Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: laisar
2013-07-05, 12:58
Nowy Logan MCV - 2013
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 280 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15880
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-05, 10:08   

mekintosz napisał/a:
powinno się nazywać sandero grand tour

Nie - przecież to kombi oparte jest na sedanie, nie na hatchbacku.

Nie - "grand tour" to oznaczenie kombi od Reno. Dacia nie dorobiła się własnego - więc albo należało coś wymyślić, albo w ogóle nazwać tę odmianę nadwozia całkiem inaczej, skoro wszystkie pozostałe wersje je mają.

mekintosz napisał/a:
Poczekamy na wymiary bagażnika i wyposażenie

Bagażnik ma jakieś 100 x 100 cm.

Wyposażenie oczywiście jak w nowym loganie / sandero.


rimo napisał/a:
podwójna podłoga

Tylko jeśli liczyć wnękę na koło zapasowe <;


mekintosz napisał/a:
Do rodzinnego kombi 90 KM nawet tce to śmiech na sali

Liczą się osiągi, a te - jak to u dacii - są wystarczające. Nigdy nie miały być lepsze...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-03-05, 10:21, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
kapelusznik 
kociozmora



Marka: Skoda
Model: Fabia
Silnik: 1.6 TDI
Rocznik: 2013.X
Wersja: [Inna]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 794
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-05, 10:25   

laisar napisał/a:
Oficjalnie niby od 8990 €, ale dla nas to zupełnie nic nie oznacza - Renault "przelicza" sobie ceny na lokalne waluty po jakimś swoim wewnętrznym kursie (czytaj: wymyśla).

Będzie trochę drożej niż sedan, a trochę taniej niż lodgy, i tyle - np 33900?
ok, coś mi się ubzdurało że najtańsze Lodgy u nas kosztuje 40kPLN

wychodzi na to, że przelicznik waluty dla Logan, Sander, Lodgy plasuje się w przedziale 3.75-3.8 (zł za euro)

to by rzeczywiście dawało cenę wejściową 33900
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi 86KM
Rocznik: 2010
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 808
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-05, 10:28   

Z daleka tył wygląda jak od Octavii kombi ;P
Ogólnie fajny samochód... byłby, gdyby nie powstała wcześniej stara MCVka.
Moim zdaniem MCV była wyjątkową ofertą, bo nie dość, że "kosztowała tyle, ile była warta", to jeszcze dodatkowo miała gigantyczne gabaryty, tak więc dostawało się więcej w niskiej cenie. A nowe MCV będzie tylko tanie.

Bagażnik wygląda na, hm, spory, ale przeciętny :D - nadkola jakoś tak mocno wchodzą w paradę... No i 1.2 to się jakoś średnio nadaje chyba do tego. Już chyba lepsze by było 0.9 TCe (co oczywiście jest niemożliwe z racji ceny), a na pewno 1.6. No ale w sumie do podstawowego Rapida pchają trzycylindrowe 1.2 od kosiarki, więc czemu się dziwię...
 
kapelusznik 
kociozmora



Marka: Skoda
Model: Fabia
Silnik: 1.6 TDI
Rocznik: 2013.X
Wersja: [Inna]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 794
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-05, 10:29   

Marmach napisał/a:
Z daleka tył wygląda jak od Octavii kombi ;P
u mnie pierwsza myśl to była Laguna II
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi 86KM
Rocznik: 2010
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 808
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-05, 10:37   

kapelusznik napisał/a:
u mnie pierwsza myśl to była Laguna II

Do Laguny podobna z bliska :D - ma podobnie opadającą linię.
Z Octavią mi się mocno kojarzy z daleka, chyba głównie z racji świateł.
 
rimo 
rimo



Marka: Dacia/Renault
Model: Sandero Stepway/Megane
Silnik: 1.6 MPI LPG/1.6v16 LPG
Rocznik: 2011/2013
Wersja: [Inna]
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 261
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2013-03-05, 10:57   

Duża ta wnęka na koło...
_________________

 
kapelusznik 
kociozmora



Marka: Skoda
Model: Fabia
Silnik: 1.6 TDI
Rocznik: 2013.X
Wersja: [Inna]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 794
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-05, 11:29   

fajnie się gimnazjalistom na stażu w interii połączyły dwa silniki w jedno (1.2 i 0.9 TCE wg interii to 1.2 TCE 90KM ;-) ) - zjedli też słabszego diesla
http://motoryzacja.interi...er,1898976,8316

jak im ktoś sprostuje, to będą musieli zmienić tytuł newsa ;-)
Cytat:
Tak wygląda nowa Dacia Logan MCV. Ma jeden feler...
Ostatnio zmieniony przez kapelusznik 2013-03-05, 11:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
d3mol3k 
Robert eS. jak sałata



Marka: dacia/dacia
Model: logan/dokker/
Silnik: 1.5 dci 68/1.5 dci 90
Rocznik: 2008/2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 692
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-03-05, 11:32   

nie no autko fajne - prawdziwy grande tour. Z tym MCV się zgodzę lekka przesada iż pozostawiono (na razie?) tę nazwę. Ciekaw jestem jak się zaprezentuje w rzeczywistości? Na zdjęciach wygląda zgrabnie i ma duży bagażnik. ale jak wiadomo pokazujemy takie zdjęcia ujęcia które ukazują to co chcemy pokazać i jak :).

Na pierwszy rzut oka - autko OK
 
kapelusznik 
kociozmora



Marka: Skoda
Model: Fabia
Silnik: 1.6 TDI
Rocznik: 2013.X
Wersja: [Inna]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 794
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-05, 11:35   

zdjęcie z postu rimo za dużo niestety nie mówi, bo jest prawdopodobnie robione rybim okiem
Ostatnio zmieniony przez kapelusznik 2013-03-05, 11:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
Gimbo 


Marka: Mitsubishi
Model: Carisma
Silnik: 1.9 DID
Rocznik: 2002
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 139
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2013-03-05, 12:45   

Wygląda całkiem zacnie.
 
maciek 
admin fb


Marka: Ford
Model: Fiesta
Silnik: 1,4 96KM
Rocznik: 2012
Pomógł: 22 razy
Wiek: 26
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3720
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-05, 12:48   

http://francuskie.pl/daci...duster-aventure

sporo informacji

Dacia napisał/a:
Pokaźne wymiary – 4,49 m długości i bagażnik o pojemności 573 litrów zapewniają rekordową ilość miejsca i pojemność bagażową – o 430 mm więcej niż w Nowym Sandero oraz możliwość przewożenia przedmiotów o długości do 2,7 m. Nowy Logan MCV ma przy tym klasę.

Wnętrze zostało starannie zaprojektowane w sposób ułatwiający korzystanie z samochodu – z licznymi praktycznymi i łatwo dostępnymi schowkami, takimi jak kieszenie w przednichi tylnych drzwiach, kieszenie w oparciach przednich foteli czy schowek w górnej części deski rozdzielczej o łącznej pojemności 16 litrów. Warto też podkreślić, że przesłona części bagażowej (dostępna w zależności od wersji) posiada sztywną półkę, która również może służyć za dodatkowe miejsce na rzeczy.
Tylna kanapa składana z oparciem dzielonym w układzie 1/3 – 2/3, dostępna w standardzie, jest bardzo intuicyjna w obsłudze i oferuje szerokie możliwości zmiany konfiguracji wnętrza.

- Media Nav – kompletny system multimedialny (w zależności od wersji). Jest prosty i łatwy w obsłudze. Duży ekran dotykowy o przekątnej 7 cali (18 cm) oraz menu umożliwiają łatwy dostęp do różnych funkcji, obejmujących telefoniczny zestaw głośnomówiący BluetoothŸ i system nawigacji z funkcją wyświetlania 2D i 3D (Birdview). Przenośne urządzenia audio można podłączyć do gniazda USB lub jack, umieszczonych w panelu radia. Całość uzupełnia pilot do sterowania przy kierownicy.
- lub Dacia Plug&Radio, multimedialny system, który ma wszystko co niezbędne. Jest on wyposażony w ekran idealnie wbudowany w konsolę centralną i wystarczająco duży, żeby umożliwić wyświetlanie informacji w trzech liniach. Dacia Plug&Radio obejmuje radioodtwarzacz CD kompatybilny z formatem MP3, technologię BluetoothŸ i umieszczone w panelu czołowym gniazda USB i jack. Całość uzupełnia pilot do sterowania przy kierownicy.
- Regulator i ogranicznik prędkości (w zależności od wersji): obie funkcje oraz zadaną prędkość można wprowadzać za pomocą przycisków na kierownicy.
- Wspomaganie parkowania tyłem (w zależności od poziomu wyposażenia): umieszczone w tylnym zderzaku czujniki generują sygnały dźwiękowe, informujące kierowcę o zbliżaniu się samochodu do przeszkody.
- wspomaganie układu kierowniczego, dostępne w standardzie już od pierwszego poziomu wyposażenia (Euro5), zapewni wszystkim komfort i przyjemność prowadzenia.

Odnowiona oferta silników zapewniająca lepszy stosunek oszczędności paliwa do osiągów
Podobnie jak w przypadku Nowego Logana i Nowego Sandero, dostępne są dwa silniki benzynowe: uniwersalna i ekonomiczna, zarówno jeśli chodzi o cenę zakupu jak i koszty eksploatacji, jednostka 1.2 16V 75 oraz najnowszy, 3-cylindrowy, turbodoładowany silnik benzynowy TCe 90, symbol konstrukcyjnych umiejętności Grupy Renault. Waży on o 15 kg mniej od innych silników o porównywalnej mocy. Przyspieszenia przy ruszaniu z miejsca i na kolejnych biegach są płynne i dynamiczne. Pozwala połączyć przyjemność prowadzenia z oszczędnym zużyciem paliwa (5 l / 100 km) i obniżoną emisją CO2 (116 g/km)2.
Niezużywający wiele energii i wyróżniający się rekordową pojemnością bagażnika (573 litry) Nowy Logan MCV oferuje najlepszy stosunek zużycia paliwa do pojemności w tej kategorii aut.

ferta silników wysokoprężnych, koncentruje się ona na silniku 1.5 dCi, dostępnym w wersji o mocy 66 kW (90 KM) lub 55 kW (75 KM – Euro5).
Już obecnie powszechnie doceniany za swoją niezawodność, wysokie osiągi i zmniejszone oddziaływanie na środowisko silnik 1.5 dCi, bestseller Grupy Renault, został dodatkowo zoptymalizowany. Większa przyjemność prowadzenia wynika zwłaszcza z płynniejszych i dynamiczniejszych przyspieszeń. Równocześnie jest on jednym z najoszczędniejszych silników w swoim segmencie (3,8 l/100km) i o obniżonym oddziaływaniu na środowisko (99g/km).
Ponadto Dacia kontynuuje promowanie LPG jako ekonomicznego źródła napędu, alternatywnego względem silników wysokoprężnych. W niektórych krajach silnik 1.2 16V 75 jest dostępny w wersji dwupaliwowej (benzyna/LPG), o niższych kosztach użytkowania i niższej emisji CO2 (120 g/km[1]w trybie LGP).
Podobnie jak w przypadku wszystkich modeli LPG Dacii, kierowca ma wybór między zasilaniem benzyną lub gazem, a przełączenie z jednego paliwa na drugie jest bardzo proste. Dzięki bardzo niskiej cenie, poniżej 1 euro/litr, zasilanie LPG jest znacznie bardziej atrakcyjne finansowo niż benzyna.
Niemal 10% sprzedawanych samochodów Dacii stanowią wersje LPG produkowane w Pitesti. Dacia potwierdza w ten sposób swoje dążenie do proponowania konkurencyjnych cenowo technologii o wysokiej sprawności energetycznej.


Bezpieczeństwo – bezwzględny wymóg
Podobnie jak Nowy Logan i Sandero, również Nowy Logan MCV zapewnia wyższy poziom bezpieczeństwa użytkowników.

Bezpieczeństwo czynne
Układ dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC) pojawia się w standardzie już w podstawowych poziomach wyposażenia (wersja Euro 5), zgodnie z obowiązującymi na terenie Europy przepisami. Zapewnia on stabilność auta nawet w najtrudniejszych sytuacjach drogowych, takich jak omijanie przeszkód, utrata przyczepności na zakręcie czy jazda po śliskiej nawierzchni.
Montowany w nowych modelach Dacii system ABS jest oferowany wraz z układem wspomagania nagłego hamowania. W przypadku gwałtownego hamowania układ wspomagania nagłego hamowania steruje układem hydraulicznym od pierwszej chwili hamowania, zwiększając w nim ciśnienie do maksimum aż do osiągnięcia progu zadziałania systemu ABS.

Bezpieczeństwo bierne
Aby zapewnić maksymalną ochronę użytkowników, Nowego Logana MCV wyposażono już od pierwszego poziomu wyposażenia wersji Euro 5 w czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, jak również w boczne poduszki powietrzne z przodu.
W razie niezapięcia pasów bezpieczeństwa kierowca i pasażer są o tym powiadamiani ostrzegawczym sygnałem świetlnym i dźwiękowym (we wszystkich wersjach sprzedawanych w Europie).
Boczne miejsca z tyłu są wyposażone w system mocowania fotelików dziecięcych Isofix. System ten ułatwia w pełni bezpieczne mocowanie fotelików niemowlęcych i dziecięcych.
Nadwozie posiada szereg wzmocnionych stref kontrolowanego zgniotu.
Przedni zderzak i strefę pokrywy komory silnika zaprojektowano – pod kątem kształtu, sztywności i grubości – w taki sposób, aby umożliwić skuteczniejsze pochłanianie energii zderzenia, a w szczególności ochronę pieszych podczas zderzenia z przodem pojazdu.
_________________
Zapraszam na www.test.auto.pl
Znajdziesz na nim testy m.in.: Dacii Lodgy, Dustera, Renault Kadjar, Skody Octavi, praktycznie całej gamy Toyoty czy Forda
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 75 razy
Wiek: 43
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7625
Skąd: Olkusz

Wysłany: 2013-03-05, 12:50   

Może i zacnie ale to już nie MCV-ka więc na dzień dzisiejszy następna dacia będzie Lodgy.
 
 
maciek 
admin fb


Marka: Ford
Model: Fiesta
Silnik: 1,4 96KM
Rocznik: 2012
Pomógł: 22 razy
Wiek: 26
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3720
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-05, 13:01   

koniec Renderów czas na prawdziwe zdjęcia :)







_________________
Zapraszam na www.test.auto.pl
Znajdziesz na nim testy m.in.: Dacii Lodgy, Dustera, Renault Kadjar, Skody Octavi, praktycznie całej gamy Toyoty czy Forda
 
wat 
Dacia Vol.2



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Wiek: 40
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1230
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2013-03-05, 13:02   

nie wiem czemu ale mi sie z Paliowekend kojarzy :-P
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 830
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-03-05, 13:20   

mekintosz napisał/a:
Mam nadzieje , ze będzie silnik 1.6 16V lub 1.2 tce oprócz 0,9 tce.)

Ja tez mam nadzieje, ze utrzymaja (jak w starym MCV) 1.6 16V, 1.2 tce mi sie nie widzi, bo odpada zagazowanie (tam jest zdaje sie wtrysk bezposredni) . Z reszta podobnie mam z Dusterkiem, gdyby np. przy okazji FL na poczatku 2014 roku calkowicie zastapili 1.6 16V przez 1.2Tce, to ja definitiwnie odpadam. Ale nie sadze, zeby nie zostawili czegos pod lpg.

No a nowy MCV wyglada slicznie :-D :-D ... ze stylistyka Dacia idzie w dobrym kierunku... zeby tylko z tym downsizingiem troszke przystopowali.
 
maciek 
admin fb


Marka: Ford
Model: Fiesta
Silnik: 1,4 96KM
Rocznik: 2012
Pomógł: 22 razy
Wiek: 26
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3720
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-03-05, 13:23   

nie łudźcie się nie będzie silnika 1,6 16V ( jeśli będzie to tylko w Dusterze dla LPG)
_________________
Zapraszam na www.test.auto.pl
Znajdziesz na nim testy m.in.: Dacii Lodgy, Dustera, Renault Kadjar, Skody Octavi, praktycznie całej gamy Toyoty czy Forda
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 280 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15880
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-05, 13:43   

rimo napisał/a:
Duża ta wnęka na koło

Wygląda jak w dusterze 4x4...

Marmach napisał/a:
nadkola jakoś tak mocno wchodzą w paradę

Dokładnie tak samo jak w MCV-ce.

Marmach napisał/a:
chyba lepsze by było 0.9 TCe (co oczywiście jest niemożliwe z racji ceny)

Hę? Przecież w ofercie jest również 0,9.

yadoctor napisał/a:
przerośnięty, na siłę doklejony kufer jest tragiczny

Nie jest aż tak źle jak np octavii - no, ale proszę, oto zmota na bazie MCV-ki:

nowe_mcv_2900.png
Rozstaw osi - 2900 mm.
Plik ściągnięto 6457 raz(y) 42,97 KB

nowe_mcv_2600.png
Oryginał, do porównania - rozstaw ok. 2650 mm.
Plik ściągnięto 6457 raz(y) 42,95 KB

 
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Wersja: [Inna]
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 207
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-05, 13:49   

Wystarczyłoby zwiększyć rozstaw o 10 cm i wyglądałby lepiej, ale przecież Dacia nie jest od wyglądania.
 
kapelusznik 
kociozmora



Marka: Skoda
Model: Fabia
Silnik: 1.6 TDI
Rocznik: 2013.X
Wersja: [Inna]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 794
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-05, 13:53   

przez ten krótszy rozstaw zaoszczędzono kasę na
- unifikacji
- większa ilość plastiku ("dłuższy" zderzak) zamiast blach nadkola
;-)
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 280 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15880
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-05, 14:15   

Na unifikacji nic nie zaoszczędzono, bo przecież lodgy i dokker zostały na przedłużonej platformie z MCV-ki.

Na blasze też nie zaoszczędzono, bo większy rozstaw osi to tylko przesunięcie materiału zza koła przed nie - ilość się nie zmienia.


Ewentualna potencjalna oszczędność jest jedynie względem wariantu, że tylny nawis zostaje jak jest, a dodatkowo zwiększylibyśmy rozstaw - a więc i długość, do 4,6 m. Tylko że wtedy właśnie nie ma unifikacji, bo jest więcej blachy - i wyższa cena...
 
 
kapelusznik 
kociozmora



Marka: Skoda
Model: Fabia
Silnik: 1.6 TDI
Rocznik: 2013.X
Wersja: [Inna]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 794
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-05, 14:19   

laisar, opierałem się tylko na twoim rysunku poglądowym - wg niego jest różnica w ilości plastiku i blachy 8-)

co do unifikacji, to zapewne masz rację - aż tak głęboko w Lodżach i Dokerach nie jestem zorientowany
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 280 razy
Wiek: 41
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15880
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-03-05, 14:44   

kapelusznik napisał/a:
opierałem się tylko na twoim rysunku poglądowym

No toż przecież on właśnie powstał właśnie tak jak powiedziałem - tylko tylne koło jest przesunięte, długość całkowita jest taka sama.
 
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 745
Skąd: internet
Wysłany: 2013-03-05, 14:48   

Gdyby wprowadzili ten model do sprzedaży dokładnie rok temu to dziś jeździłbym Loganem kombi, a nie DD- niech to posłuży za mój komentarz w sprawie nowej Daćki :-) . Oczywiście teraz bym się nie zamienił, bo już się przyzwyczaiłem do prześwitu DD :-D , ale rok temu nie miałem jeszcze takich doświadczeń , a bagażnik w kombi+różnica w cenie, no i spalaniu załatwiłaby sprawę :-) .
Mnie osobiście trochę przypomina focusa (bryła).
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
Boogie 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Prestige 5 os.
Wiek: 37
Dołączył: 03 Sty 2013
Posty: 300
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-03-05, 14:56   

A mi się podoba ten zwis z tyłu, od razu autko jakoś tak bardziej pakownie wygląda :mrgreen: moje pierwsze wrażenie też było takie, że trochę przypomina Lagunę II
 
Lmoska 


Marka: RENAULT
Model: GRAND SCENIC
Silnik: 1,9 dCI 130KM
Rocznik: 2007
Wiek: 40
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 57
Skąd: Puławy
Wysłany: 2013-03-05, 15:16   

Boogie napisał/a:
A mi się podoba ten zwis z tyłu, od razu autko jakoś tak bardziej pakownie wygląda :mrgreen: moje pierwsze wrażenie też było takie, że trochę przypomina Lagunę II

A mi Skoda Octavia III kombi zwłaszcza tył :)
A poza tym pięknie wygląda tak jak przystało na funkcjonalne tanie kombi.
Brawo Dacia :)
_________________
GRAND SCENICZEK 1,9 dCI 130KM
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne