Wysłany: 2013-07-02, 07:56 Pływający przod w Sandero Stepway
Witam. Ostatnio zauważyłem, że przy przyśpieszaniu autko ściga mi w prawo, przy puszczeniu gazu w leo i to dość poważnie. Przy hamowaniu również ściąga mi w lewo i trzeba dość mocno kontrować. Ciśnienie w oponach prawidłowe, testowane na idealnie równym asfalcie. Mam dziwne wrażenie, które czuć na kierownicy, że to problem z lewym kołem. Sprobuję wyważyć od nowa zobaczymy czy pomoże.
A przy okazji to w czwartek oddaje auto do ASO na likwodację gradobicia... Maska do wymiany, dach będą wyciągać ...
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Przyczyn może być wiele...A czy przy płynnej jeździe tzn. bez przyspieszania i hamowania na równym przy prędkościach 80+km/h auto nie myszkuje po drodze?, sprawdź też czy po jeździe, temperatura tarcz z obu stron podobna...może któryż klocek nie odpuszcza po hamowaniu, no i podstawowa sprawa, czy ostatnio nie było żadnej dużej dziury 'złapanej" jedną stroną.....
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Ostatnio zmieniony przez Domel2250 2013-07-02, 08:33, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Ostatnio oglądałem w TV "fani czterech kółek" - mieli podobne objawy w jednym ze swoich nowo zakupionych używek. Poprawili zbieżność i się uspokoiło. Jedno z przednich kół miało przekroczone dopuszczalne wymiary.
Może kolega lekko przychaczył zawieszeniem w terenie?
_________________ Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
Ostatnio zmieniony przez d3mol3k 2013-07-02, 17:01, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: MCV , Logan
Silnik: 1.5 dci 68 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os. Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Mar 2010 Posty: 222 Skąd: Radom
Wysłany: 2013-07-02, 18:40
Miałem to samo . Prawdopodobnie poleciały tuleje wahacza - rozwulkanizowały się ,lub po wymianie na nowe użyto na każdą stronę innych tulej / wahaczy . Sprawdź dokładnie końcówki drążków - zrób koniecznie - to twoje bezpieczeństwo!
Podjedź do jakiegoś diagnosty i niech sprawdzi auto na szarpakach, to Ci powie czy wszystko w porządku z zawieszeniem. Koszty są niskie, a wiele można się dowiedzieć z takiego badania.
byłem wczoraj na profilaktycznym wyważeniu i okazalo się, że jest luz na lewej gałce. właśnie w okolicach 80 km/h jest zauważalne myszkowanie... w czwartek oddaje auto do likwidacji szkody to przy okazji niech mi porobią parę rzeczy
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum