Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem po wymianie uszczelek wtryskiwaczy 1,5 dci
Autor Wiadomość
szumo2 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
  Wysłany: 2013-06-29, 11:06   Problem po wymianie uszczelek wtryskiwaczy 1,5 dci

Witam! W czwartek oddałem Lodzię 1,5 DCI 68 KM na wymianę uszczelek wtryskiwaczy (tych miedzianych). Mechanik pocił się nad tym 5 h, nie mógł odpowietrzyć układy, a jak już wszystko poskładał i ogłosił sukces, pojechałem do domu, jednakże jakież było moje zdziwienie kolejnego dnia, kiedy to samochód zapalił z dużym oporem. Jak się okazało, to nawet na ciepło jest problem z prawidłowym zapłonem, kręci dłużej niż przed naprawą, a nic innego jak uszczelki nie było wymienianego. Pojechałem dzisiaj do mechanika, który to robił, dumał kolejne 3 godziny, po raz kolejny odpowietrzał układ wtryskowy, jak się okazało było tam jeszcze powietrze ( jedna uwaga, odpowietrzając nie robił tego używając gruszki po prawej stronie komory silnika, a robił to zapłonem). Jeżeli mieliście taki przypadek, lub wiecie co z tym fantem zrobić, dajcie znać, bo jestem w czarnej. Z tego co wiem, to wtryskiwaczy po takim zabiegu programować nie trzeba.
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2013-06-29, 13:12   

Gościu ci zapowietrzył cały układ i nie odpowietrzył do końca, powinien gruchą pompować i patrzeć na wężyk ci idą bąbelki powietrza.
 
szumo2 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-06-29, 15:45   

Też tak kombinuję, wziąłem Lodzię na dłuższą przejażdżkę teraz, nawet jak trochę przestygła pali jak ta lala. Ale zobaczę rano. Jak będzie lipa, to krew się poleje. A ewentualnie co jeszcze mógł spieprzyć? A tak jeszcze co do pompowania gruchą, to twierdził, że nie daje rady, bo on pompuje a nic nie leci...
Ostatnio zmieniony przez szumo2 2013-06-29, 15:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-07-02, 06:15   

a ja napisze tak ZMien mechanika !
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
szumo2 
Zielony listek


Marka: dacia
Model: logan
Silnik: 1,5 dci
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-07-02, 16:31   

to bardzo dobra rada, do której już się zastosowałem;> Ogólnie sprawa załatwiona.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne