Marka: Renault
Model: Fluence
Silnik: Limited
Rocznik: 2016
Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-23, 09:18 Nowy wydech do Dustera
Witam
Chciałbym przeczytać opinie szanownych forumowiczów na temat wymiany całego wydechu w Dusterze 1,6 4x4. na nowy robiony z kwasówki (kolektor, rury, tłumiki). Czy opłaca się inwestować, ile to by kosztowało?, czy podniesie to "żwawość" samochodu i zmniejszy spalanie?
Cenne dla mnie będą wszelkie uwagi - dziękuję i pozdrawiam
Pabloo
czy podniesie to "żwawość" samochodu i zmniejszy spalanie?
W praktyce nie, bo tych, powiedzmy, 3% z hamowni - wcale niekoniecznie w najbardziej użytecznym zakresie obrotów - i tak nie odczujesz ani drodze, ani przy dystrybutorze.
Marka: Renault
Model: Fluence
Silnik: Limited
Rocznik: 2016
Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 52 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-23, 11:18
Dziękuję za odpowiedzi - skusiło mnie powoływanie się w różnych programach motoryzacyjnych na wzrost mocy ok 20KM przy właśnie "dedykowanym" wydechu... Ale skoro gra nie warta świeczki to zostaje jak jest.
Dzięki i pozdrawiam.
Pabloo
Dziękuję za odpowiedzi - skusiło mnie powoływanie się w różnych programach motoryzacyjnych na wzrost mocy ok 20KM przy właśnie "dedykowanym" wydechu... Ale skoro gra nie warta świeczki to zostaje jak jest.
Dzięki i pozdrawiam.
Pabloo
tyle to mozna uzyskac w Dieslu i to przy programie a nie przy wymianie wydechu wiec cos tu jest nie tak :)
Dziękuję za odpowiedzi - skusiło mnie powoływanie się w różnych programach motoryzacyjnych na wzrost mocy ok 20KM przy właśnie "dedykowanym" wydechu... Ale skoro gra nie warta świeczki to zostaje jak jest.
Dzięki i pozdrawiam.
Pabloo
Tyle, że w programach telewizyjnych te silniki mają ponad 200 KM, a przy tym robią nie tylko wydech ale poprawiają inne parametry. Wtedy może i uzyskują 20 KM np.
w Samochód marzeń. Kup i zrób.
ale kto by nie chciał mieć w Dusterze 200 KM
Ostatnio zmieniony przez benyo 2017-08-23, 12:21, w całości zmieniany 3 razy
jedyna sensowna droga to swap na 2.0 , silnik łatwo dostępny a mocowanie musi pasowac bo takie wychodzą na rynki wschodnie
Tak? A reszta bez zmian tj. osprzet? Nie możliwe... Nawet trzeba też mieć inny komp z innym oprogramowaniem, bo zupełnie są inne czasy wtryskiwaczy itp.
Moim zdaniem nie warto, chyba że znajdzie jakiś uparty i to zrobi...
Najłatwiej jest kupić Dustera 2.0 od wschodnich sąsiadów.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
dla mnie było to tak oczywiste że o tym nie pisałem , ważne że mocowanie pasuje i nie trzeba rzeźbić , z chłodnicami /dolatami/maglownica itp
Przy podmiance K4M--> FR4
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2017-08-24, 10:45, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum