Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2013-07-05, 12:57
Polski cennik Nowego Logana MCV2
Autor Wiadomość
Louis79 



Marka: DACIA
Model: DUSTER 4X2
Silnik: 1.5 dCI
Rocznik: 2010 koniec KONIEC 2014 TERAZ 2018
Wersja: Prestige2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 371
Skąd: WROCŁAW/BRESLAU
Wysłany: 2013-09-13, 07:19   NOWY MCV POLSKIE CENY

http://moto.onet.pl/premi...skie-ceny/pzztc
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-09-13, 07:36   Re: NOWY MCV POLSKIE CENY

Louis79 napisał/a:
http://moto.onet.pl/premiery/dacia-logan-mcv-w-salonach-polskie-ceny/pzztc

toc cennik jest na stronie dacia :)
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
canoe 


Marka: Fiat
Model: Brava
Silnik: 1.2
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Skąd: Warmia
Wysłany: 2013-09-13, 09:07   

DD napisał/a:
Marek napisał/a:
Jak dla mnie trzeba się liczyć, że kombi jest potrzebne osobom z większą rodziną, więc silnik 1.2 nie sprawdzi się, gdy będzie trzeba pokonywać setki km w samochodzie załadowanym prawie maksymalnie.

Zeby to chociaz bylo 1.2, ale to jest raczej 1.1, w najlepszym razie 1,15. No, ale nigdy nie jest tak zle, zeby nie moglo byc gorzej :mrgreen: - wcale nie zdiwilbym sie, gdyby za kilka lat podstawowym silniczkiem byl jakis dwucylindrowy 0.7TCe 75 (75 KM) :mrgreen: . Na dodatek z "regulacja" luzow zaworowych dokonywana za pomoca wymiany calych popychaczy na takie o odpowiedniej dlugosci. Ech, za kilka lat stare/sprawdzone czterocylindrowe silniki benzynowe bez doladowania beda juz chyba tylko w... chinczykach.


Brak silnika 1.6 to porazka.
W cenie do 50.000 mamy jeszcze Astrę H kombi z 1.6 115KM. Pewne blachy i sprawdzony silnik, w ktorym nie ma co sie zepsuć. Dacia z klima, metalikiem, + audio i gorszym silnkiem 1.2 wychodzi prawie tak samo. W Astrze normalne zawieszenie i jazda 150-160km/h po autostradzie jest bezpieczna i silnik jeszcze normanie pracuje.
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-13, 09:16   

canoe napisał/a:
W cenie do 50.000 (..)

A w cenie do 60.000? Tu full opcja 42 tysie. i z systemem głośnomówiącym i dzięki 1.2 mniej spali niż astra. 8.000 PLN to duża różnica w cenie. A za 50.000 jest to diesel. MCV nie ma konkurencji, co najwyżej ktoś na Rapida może się skusić, bo ten ma niby 550 litrów bagażnika, a teraz dają duże rabaty i w granicach 42.000 da się coś fajniejszego wyhaczyć.
Aż się przejadę kiedyś to obejrzeć.
 
canoe 


Marka: Fiat
Model: Brava
Silnik: 1.2
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Skąd: Warmia
Wysłany: 2013-09-13, 10:01   

Prezes napisał/a:
canoe napisał/a:
W cenie do 50.000 (..)

A w cenie do 60.000? Tu full opcja 42 tysie. i z systemem głośnomówiącym i dzięki 1.2 mniej spali niż astra. 8.000 PLN to duża różnica w cenie. A za 50.000 jest to diesel. MCV nie ma konkurencji, co najwyżej ktoś na Rapida może się skusić, bo ten ma niby 550 litrów bagażnika, a teraz dają duże rabaty i w granicach 42.000 da się coś fajniejszego wyhaczyć.
Aż się przejadę kiedyś to obejrzeć.


No właśnie to jest ta różnica 8 tys - do normalnego silnika wolnossącego 1.6. Ktoś kto mało jeździ po autostradach wybierze może i dacie z 1.2, bo przepisowe 140km/h w Polsce jest trudne do wykorzystania z tym silnikiem. No i ciekawe ile wtedy pali. Astra około 8l przy 150km/h.

Dacia 1.2 przy 140km/h ma 4400obr/min, gdzie np. opla Astry 1.6 115KM, ma nieco ponad 4000 obr/min. Także z tym spalaniem na prędkościach autostradowych może być zupełnie inaczej.

Dacia rozbiła logana MCV1 na MCV2 i na brzydala Lodgy. MCV2 to typowo miejski kombiak.
Lodgy jest bardziej wakacyjny i autostradowy. Silnik 1.2TCe115 w Lodgy przy 140km/h ma tylko 3300 obr/min. Szkoda ze zrezygnowali z silnika 1.6 16V w Niemczech MCV1 to tylko te silniki były.
Ostatnio zmieniony przez canoe 2013-09-13, 10:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dyziek 



Marka: Cytryna i Helmut
Model: inny
Silnik: benzyna i ropniak
Rocznik: inny
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 437
Skąd: Wawa
Wysłany: 2013-09-13, 10:21   

Astra, 1.6 benzyna 8l przy 150km/h?
smiem bardzo watpic
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-09-13, 11:07   

miałem takową. Przy 150 paliła około 12 ;-)
 
canoe 


Marka: Fiat
Model: Brava
Silnik: 1.2
Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 15
Skąd: Warmia
Wysłany: 2013-09-13, 11:13   

Miałeś silnik A16XER - on od 2010 był montowany?
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-09-13, 11:39   Re: NOWY MCV POLSKIE CENY

BoloSr napisał/a:
Louis79 napisał/a:
http://moto.onet.pl/premiery/dacia-logan-mcv-w-salonach-polskie-ceny/pzztc

toc cennik jest na stronie dacia :)

I to juz dosc dlugo, bo ponad dwa miesiace (co zreszta widac na tym zrzucie ekranu z cennika MCV-ki, ktory zamiescili w tym artykule).
 
ZbujMadej 


Marka: Duster II
Model: 4x2
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 261
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 2013-09-14, 13:32   

Oglądałem dzisiaj nowego MCV. Ogólnie calkiem ładny, żonie się podobał :)
Bez wielkich przyglądań się i szukania szczegółów rzucilo mi się w oczy :
- duże odstępy na łączeniu uszczelek tylnich drzwi - brzydko
- brak chlapaczy
- wkładka do bagażnika z jakiegoś materiału podobnego do styropianu, twardej pianki (cokolwiek o twardych i w miarę ostrych kantach włożonego na tą piankę = zniszczona pianka). Dlaczego wkładka nie była gumowa ? ;/

Martwi mnie trochę goła blacha na klapie bagażnika, jednak i tak jest o niebo lepiej niż w Sandero :) Prawdopodobnie po zakupie MCV-ki pierwszą rzeczą będzie doklejenie jakiejś gumowej osłony na klapę.

No i według pracownika salonu na Polskę przewidziane jest w tej chwili 92 samochody - wszystkie zarezerwowane. Nie umiał mi jednak powiedzieć ile z nich jest już fizycznie, a ile dopiero w produkcji z krajem docelowym Polską. Czas oczekiwania - około 3 miesięcy.
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-14, 18:21   

Jeździłem MCV-ką. Bardzo pozytywne odczucia. Auto długie, dzięki temu prowadzi się jak duży kompakt. Wewnątrz dużo miejsca z tyłu. Bagażnik bardzo fajny. W sumie idealne auto dla rodziny 2+2. Jakościowo nie mam zastrzeżeń, nie znalazłem jakiś wtop. (dzisiaj byłem trójmiejskich targach moto i generalnie większość drogich aut mnie rozczarowało, a Dacka nie)
Z wad: Mam wrażenie że diesle jest gorzej wyciszony niż w dokerze. Znam ten silnik i czuję różnicę. Cena z dieslem powoduje, ze można się zastanawiać nad Lodgy z benzynką 1,2 tCe
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-15, 19:03   Nowy MCV

Zakładam nowy wątek o nowym MCV. Na podstawie oględzin w realu i przemyśleń.

Na pikniku Dacii w Gdańsku spotkałem kolegów Stepwaya i chrisakb. Oto co chriskb napisał o nowym MCV:

"Obejrzałem Dacia Logan MCV, kilka spostrzeżeń. Po pierwsze "huge boot" i zwijane przykrycie bagażnika zmierzyłem - szerokość 1040 mm. Przy pewnych modyfikacjach można będzie zastosować to rozwiązanie w DD.
Wnętrze normalne niczym nie powala. Media-Nav jak dla mnie bardzo nisko zainstalowany - słabo widać.
Loganik miał silnik kosiarki i tu pełne zaskoczenie co do jego umiejscowienia jak i pracy. Myśl konstruktorska jak dla mnie obłędna. Rurki klimatyzacji umiejscowione nad śrubami mocowania silnika, karkołomne doprowadzenie powietrza dolotowego z filtra, pomimo niewielkich rozmiarów pod maską mało miejsca. Moje spojrzenie może nie dotyczyć wielu użytkowników ale zostałem zaskoczony jak prostą konstrukcję można spaprać.
Przeglądając parametry silników widać, że auto nie zbudzi entuzjazmu wielu użytkowników. Owszem bardzo przestronne ale w pełni załadowane przy tych jednostkach napędowych będzie potrzebowało żagla. Z jedną osobą na pokładzie i wyłączona klimatyzacją to może da się tym autem wyprzedzić.
Reasumując wóz wygląda OK, jest przestronny ale widać oszczędności w konstrukcji i niestety kilka niedoróbek takich jak uszczelki i sposób montażu."


Podzielam te uwagi. Nowy MCV to dość dziwny koncept. Spore rodzinne kombi z paletą anemicznych silników... Samobój?
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2013-09-15, 19:38   Re: Nowy MCV

jan ostrzyca napisał/a:
Samobój?


Brak sensownego zagazowywalnego silnika benzynowego to na naszym rynku spora wada. Ten 1.2 naprawdę nie daje rady. Choć z drugiej strony - czy ten tce nie ma aby pośredniego wtrysku? To by szło zagazować, ale pewnie nie tak bezproblemowo, jak 1.6 MPI albo 1.6 16.v.
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-15, 19:52   

Spore rodzinne kombi segmentu B. Silniki ma takie jak w Clio. Zawieszenie bardzo stabilne ale jednak nie do sportowej jazdy. Myślę, że 0,9 tCE i diesle są do tego auta w pełni wystarczające. Jeździłem dCi 90 KM i nie mam nic do zarzucenia tej konfiguracji. No może ciut gorsze wyciszenie jednostki niż w Dokerze. 0,9 tCe spróbowałem w Stepwayu, ale myślę, że znajdzie nabywców.
1,2 75 KM to właściwie toczydełko, ale do miasta wystarczy. No i przede wszystkim cena. 42 tys. zł to jest naprawdę niewiele jak za takie auto. To jest cena zwykłego często bazowego auta segmentu B, bez bagażnika.

Największą konkurencją jest Fabia kombi
W podstawie ma silnik 1,2 70 KM HTP. Kosztuje w wersji Active Plus (ma klimę nie ma radia, centralnego zamka, elektryki szyb i np. relingów) 39 000 po rabacie. W wersji z LPG 43 tys. ( po rabacie). Silnik 1,2 TSI 85 KM to koszt 42 tys.
Fajnie że jest jeszcze dostępny 1,4 85 KM (chyba najrozsądniejszy) za 40 tys. lub 44 z LPG
oraz 1,2 TSI 105 KM dla tych co chca dynamiki. (44 tys lub 49 z DSG)
Diesle wymagają podobnej dopłaty. Mamy dostępne 1,6 TDI w trzech wariantach mocy w cenach od 49 do 53 po oficjalnym rabacie.
Aby zrównać wyposażenie do poziomu Laureat trzeba dopłacić co najmniej 4 tys.

Ale wg mnie Fabia kombi nie wystarczy dla rodziny 2+2 a Logan tak. Szerokość na tylnej kanapie jest naprawdę na wysokim poziomie w Dacii. Ilości miejsca na nogi i sam bagażnik może spokojnie predestynować jako alternatywę dla kompaktu w wersji kombi. Siedziałem w golfie variacie VII i Octavii i oprócz tego, ze te auta kosztują dwa razy tyle co MCV, są na pewno lepiej wyposażone i wykończone to z punktu widzenia rodziny i praktyczności, nie widzę specjalnych zalet. Oczywiście jeździ to inaczej;) ale czy tego oczekują dzieci w fotelikach? Wózek w bagażniku tez przecież nie wymaga lepszego wykończenia?
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-09-15, 19:59   

0,9 TCE to MPI więc zagazujesz
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Lodgy / Peugeot 508 SW
Silnik: 1.2 TCe 115 LPG / HDi 150
Rocznik: 2015 / 2017
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 921
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2013-09-15, 20:38   

project2010 napisał/a:
Brak sensownego zagazowywalnego silnika benzynowego to na naszym rynku spora wada. Ten 1.2 naprawdę nie daje rady.

Da radę się tym turlać po mieście albo pojechać nad morze lub w góry, tocząc się grzecznie do 100kmh - a czego więcej potrzeba "niedzielnemu" kierowcy? Do wyprzedzania trzeba mieć trochę rozsądku i odwagi, mocny silnik nie zapobiegnie przyklejeniu się do zderzaka TIRa ;)

No ale wybór silnika 1.2 w kontekście 1.6 8V i 16V niewątpliwie był wyborem najgorszym (no chyba, że to z powodu jakichś emisji czy innych cudów prawnych).

Nowe MCV, jak wszystkie pozostałe nowe modele, ma przyjemniejsze materiały i o niebo lepszy wygląd. Ale ogląd na żywo utwierdził mnie w przekonaniu, że to wszystko przestało być cenową okazją. Ten samochód jest po prostu uderzająco mniejszy od starego MCV - to jest zwykłe kombi, w cenie całkowicie odpowiadającej jakości. Wrażenie przebywania w autobusie całkowicie odparowało :-|

Wydaje mi się, że nowe MCV robi się ciekawsze w momencie nabycia diesla lub tce - wtedy dostaje się nowoczesny, oszczędny silnik i całkiem nowocześnie wyglądający samochód, pozbawiony jednocześnie wszelkiego elektronicznego pierdolamento i bezużytecznych gadżetów. Przy dobrych gumach i niskiej masie samochodu (najlżejsza Octavia III jest o ponad 200kg cięższa) nowa MCVka może być nie tylko oszczędna, ale i naprawdę bezpieczna.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2013-09-15, 20:41   

powtórzę się Dacia Logam Micro Mcv :)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
piotrres 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 2605
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-09-15, 22:55   

Wczoraj (piknik Dacii, karkówka była przepyszna :D )obejrzałem sobie Nową MCV od zewnątrz i od środka (czarny dCi 90 km, Laureate).
Wehikuł wyposażony jest w tempomat i MediaNav, żarówkowe światła do jazdy dziennej.
Auto robi bardzo pozytywne wrażenie, widoczność dookólna, wg mie, zadowalającą wykończenie wygląda na dość staranne, fotele wygodniejsze niż w moim DD, z tyłu po max. dosunięciu fotela pasażera zostało mi więcej miejsca a nogi niż w DD (a szczudła mam dość długie). Zagłówki tylne chowane na wszystkich trzech miejscach. Auto sprawia wrażenie lepiej wygłuszonego: pianka pod kołem zapasowym tylnym, wypełnienie piankowe przy nadkolach przednich, uszczelki drzwiowe (te zewnętrzne) wygladają na lepsze niż dotychczasowe "mechate"
Ciekawostka przyrodnicza: asymetrycznie wycieraczki: prawa krótsza od lewej i ustawiona pod kątem. Niestety nie udało mi się sprawdzić, czy nie tworzy się na przedniej szybie "Mroczny Trójkąt Zagłady"™
Rozmiar klapki od wlewu paliwa pozwala na umieszczenia tam wlewu LPG. Jak w Dusterze.
Co mi się nie podobało: przełączniki od szyb nadal w konsoli centralnej (ujdzie) ale jakieś-takieś mniejsze niż dotychczas, nadal goła blacha na tylnej klapie (dobrze, że próg osłoięty plastikiem), huba, żeby wywołać "uczucie taniości"
Brak silnika 1,6 16V 95/LPG. W poprzedniej MCV się dało... no chyba, że i chodzi o Euro 5b+, więc teraz się juz nie da.

Niestety,nie dało się nim pojeździć, ponieważ egzemplarz który był udostępniony na ekspozycji statycznej przyszedł do RZ trzy dni temu, więc niechcący zostałem ekspertem z przypadku. ;)
_________________
Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?

Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)

Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2013-09-15, 22:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-16, 07:58   

Marmach napisał/a:

Da radę się tym turlać po mieście albo pojechać nad morze lub w góry, tocząc się grzecznie do 100kmh - a czego więcej potrzeba "niedzielnemu" kierowcy?


Myślę, że nie tylko niedzielni kierowcy jeżdżą maks do 100 km/h. Poza tym ten silnik pojedzie nawet 130. wyprzedzanie przy tych predkościach trzeba sobie darować i w sumie słusznie, bo przecież jadąc 100 km/h nie ma potrzeby wyprzedzać (dozwolone jest przecież 90km/h).

Marmach napisał/a:

Ale ogląd na żywo utwierdził mnie w przekonaniu, że to wszystko przestało być cenową okazją. Ten samochód jest po prostu uderzająco mniejszy od starego MCV - to jest zwykłe kombi, w cenie całkowicie odpowiadającej jakości. Wrażenie przebywania w autobusie całkowicie odparowało :-|


Od tego jest Lodgy.
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-09-16, 08:56   

ryjas napisał/a:
Marmach napisał/a:

Da radę się tym turlać po mieście albo pojechać nad morze lub w góry, tocząc się grzecznie do 100kmh - a czego więcej potrzeba "niedzielnemu" kierowcy?


Myślę, że nie tylko niedzielni kierowcy jeżdżą maks do 100 km/h. Poza tym ten silnik pojedzie nawet 130. wyprzedzanie przy tych predkościach trzeba sobie darować i w sumie słusznie, bo przecież jadąc 100 km/h nie ma potrzeby wyprzedzać (dozwolone jest przecież 90km/h).

Marmach napisał/a:

Ale ogląd na żywo utwierdził mnie w przekonaniu, że to wszystko przestało być cenową okazją. Ten samochód jest po prostu uderzająco mniejszy od starego MCV - to jest zwykłe kombi, w cenie całkowicie odpowiadającej jakości. Wrażenie przebywania w autobusie całkowicie odparowało :-|


Od tego jest Lodgy.


a to na autostradzie nie pojdzie 140 ???
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
ZbujMadej 


Marka: Duster II
Model: 4x2
Silnik: 1.6 benzyna
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2013
Posty: 261
Skąd: Warm-Maz
Wysłany: 2013-09-16, 09:46   

Według katalogu to pojedzie nawet 160km/h jeśli znaleźć w Polsce odpowiednio długą autostradę ;-)
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-09-16, 10:06   

Obfocil ktos rolete w tej nowej MCV ???

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2013-10-01, 01:06 ]
Odpowiedź: http://www.daciaklub.pl/f...1618125#1618125.
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-10-01, 00:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-09-16, 10:19   

Cytat:
Według katalogu to pojedzie nawet 160km/h jeśli znaleźć w Polsce odpowiednio długą autostradę ;-)

Sporo takich... ale po co zamiast 5l spalić 9l albo zamiast 7 15... Jedno tankowanie mniej to ok 200-300zł w kieszeni :)
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-16, 11:37   

BoloSr napisał/a:

a to na autostradzie nie pojdzie 140 ???


Miałem na myśli maksymalną dozwolona prędkość. A że jeszcze nie mogę się przyzwyczaić do tych 140 to wyszło 130;)
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-09-16, 12:04   

nowy MCV z 1,2 (a szczególnie + LGP) to auto zdecydowanie do miasta i krótkich podmiejskich tras. W takich warunkach odwdzięczy się niewielkim spalaniem. Na autostrady bym się nim nie wybierał
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne