów, których temat składa się z wielkich liter lub zwykłego "pomocy!" albo "auto nie zapala! " .Gdy opiszesz temat KONKRETNIE, szybciej uzyskasz pomoc.



15.
Zasady pisania w działach giełda.

Aby zamieścić ogłoszenie w dziale SPRZEDAM należy:

a) podać, czego dotyczy ogłoszenie,
b) obowiązkowo podać CENĘ towaru,
c) zamieścić minimum 1 zdjęcie pojazdu, części itd.


Zabrania się zamieszczania postów, których treścią jest tylko link do aukcji bądź lakoniczny opis typu "sprzedam auto" , "sprzedam telefon" lub samo zdjęcie przedmiotu.
Osoby lub firmy zajmujące się sprowadzaniem i handlem pojazdami - przed zamieszczeniem ogłoszenia lub ogłoszeń, zobowiązane są skontaktować się z administracją forum. W przeciwnym razie ogłoszenia będą usuwane.

ZAKAZUJE się pisania nadużywania w treści ogłoszeń wielkich liter, emotikonów, wykrzykników itd.Po sprzedaży auta/towaru należy poinformować, iż ogłoszenie stało się nieaktualne, aby obsługa forum mogła zamknąć temat. Po upływie 2 miesięcy od publikacji obsługa forum ma prawo usunąć ogłoszenie bez uprzedniego informowania o tym autora.

KATEGORYCZNIE zakazuje się zamieszczania ogłoszeń niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami, (np. o sprzedaży programów bez licencji, filmów i zdjęć pornograficznych itp.) W razie nieprzestrzegania tego punktu, ogłoszenie zostanie usunięte, a konto użytkownika zablokowane bądź usunięte.
Zabrania się komentowania ogłoszeń w stylu „za drogo”, „są tańsze” itd.Kontakt stron zainteresowanych sfinalizowaniem transakcji należy prowadzić przy pomocy PW.


16.
Na Forum od początku jego działania zostało zgromadzonych dużo informacji więc przed napisaniem jakiegoś tematu, sprawdź przy pomocy opcji „szukaj” czy już się pojawił podobny temat.


17.
Rejestrując się na forum Klubu Dacii wyrażasz zgodę na otrzymywanie e-maili na adres wpisany w Twoim profilu. Wiadomości te będą dotyczyć spraw bieżących na forum i informacji o nowych artykułach na stronie głównej. Aby wypisać się z listy mailingowej, należy zgłosić to do administratora lub moderatora.


18.
Zarejestrowani użytkownicy, którzy na forum nie pojawili się w ciągu 12 miesięcy MOGĄ zostać usunięci. Wyjątkiem jest wcześniejsze powiadomienie administratora o planowanej dłuższej nieobecności.


19.Shoutbox

Shoutbox jest traktowany jako dział forum i panują na nim takie same zasady jak w innych działach. Administrator - moderator forum może ukarać osoby piszące w shoutboxie za naruszanie regulaminu forum, prawa lub dobrych obyczajów (np. niecenzuralne słowa, podawanie linków niezgodnych z ww zasadami, nieprzestrzeganie ortografii itd.).


20.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.05.2013
Osoby dotychczas zarejestrowane na forum, które nie akceptują regulaminu mogą wystąpić o usunięcie konta. W przeciwnym wypadku są zobowiązane do przestrzegania regulaminu.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2013-05-01, 19:17, w całości zmieniany 8 razy  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-02-19, 22:11   

Dyskusja na temat regulaminu tutaj http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=8131
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne