Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2013-07-05, 12:57
Polski cennik Nowego Logana MCV2
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 263 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15331
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-05, 12:56   Polski cennik Nowego Logana MCV2

Pojawił się w końcu wyczekiwany cennik najnowszego modelu Dacii - logana kombi:

Access 1,2 16V 75: 33900

Ambiance 1,2 16V 75: 36600
Ambiance 1,2 16V 75 LPG: 40100
Ambiance 0.9 TCe 90: 41100
Ambiance 1,5 dCi 75: 44400

Laureate 1,2 16V 75: 41600
Laureate 1,2 16V 75 LPG: 45100
Laureate 0.9 TCe 90: 46100
Laureate 1,5 dCi 75: 49400
Laureate 1,5 dCi 90: 51900
 
 
Prezes 



Marka: Peugeot
Model: 301
Silnik: 1.2 ETG
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 947
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-05, 13:04   

Super! Jest Laureate 1,2 75 KM.
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 705
Skąd: internet
Wysłany: 2013-07-05, 13:47   

Szok! Po Dokerze myślałem, że już nie będzie takiej możliwości, na szczęście ktoś poszedł po rozum do głowy i mamy teoretycznie "najsłabszy " silniczek w topowej wersji wyposażenia :mrgreen:
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Wersja: [Inna]
Wiek: 34
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-07-05, 14:47   

Ceny sa dziwne.
Dopłata do MCV względem zwykłego Logana w laureacie 4200. W Ambiance 3700. a w Access równe 4000. Powinno byc chyba na równo?

Różnice między poszczególnymi wersjami tez inne. Między Acces a Laureatem jest 5000. A w Loganie 4500

Ogólnie rzecz biorąc ceny nie są złe, aczkolwiek specjalnie tanio nie jest:/ Tzn, nie ma zbytniej konkurencji na rynku, zeby porównywać ceny. Właściwie i Fabia i Clio sa droższe, ale praktyka pokazuje, że taką Fabię można dostać z dużym upustem i wtedy cena MCV-ki nie jest już taka mocno promocyjna.
Na clio tez bywają rabaty większe czy mniejsze, ale nawet pierwsza lepsza oferta: http://alcar-renault.otom...-C29706992.html powoduje, że jeśli ktoś nie musi mieć największego kufra na rynku, weźmie bardziej prestiżowe Renault. (Ten egzemplarz ma Media Nav i lakier metalik za co nawet w Laureacie trzeba dopłacić)

Pozostając przy Dacii. Za 44400 mamy Lodgy 1,6 Lauerate z 5 miejscami. Różnica w cenie tez niewielka:/
 
maciek 
admin fb


Marka: Ford
Model: Fiesta
Silnik: 1,4 96KM
Rocznik: 2012
Pomógł: 22 razy
Wiek: 25
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3711
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-05, 16:57   

ryjas napisał/a:
Na clio tez bywają rabaty większe czy mniejsze, ale nawet pierwsza lepsza oferta: http://alcar-renault.otom...-C29706992.html powoduje, że jeśli ktoś nie musi mieć największego kufra na rynku, weźmie bardziej prestiżowe Renault. (Ten egzemplarz ma Media Nav i lakier metalik za co nawet w Laureacie trzeba dopłacić)


Cena specjalna prezentowanego egzemplarza 48 500 zł brutto * !!!
* - Możliwość uzyskania dodatkowego rabatu w kwocie 2000 zł w momencie pozostawienia w rozliczeniu auta innej marki niż Renault
;-)
_________________
Zapraszam na www.test.auto.pl
Znajdziesz na nim testy m.in.: Dacii Lodgy, Dustera, Renault Kadjar, Skody Octavi, praktycznie całej gamy Toyoty czy Forda
 
BogdanK 



Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2005
Pomógł: 2 razy
Wiek: 55
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 210
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-07-05, 22:17   

maciek napisał/a:

* - Możliwość uzyskania dodatkowego rabatu w kwocie 2000 zł w momencie pozostawienia w rozliczeniu auta innej marki niż Renault
;-)

Czyli kupując nowego Logana Kombi, warto wcześniej kupić coś (czytaj "auto" na chodzie za np. 300 zł i zostawić w rozliczeniu nawet za 20 zł, bo dostaniemy rabat 2000 zł :-)
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Wersja: [Inna]
Wiek: 34
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-07-05, 22:49   

Ta promocja dotyczy Clio Grandtoura;) każdym razie 46500 zł z tym rabatem.
Laureate kosztuje 41500 do którego żeby zrównac wyposażenie trzeba dokupić conajmniej Media Nav za 950 zł, kierownice skórzaną za 310, koło zapasowe za 310 no kwestia lakieru (na zdjęciach jest metalik, ale w opisie lakier specjalny niemetal) jeśli go doliczyć to cena się robi baaardzo zbliżona.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 263 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15331
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-05, 22:58   

ryjas napisał/a:
Powinno byc chyba na równo?

Bo?

(Też ubolewam, że świat nie jest logiczny, ale był czas przywyknąć...).

ryjas napisał/a:
Za 44400 mamy Lodgy 1,6 Lauerate z 5 miejscami. Różnica w cenie tez niewielka:/

Takie podejście nie ma żadnego sensu - przecież nie każdy potrzebuje auta jak największego, dlatego niektórzy świadomie wybierają właśnie mniejsze modele.

ryjas napisał/a:
cena się robi baaardzo zbliżona [do Clio Grandtoura]

Cena zakupu to zdecydowanie nie wszystko jeśli chodzi o finanse...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-07-05, 23:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czaju 



Marka: była Dacia jest Skoda
Model: była Sandero był Duster jest Octavia
Silnik: było 1.4 MPI było 1.5dCI 107km jest 1.4 TSI 1
Rocznik: było 2008 było 2010 jest 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 27 razy
Wiek: 26
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1947
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-07-06, 08:35   

No i znowu śmiech na sali, samochód typu kombi i ani jednego silnika o mocy >100KM.
 
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 70 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 6734
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-07-06, 09:03   

czaju napisał/a:
No i znowu śmiech na sali, samochód typu kombi i ani jednego silnika o mocy >100KM.


To jest chyba świadome działanie koncernu. Mocniejsze jednostki są zarezerwowane dla renault żeby nie robić konkurencji.
Przecież dacia ma tylko jeździć, a nie zasuwać.
 
 
czaju 



Marka: była Dacia jest Skoda
Model: była Sandero był Duster jest Octavia
Silnik: było 1.4 MPI było 1.5dCI 107km jest 1.4 TSI 1
Rocznik: było 2008 było 2010 jest 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 27 razy
Wiek: 26
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1947
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-07-06, 09:58   

Ok, jednak w Lodgy pokusili się o dCI 110kM i TCE 115, słyszymy o Dusterze TCE 130.

Nie mówię że ma być coś mocnego w MCV, ale załadowana na wakacje MCV'ka, rodzina w modelu 2+2, w czasach gdzie, co jak co, ale autostrady nawet w Polsce są coraz częstszym zjawiskiem, no to myślę że właśnie taki silnik jak w Lodgy (przynajmniej w opcji Laureate, albo nawet zrobienia opcji Prestige i tam taki silnik) powinny się pojawić - nie popadajmy w zachwyt że 110KM spowoduje że ten samochód jest w stanie więcej niż po prostu komfortowo się turlać (przy pełnym załadunku), czyli dokładnie to do czego Dacia ma służyć...jak na drugą dekadę XXI w. to IMHO trochę obciach, byle tylko nie znowu *** EuroNCAP

A tu mocniejszy diesel (90KM) tylko w Laureate, cennik wybitnie zdominowany przez 75KM, które nawet w Sandero wymagają sporego wysiłku przy wzniesieniach, wyprzedzaniu etc.
Ostatnio zmieniony przez czaju 2013-07-06, 10:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 263 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15331
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-06, 10:33   

czaju napisał/a:
nie popadajmy w zachwyt że 110KM spowoduje że ten samochód jest w stanie więcej niż po prostu komfortowo się turlać

Do tego - zwłaszcza na autostradzie - to właśnie w zupełności wystarcza nawet 1,2 75 KM, a co dopiero TCe 90. "Więc po co przepłacać?" <;

Oczywiście, że byłoby lepiej, gdyby klient miał po prostu wybór - ale patrząc realistycznie to większe moce są potrzebne na zwykłych krajówkach (bo w mieście przecież też nie).

No i ostatnia sprawa to to, co napisał Marek1603 - o wewnętrznej konkurencji w Grupie Renault. Choć akurat także MSZ to jest bez sensu, bo raczej niewielu zainteresowanych dacią skusi się na renault czy nissana tylko dlatego, że tam są mocniejsze silniki - skoro jednocześnie trzeba dopłacić za dodatkowe "bajery"...
 
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Wersja: [Inna]
Wiek: 34
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 173
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-07-06, 10:39   

laisar napisał/a:
Bo?


Bo skoro w zwykłym Loganie i Sandero tak jest, to dlaczego nie miałoby tak być tutaj?

ryjas napisał/a:

Takie podejście nie ma żadnego sensu - przecież nie każdy potrzebuje auta jak największego, dlatego niektórzy świadomie wybierają właśnie mniejsze modele.


Oczywiście. Niekażdy potrzebuje vana, ale jeśli ktoś kupuje małe kombi to nie dlatego, że akurat lubi małe samochody, tylko chce możliwie tanie auto z dużym kufrem. A takim tez jest Lodgy. Tak jak pisałem, pozostaje kwestia spalania, która może mieć tutaj znaczenie.
Pozostaje tez kwestia niemierzalna czyli gust. Tego nie staram się podważać, bo każdy ma swój.
Różnica w cenie jest na tyle nieduża, że wątpię aby to auto zyskało równie duże grono nabywców co Lodgy (oferujące za podobne pieniądze znacznie więcej)

ryjas napisał/a:
Cena zakupu to zdecydowanie nie wszystko jeśli chodzi o finanse...


Oczywiście. Grandtour nie ma takiego kufra jak Clio. Ma tez pewnie trochę więcej miejsca nad głową z tyłu. Wnętrze wg mnie ładniejsze i lepiej wykonane w Clio. Poza tym te auta są dosć zbliżone;) Estetyka (przynajmniej w mojej ocenie) i prestiż stoją po sronie Renault i dlatego majac do wydanie circa 45 tys na małe kombi brałbym Clio.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 263 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15331
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-06, 10:56   

ryjas napisał/a:
dlaczego nie miałoby tak być tutaj?

A dlaczego miałoby być? Przecież te ceny i tak są luźno związane z rzeczywistymi kosztami - ustalając je, firmy nawet bardziej patrzą na konkurencję (w tym, j.w., wewnętrzną).

Jeszcze raz: też uważam, że byłoby miło, gdyby to wszystko było spójne i logiczne. Ale nigdy nie było, nie jest i zapewne nigdy nie będzie - więc po prostu nie rozumiem Twojego zdziwienia...


ryjas napisał/a:
A takim [autem] tez jest Lodgy

Podobnym - ale innym. I to na tyle, że część ludzi je odrzuca "bo za duże". A mieć tysiąc, a nie mieć tysiąca - to już dwa tysiące (((;


ryjas napisał/a:
Estetyka (przynajmniej w mojej ocenie) i prestiż stoją po sronie Renault

Pisałem: "finanse" - czyli np przeglądy, części, naprawy...

Kupno auta to początek wydatków - a "estetyka i prestiż" zazwyczaj kosztują więcej także w użytkowaniu.


Ważne, że jest wybór [:
 
 
czaju 



Marka: była Dacia jest Skoda
Model: była Sandero był Duster jest Octavia
Silnik: było 1.4 MPI było 1.5dCI 107km jest 1.4 TSI 1
Rocznik: było 2008 było 2010 jest 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 27 razy
Wiek: 26
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1947
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2013-07-06, 11:57   

Cytat:
Do tego - zwłaszcza na autostradzie - to właśnie w zupełności wystarcza nawet 1,2 75 KM, a co dopiero TCe 90. "Więc po co przepłacać?" <;


Taaa... przy włączonej klimie i masie >= dmc już sobie wyobrażam zatłoczony pas wjazdowy, albo ominięcie zepsutej ciężarówki na prawym pasie... Naprawdę komfortowe wachlowanie lewarkiem skrzyni biegów i dożynanie samochodu. Myślę że nie jestem jedynym który uważa, że 1.4 8v było elastyczniejsze od 1,2 16v, a i tylko z czwórką dorosłych osób na pokładzie Sandero o dynamicznej jeździe bez wchodzenia na obroty można było pomarzyć.
Nie kwestionuje sensu silnika 1.2 jako takiego, ale to trochę jak zrobić lamborghini z silnikiem z poloneza. Owszem pojedzie, tylko po co? Po co mi bagażnik, który jak zapakuje, solidnie będzie mi przeszkadzać przy normalnej jeździe. Po co mi funkcjonalność, która zadziała tylko wtedy jak nie będę jechał pod wiatr...
1.2 16v ma sens w Loganie zwykłym, w Sandero, ale w MCV brzmi co najmniej dziwnie, szczególnie, żeby 75KM uznać za wartość bazową - niech będzie, ale i tak podziwiam kogoś kto zdecyduje się na wersję Laureate z 1.2v... W taki właśnie sposób Dacia zyska nieprzychylne opinie, o głośnej pracy, niechętnie wchodzącym na obroty silniku, ogólnie męczącym samochodzie. Ciężko dopatrywać się jakiegokolwiek sensu, kiedy te silniki stosowane są w innych samochodach tej marki, nie są jakimś cudem technologicznym. Osobiście gdybym miał wybierać Lodgy vs MCV wybrałbym Lodgy, bo to aktualnie najlepiej dopasowany pod moje gusta model Dacii (w kwestii wyposażenia, silników, wyglądu wnętrza, czy ilości pasażerów których mogę zapakować do wnętrza).
Ostatnio zmieniony przez czaju 2013-07-06, 11:59, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bebe 
Junior Admin
Major Major Major Major



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 24 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2428
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-06, 12:38   

czaju napisał/a:
1.2 16v ma sens w Loganie zwykłym, w Sandero, ale w MCV brzmi co najmniej dziwnie, szczególnie, żeby 75KM uznać za wartość bazową - niech będzie, ale i tak podziwiam kogoś kto zdecyduje się na wersję Laureate z 1.2v...

Weź pod uwagę, że nowa MCV ma więcej wspólnego z sedanem niż stara MCV, która więcej wspólnego miała z C-130. :] W nowej MCV masz po prostu trochę większy bagażnik, podczas gdy w stara była dużo dłuższa, wyższa, a na pokład wchodziły dwie dodatkowe osoby. Po prostu w starej MCV, jeśli ktoś się upierał jeździć z pełnym ładunkiem (700 kg ładowności), 1,6 16v pozwalał zachować resztki godności. ;) Zgaduję, że w nowej MCV ładowność będzie jednak normalna, o oporze powietrza nie wspominając, stąd 75 KM wystarczy.

Ja oczywiście wolałbym 5,6 V8, ale nie można mieć wszystkiego. :)
_________________

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 263 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 15331
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-06, 15:11   

czaju napisał/a:
wachlowanie lewarkiem skrzyni biegów

Po to właśnie jest, nie?

czaju napisał/a:
bez wchodzenia na obroty można było pomarzyć

Taka konstrukcja.

czaju napisał/a:
trochę jak zrobić lamborghini z silnikiem z poloneza

Oprócz 1.2 75 przecież są inne silniki do wyboru - może też niczego nie urywają, ale wybór jest, a to najważniejsze.

czaju napisał/a:
W taki właśnie sposób Dacia zyska nieprzychylne opinie
.
"Widziały gały co brały" - czniam opinie wynikające z własnego niewłaściwego wyboru.

czaju napisał/a:
najlepiej dopasowany pod moje gusta

MCV-2 na pewno też będzie miała swoich fanów, nawet z 1.2 [:
 
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi 86KM
Rocznik: 2010
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 789
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-06, 16:20   

A może ktoś będzie potrzebował MCV 2 do przewożenia proszków do prania z Tysiącletniej Rzeszy do Polski, autostradą - wtedy 1.2 16v w zupełności mu wystarczy :D

laisar napisał/a:
Oprócz 1.2 75 przecież są inne silniki do wyboru - może też niczego nie urywają, ale wybór jest, a to najważniejsze.


Tak naprawdę chyba tylko ten diesel 75KM jest trochę od czapy - bo ani on tani, ani mocny (jak do kombi), ani tani w naprawie - a dopłata w stosunku do 1.2 16v olbrzymia.
Ostatnio zmieniony przez Marmach 2013-07-06, 16:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 70 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 6734
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-07-06, 18:48   

Powiem tak.
Są osoby które w Lodgy będą chciały 1,6 8V tak jak ja jeżeli za rok będzie jeszcze dostępny ten silniczek.
Więc Czaju sam rozumiesz są różni klienci i auto nie służy do jeżdżenia tylko po autostradzie z prędkościami np 160. Wolę po prostu prostą i sprawdzoną jednostkę pod maską, a nie torpedę. ;-)
 
 
Marek 


Marka: Dacia
Model: Logan 2
Silnik: 1.5dCi 90
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 16 Cze 2013
Posty: 25
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2013-07-06, 21:37   

Ja też byłem pewny, że będzie tam silnik 1.5dCi 110KM lub TCe 115.
Przy jeździe próbnej, w której miałem możliwość jazdy Loganem (sedan) z silnikiem 1.2 dealer od początku mówił żeby się nie sugerować jego możliwościami i na wszelki wypadek załatwił także na jazdę próbną Sandero z silnikiem 1.5dCi żebyśmy się nie rozmyślili. Jak dla mnie trzeba się liczyć, że kombi jest potrzebne osobom z większą rodziną, więc silnik 1.2 nie sprawdzi się, gdy będzie trzeba pokonywać setki km w samochodzie załadowanym prawie maksymalnie.
Jak dla mnie Logan z silnikiem 1.5 dCi 90KM z dwoma osobami na pokładzie i bagażami demonem przyspieszenia nie jest, ale cena rekompensuje to :mrgreen: .
Może dodadzą w przyszłości mocniejszy silnik, ale patrząc się na realia to i tak najwięcej będzie schodziło samochodów z silnikiem 1.2.
Na tym polega polityka Renault żeby zmusić osoby, które potrzebują samochód na wyjazdy lub do jazdy poza miastem na kupno ich samochodów. Ja i tak kibicuję Dacii i mam nadzieję, że dalej będzie się tak szybko rozwijać.
 
mekintosz 
Łukasz R.



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4211
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-07-07, 08:15   

Dla fetyszystow sprawdzonych trwałych rozwiązań nowy mcv powinien się pojawić z 1.6 8v lub lepiej 16v jak dusterze. Tce 90 w sam raz do sandero . Diesel 90km powinien wystarczyć ale to koszt odpowiednio więcej. Część osób wiadomo ropy nie trawi pod maska z różnych powodów.
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 830
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-07-07, 11:24   Re: Polski cennik Nowego Logana MCV2

laisar napisał/a:
Pojawił się w końcu wyczekiwany cennik najnowszego modelu Dacii - logana kombi:

Access 1,2 16V 75: 33900

Ambiance 1,2 16V 75: 36600
Ambiance 1,2 16V 75 LPG: 40100
Ambiance 0.9 TCe 90: 41100
Ambiance 1,5 dCi 75: 44400

Laureate 1,2 16V 75: 41600
Laureate 1,2 16V 75 LPG: 45100
Laureate 0.9 TCe 90: 46100
Laureate 1,5 dCi 75: 49400
Laureate 1,5 dCi 90: 51900

A gdzie sie pojawil, jesli wolno mi spytac ;-) , cennik nowego Logana MCV? Bo na stronie dacia.pl odnosnie MCV2 nic nowego od ok. 4-ech miesiecy, a wiec rowniez cennika brak.

mekintosz napisał/a:
Dla fetyszystow sprawdzonych trwałych rozwiązań nowy mcv powinien się pojawić z 1.6 8v lub lepiej 16v jak dusterze.

Zgadzam sie, no powiedzmy 1.6 8V jako silnik postawowy w MCV2, a 1.6 16V jako ten drugi, mocniejszy. Coz, fajnie czasami sobie pomarzyc...
Ostatnio zmieniony przez DD 2013-07-07, 14:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cendra 
Mariusz



Marka: Skoda / FSO
Model: Citigo / 125p, Syrena 104
Silnik: 1.0 / 1.5 , 0,8
Rocznik: 12 / 83, 71
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 418
Skąd: Ciechanów/Warszawa
Wysłany: 2013-07-07, 15:32   

Kiedyś marzyli o czymś więcej niż 1.6 16v a teraz o coś więcej niż 1.2 16v... Przy kolejnym modelu będzie benzyna ponad 0.9 poj.? ;)
Cena 1.2 na wypasie atrakcyjna, ale jestem ciekaw jak to będzie jeździć...
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 70 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 6734
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-07-07, 20:24   

Cendra napisał/a:
ale jestem ciekaw jak to będzie jeździć...


Jak to się mówi "dwójka i krajem" ;-) :mrgreen: :mrgreen:
 
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 830
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-07-07, 20:53   

Marek napisał/a:
Jak dla mnie trzeba się liczyć, że kombi jest potrzebne osobom z większą rodziną, więc silnik 1.2 nie sprawdzi się, gdy będzie trzeba pokonywać setki km w samochodzie załadowanym prawie maksymalnie.

Zeby to chociaz bylo 1.2, ale to jest raczej 1.1, w najlepszym razie 1,15. No, ale nigdy nie jest tak zle, zeby nie moglo byc gorzej :mrgreen: - wcale nie zdiwilbym sie, gdyby za kilka lat podstawowym silniczkiem byl jakis dwucylindrowy 0.7TCe 75 (75 KM) :mrgreen: . Na dodatek z "regulacja" luzow zaworowych dokonywana za pomoca wymiany calych popychaczy na takie o odpowiedniej dlugosci. Ech, za kilka lat stare/sprawdzone czterocylindrowe silniki benzynowe bez doladowania beda juz chyba tylko w... chinczykach.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne