Że przez pól roku nie można go zobaczyć w salonie? Nie w każdej.
Kampanii reklamowej nie było, nikt nie głosił,że auto wejdzie do sprzedaży w styczniu....na tą chwilę zupełnie nie rozumiem skąd wypominasz te "pół roku" ?? :)
No, pięć miesięcy. Na stronie Dacii od jakiegoś czasu jest wzmianka o MCV, więc trudno mówić o niezaczętej kampanii. Za dwa tygodnie będzie można zamówić, ale samochód obejrzeć będę mógł dopiero we wrześniu. Z czymś takim jeszcze się nie spotkałem.
PS. nie odbieraj tego, proszę, jako ataku na siebie, salony lub markę.
jak będę znał ceny napiszę Wam o tym...na tą chwilę niestety nic więcej jeszcze nie wiadomo. Auta będzie można zamawiać od 21 tygodnia 2013r więc za dwa tygodnie ceny powinny być już ogólnodostępne.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3610 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-20, 12:53
Cytat:
Pod koniec maja do sprzedaży wchodzi, pokazany na tegorocznym salonie samochodowym w Genewie model Logan MCV z bagażnikiem o pojemności 573 litrów i ceną 33 900 zł.
Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Sie 2012 Posty: 437 Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-05-20, 17:55
Obawialem sie takiej ceny, choc liczylem na mniej.
Jesli proporcje sie zachowaja, to Laureate bedzie gdzies za 41 tysi, a liczylem, ze bedzie ponizej psychologicznego poziomu 40 ptysiów...
Ciekaw jestem, co to za wpadki na kontroli jakosci wyszly, ze jest opoznienie...
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3610 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-21, 08:13
Prezes napisał/a:
Dyziek napisał/a:
Ciekaw jestem, co to za wpadki na kontroli jakosci wyszly, ze jest opoznienie...
Pewnie nic takiego.. brak kół w pierwszych 100 egzemplarzach
Eee pewnie testy zderzeniowe poszły za dobrze i postanowiono skorzystać z doświadczeń brazylijskiej filii Renault:
Cytat:
One auto engineer described the situation by sketching two car body designs with identical perimeters, but one depicted internal gaps — missing body reinforcements.
He worked three decades for Volkswagen and spent the last 10 years as an independent engineering consultant for big automakers. He asked that his name not be published for fear of losing contracts and benefits.
"The secret of a car's body being able to withstand the crash test are the weld spots," he said.
"Let's say this is a German car," he pointed to the gapless sketch. "It's really sophisticated. Nothing is missing."
Then he pointed at the car made in Brazil, full of incomplete ink strokes.
"The Brazilian version looks the same from the outside, but it's missing pieces," he said. "In one version they include the reinforcement, in the other they don't. What's of interest is the final shape. What's inside, nobody can see."
Znana już jest cena podstawowa LOGANA KOMBI :
podstawowy : 33900zł (są lakierowane zderzaki)
Do każdego logana sedana +5000zł :)
Tyle na tą chwilę wiem :)
A nawet chyba za dużo, jak na stosunkowo niewielkie zmiany względem sedana - praktyczność faktycznie jest sporo większa, ale nie aż tak jak w poprzedniej MCV-ce, która naprawdę znacząco różniła się konstrukcyjnie. Teraz te 5 kzł to jednak pokaźny "skok na kasę" - głównie wynik pozycjonowania, a nie uczciwej kalkulacji wartości /:
(Choć widać to tylko w porównaniu z innymi daciami, bo wobec konkurencji cena wydaje się mimo wszystko atrakcyjna).
Edycja:
Aaaacha - no chyba że wersja podstawowa ma jednak inny silnik niż sedan, bo to by wtedy zmieniało postać rzeczy...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-05-25, 20:46, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum