Widziałem Captura w końcu na żywo, w ruchu; w kolorze czarnym przód wygląda potężnie, ale jak spojrzałem na bok i tył - hmmmm wydawał się większy na fotkach :) Cena w cenniku to jedno, a myślę, że trochę można zejść, zwłaszcza po nowym roku. Nie macałem jeszcze w środku, ale wydaję mi się, że to dużo ciekawszy wybór niż np. Fiat Sedici, w którym jakość plastików zatrzymała się na dobrych latach 90-tych.
zapomnij o Fiat Sedici masz za to 500L i jej "terenową" wersję, jakość wykonania i użytych materiałów bardzo fajna
Wczoraj oglądałem zwykłą wersję Fiata 500L i musżę powiedzieć, że auto zaczyna mi się podobać. Pierwsze wrażenie robiło bardzo złe, później gdzieś widziałem je na ulicy, ale kiedy się mu przyjrzałem, to zaczęło wzbudzać pozytywne odczucia. Wygląd nawiązuje do modelu 500 i jest "jakiś". Trudno nie zuważyć tego auta na ulicy.
Wewnątrz jest całkiem przyjemnie. Miejsca jest sporo i fajne wrażenie robi mocno pochylona przednia szyba oraz dodatkowe trójkątne szyby z przodu. Ma się wrażenie, że auto jest większe niż w rzeczywistości jest.
Miejsca jest sporo, ale chyba w mojej Cari jest go więcej.
Myślę, że jeśli Fiat zacznie w końcu prowadzić sensowną politykę cenową, to ten model ma szansę zamieszać na rynku. Jak na razie wydaje mi się, że jest trochę za drogo. Tzn. wersja podstawowa nie wypada najgorzej na tle rynku, ale dodatkowe wyposażenie jest strasznie drogie. np. czujniki parkowania tylne: 1200zł. Auto w standardzie jest dość dobrze wyposażone ale jeśli dorzucić kilka opcji, to cena robi się mało ciekawa.
Jak dla mnie to auto jest propozycją wartą rozważenia (jesli ktoś poszukuje auta dla rodziny w tej cenie) i jest znacznie lepsze niż Renault Captur.
Co do 500 i nawiązywania do tradycji, to niech sobie koncerny robią takie żarty (to samo Beetle), ale niech za te dziwolągi płacą podstarzali zesnobowani hippisi, którzy kiedyś mieli Chrabąszcza V1.0 albo "ogórka". Co do kontynuacji tradycji to popieram Skodę: Octavia, Felicia, Fabia, ale w całkiem nowej budzie.
yyyyyyy, a co jest normalnym samochodem w Grupie Fiata
500L jest fajny ale w hamerykańskiej specyfikacji z 1.4-Liter I4 MultiAir Turbo Engine
Ponoć ten 0.9 TwinAir nieźle jeździ.
Fajnie brzmi, prawie jak maluch BIS
Wydaje mi się, że 500L to jedyny sensowny samochód w ofercie Fiata. Poza tym autem nie ma niczego, co nadawałoby się dla rodziny i było w cenie do zaakceptowania.
Być może da się znaleźć lepsze auta, może lepiej wyposażone, ale nie zawsze o zakupie samochodu musi decydować rozsądek. Osobiście uważam, że zakup nowego samochodu jest mało rozsądny, więc czemu by nie zaszaleć trochę bardziej i nie wybrać czegoś, co wygląda ładnie.
Mnie się podoba Fiat500L. Kiedyś wydawało mi się, że jest strasznie brzydki, teraz myślę inaczej. Nie każdemu musi się podobać. To samo było z Multiplą. Sam chętnie bym pojeździł takim autem, ale żona obiecała, że do Multipli nigdy w życiu nie wsiądzie
Istnieją takie auta, które się kocha albo nienawidzi. Nie ma pośrednich opinii. Chyba do takich należą Multipla i 500L.
Marka: FSO / TOYOTA
Model: Caro i Corolla
Silnik: 1.6GLE i 1.4VVTi
Rocznik: 1992 i 2001
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: ze Śląska
Wysłany: 2013-10-21, 13:41
Jak prezesostwo Fiata nadal będzie paliło to samo to za kilka lat trzeba będzie Fiata zamykać. Wystarczy popatrzeć na nasz rynek - Fiat jest poza 10-tką w sprzedaży nowy aut, poza dostawczakami nie oferuje nic ciekawego. Panda II? W tej cenie? VW UP!/Skoda Citigo sprzedaje się lepiej bijąc Fiata bez mała trzykrotnie większą sprzedażą (chcieli mieć Pandę we Włoszech to mają...) Grande Punto Evo coś tam po siedemnastym lifcie - bez jaj... Bravo - auto z dwoma silnikami i jedną skrzynią do wyboru tłuczone bez zmian od kilku lat - fiat UNO 20 lat temu pozwalał na większą indywidualizację niż Bravo dziś. 500L - ponoć od jakiegoś czasu na rynku... kupił to ktoś w Polsce? Widziałem dwa - pod salonami... na drodze ani jednego. Pozostaje jeszcze Freemont... jak już - mogli z tego zrobić Lancię - byłaby idealna para to Themy, która jest Dodgem albo ja kto woli Chryslerem, który tak naprawdę jest starym Mercedesem z lat 90tych po tuszowaniu zmarszczek... No jest jeszcze zwykła 500 która jest najnormalniej za droga (taniej można kupić to samo auto jako Ford Ka, tłuczony na tej samej linii co 500).
Ja się pytam - co się dzieje z Fiatem ???
A jednocześnie - dlaczego Dacka nie zaoferowała do tej pory małego i taniego wozidełka typu fiat CC/SC czy Panda I? Szkoda że oddano taki rynek Kii która modelem Picanto zagarnęła przedstawicieli wszelkiej maści?
A jednocześnie - dlaczego Dacka nie zaoferowała do tej pory małego i taniego wozidełka typu fiat CC/SC czy Panda I? Szkoda że oddano taki rynek Kii która modelem Picanto zagarnęła przedstawicieli wszelkiej maści?
Hyundai i10 (2014- ) bardzo fajnie się prezentuje, ciekawe jak dostosują ceny na rynek Polski.
Dacia z takim małym samochodem musiała schodzić do ceny która mogła by nie pokryć zaprojektowania takiego samochodu. Ale sprzedaż małych autek na pstrym koniu jeździ, było parę fajnych autek ale nie każde rekordów sprzedaży nie biło Więc lepiej inwestować w większe Sandero które jest bardziej uniwersalne które łatwiej sprzedać
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Zamknęli produkcję Pandy II w Polsce, bo chcieli wymusić na ludziach kupowanie Pandy III produkowanej we Włoszech. Sęk w tym, że nowa Panda nie jest ani tak fajna jak poprzednia, ani tak tania. Teraz stało się autem dla prawdziwych wielbicieli Fiata, którzy kupują auta tej marki bez względu na wszystko.
Linea i Qubo oferowane są tylko z jednym silnikiem - 1.3 Multijet. Sedici z silnikiem 1.6. Trochę zaspali ci Włosi, konkurena wyprzedza ich o kilka długości.
Szczerze mówiąc, to podoba mi się 500L, ale chyba jest trochę za drogi. Chociaż zależy jak na to spojrzeć.... jak zaczynam dokładać wszystkie opcje, które chciałbym mieć w moim aucie, to wychodzi cena trochę ponad 70tys.zł. Dacia Lodgy czy Duster wychodzą taniej... ale tam nie ma takiego wyposażenia i nawet nie ma w czym wybierać.
Kto wie, jak mi odbije, to może będę jeździł 500L, ale nadal uważam, że nie jest to rozsądny wybór. Głównie ze względu na cenę. Być może gdzieś na zachodzie Europy tak, ale nie w Polsce.
Prawdę mówiąc, nie ma w czym wybierać. Zastanawiałem sie nad wieloma autami i jedyną sensowną propozycją wydaje mi się być ten 500L lub Dacia Duster.
Marka: FSO / TOYOTA
Model: Caro i Corolla
Silnik: 1.6GLE i 1.4VVTi
Rocznik: 1992 i 2001
Dołączył: 26 Cze 2009 Posty: 153 Skąd: ze Śląska
Wysłany: 2013-10-22, 13:16
radzio napisał/a:
Alien, w temacie Fiata zapomniałeś o Sedici, którego o dziwo często spotykam na drogach.
Masz rację - pewnie dlatego że powstało przez doklejenie znaczka FIAT na Suzuki SX4 - które (tak na marginesie) biorę pod uwagę myśląc o następcy swojej E11 (obawiam się tylko że auto będzie jednak zdecydowanie bardzie awaryjne od Rolki)
Ha - zapomniałem jeszcze o tłuczonej w Turcji (jak 90% sedanów) Lineii - ale o niej to już chyba wszyscy zapomnieli...
zapomniałem jeszcze o tłuczonej w Turcji (jak 90% sedanów) Lineii - ale o niej to już chyba wszyscy zapomnieli...
Ja o niej pamiętam :)
To jest zwykły Fiat Punto z powiększonym bagażnikiem.
Niestety nie miałem okazji przyjrzeć się temu modelowi po liftingu "na żywo", ale na zdjęciach wygląda znacznie lepiej niż wcześniej. Zmiany były niewielkie, ale dodały autu uroku.
Wydaje się, że jest to dość sensowna propozycja dla rodziny. Tylko ja wolałbym jakiegoś Vana. Nadal podoba mi się 500L
Po 4 latach użytkowania Stepway 1,5dCi tradycyjnie wymieniam na nowy model. Tym razem będzie to Renault Captur Tce 0,9 wersja Zen i kilka dodatków. Od zamówienia czas oczekiwania to ok. 1,5 miesiąca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum