Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-17, 17:24 Telepawka osłony silnika 1.5 dci
Witam
Przy okazji sprawdzanie poziomu oleju i ogledzinach po przegladzie w ASO odpaliłem silnik. Wspomniany rezonans zanikł. Mechanik obrocił niżej oraz lekko dogioł element (czarna kostke ) pod rura oraz wkrecił srubke w mocowanie rury dolotu powietrza do jej wejscia w obudowie filtra. Musze w innym 1.5 dci 68 KM sprawdzic jak jest to poukładane.
Przy tej okazji zauwazylem, ze cała osłona telepie sie w swoim rytmie, podskakujac. Wczesniej owszem trzesla sie ale "dostojnie" w rytm drgan silnika. Zauwazylem, ze czesc gabki sie odkleiła od plastikowej osłony. Niby wszystko działa ale drazni mnie to. Moze sie wyrobiły gumowe amortyzatorki na mocowanich osłoki ew przez te odklejona gąbkę osłona zyje swoim rytmem.
Film ( troszke to sie dzieje szybciej, aparat uchwycił jakby w zwolnionym tempie )
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2012-04-17, 18:44
Mój dCi absolutnie nie faluje. Jak zuważył Artur dziwnie zachowuja sie plastikowe rury. U mnie czegos takiego nie ma. Wyglada jakby "silnik był żle przykręcony". Nie mam pojecia co to może być. Noramlne w każdym razie nie jest - widziałem też dCi w innych Reno i tego też nie zauważyłem.
Ostatnio zmieniony przez krakry1 2012-04-17, 18:45, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-17, 20:54
Jutro sprobuje lustrzanka sfimowac "potworka" , jak nie pomoze to poprosze sasiada z iPhonem 4S Mimo to odnosze wrazenie, ze obudowa z filtrem powietrza jest zbyt luzno osadzona na silniku.
to tylko świadczy o tym, że pilnie śledzimy Twój problem, oczywiście o życzliwości chyba nie trzeba Ciebie przekonywać... materia jest taka a nie inna, ważne, że sam również podchodzisz do tego z dystansem...
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-17, 22:17
Wysłalem do pracownika ASO ktory mnie obsługiwał ten film...
PS> Moze ktos z Was zrobic foto elementu znajdujacego sie pod rura dolotowa ( w miejscu gdzie jest karbowana ) , taka czarna kosteczka. Nad nia bezposrednio przechodzi rura dolotu powietrza i jest ufiksowana w okraglej metalowej dziurce tuz za reflektorem od str kierowcy.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-04-17, 22:22, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-17, 22:44
czaju napisał/a:
mekintosz,
Ale no faktycznie, najpierw zawieszenie teraz to, no nie zazdroszczę...
Jakos nie panikuje, tylko lubie jak samochod dziala jak powinien i nic nie stuka. Czuje, ze ASO stanie na wysokosci zadania i doprowadzi silniczek do porzadku. Zawieszenie zrobili, bez słowa gwarancyjnie wiec taka osłonka to tzw. pikuś .
.... Naprawione. Podkleili naderwana gabke, dodatkoeo dolozyli w jedno miejsce innej gabki i jest OK. Szybko i od reki - plusik dla Puławskiej.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-04-19, 00:40, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-04-22, 16:18
Lśni nowością Rewelacyjnie czysty. Myłeś silnik ? Inna niz w Sandero łapa aluminiowa trzymajaca silnik oraz troszke inne wyciecie w poblizu korka wlewu oleju. Brak uszczelki klubowej
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2012-04-22, 16:33, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2012-04-22, 20:33
mekintosz napisał/a:
Lśni nowością Rewelacyjnie czysty. Myłeś silnik ? Inna niz w Sandero łapa aluminiowa trzymajaca silnik oraz troszke inne wyciecie w poblizu korka wlewu oleju. Brak uszczelki klubowej
ja mam w sandero identyczną łapę i te wcięcie również
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum