Marka: brak
Model: brak
Silnik: brak
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 7 Skąd: opole
Wysłany: 2013-08-18, 13:38 duster czy doker van
witam mam problem potrzebuje auto mozliwie pakowne najpierw zafascynowany bylem dusterem 4x4 pktem stwiefdzilem ze 4x2 wystarczy teraz na miescie zobaczylem malego vana daci
auto potrzebuje do przewozenia gratow z racji pracy w delegacji no i chcial bym tez gaz fabryczny bo juz raz wypalily mi sie gniazda i dziekuje podruzuje sam wiec wersja 2 osobowa plus obszerny bagaznik jak najbardziej myslalem nad dusterem i wywaleniu z niego tylnych siedzn silniki typu 1,2 mnie nie interesuja disle tez nie
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-08-18, 16:12
jeśli gabaryt i po szosie to zdecydowanie Dokker. Za nim dodatkowo przemawia możliwość konfiguracji wnętrza
Marka: brak
Model: brak
Silnik: brak
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 7 Skąd: opole
Wysłany: 2013-08-18, 16:23
a np dacia logdy tez jest pojemna konfiguracja wnetrza to bajer ktorego nie potrzebuje . potrzebuje zapakowac do auta swoje graty i w droge ale patrzylem na silniki tego dokera niecale 90 km ......troche jak by malawo
auto potrzebuje do przewozenia gratow z racji pracy w delegacji no i chcial bym tez gaz fabryczny bo juz raz wypalily mi sie gniazda i dziekuje podruzuje sam wiec wersja 2 osobowa plus obszerny bagaznik jak najbardziej myslalem nad dusterem i wywaleniu z niego tylnych siedzeń
- istotne jest jakiego typu (jak obszerne i jak liczne) są te graty...
- po "wyrzuceniu" tylnego siedzenia w Dusterze masz ok. 170 x 100-140 cm wolnej przestrzeni do wykorzystania, jest to naprawdę dużo... do tego preferowany przez Ciebie "klasyczny" silnik benzynowy z fabryczną (dla wersji 4x2) instalacją LPG i masz to czego szukasz...
- za Dusterem przemawiają dobre parametry trakcyjne (koła 16", wysokie zawieszenie, wg mnie zgrabniejsza sylwetka (kwestia gustu) i odwracalna modyfikacja tylnych siedzeń...
- Dokker oferuje na pewno więcej miejsca...
- najlepiej doświadczyć tego namacalnie u dealera...
Za Dokkerem vanem przemawiają dodatkowo - brak okien w części towarowej. Jeżdżę 90 KM dieslem - i ten się zbiero całkiem OK. Jak by było z benzyną + LPG nie wiem.
Minusem metalowej budy może być hałas - ale to pytanie do kogoś kto jeździ vanem a jest tu na forum jeden czy 2
To są zawsze dylelmty co wybrać.
Tak jak napisął TD Pedro - do salonu marsz wpierw
_________________ Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
Marka: brak
Model: brak
Silnik: brak
Dołączył: 22 Lip 2013 Posty: 7 Skąd: opole
Wysłany: 2013-08-18, 19:35
racja dylematy sa zawsze ale mysle ze zostane przy dusterze jakos przekonuje mnie instalacja fabryczna ostatnio robilem remont silnika z wypalonymi gniazdami i kosztowalo to 2 tys pln a niby mam super instalacje brc i tak po dwoch latach kiedy skonczyla sie gwarancja na instalacje silnik padl ......
racja dylematy sa zawsze ale mysle ze zostane przy dusterze jakos przekonuje mnie instalacja fabryczna ostatnio robilem remont silnika z wypalonymi gniazdami i kosztowalo to 2 tys pln a niby mam super instalacje brc i tak po dwoch latach kiedy skonczyla sie gwarancja na instalacje silnik padl ......
przepraszam ze sie wtrace ale to ze instalacja jest super nie znaczy ze gazownik wiedzial jak to ustawic a instalacja sama sie nie ustawi :):)
mialem 4 auta z instaalcja LPG i nigdy mi si enic nie wypalilo wiec stawiam ze gazownik dal ciala a nie instalacja :(
Zestaw do przebudowy w wersję ciężarową stworzony specjalnie dla Dustera. Doskonale zintegrowany z samochodem. Posiada normę ECE-R 17.
ZESTAW VP/VU - 792608151R
Cena: : 2 473,94 ZŁ Brutto
ta cenna z kosmosu , ale najlepiej dopytać u dillera , bo nie raz na stronie cuda można znaleźć
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2013-08-19, 16:52, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster Pomógł: 5 razy Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 651 Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-08-20, 11:06
BoloSr napisał/a:
krzysiek17-18 napisał/a:
racja dylematy sa zawsze ale mysle ze zostane przy dusterze jakos przekonuje mnie instalacja fabryczna ostatnio robilem remont silnika z wypalonymi gniazdami i kosztowalo to 2 tys pln a niby mam super instalacje brc i tak po dwoch latach kiedy skonczyla sie gwarancja na instalacje silnik padl ......
przepraszam ze sie wtrace ale to ze instalacja jest super nie znaczy ze gazownik wiedzial jak to ustawic a instalacja sama sie nie ustawi :):)
mialem 4 auta z instaalcja LPG i nigdy mi si enic nie wypalilo wiec stawiam ze gazownik dal ciala a nie instalacja :(
Tak samo instalacja lpg fabryczna czy nibyfabryczna (zakladana na zlecenie dilera) nie gwarantuje, ze nie wypala sie kiedys zawory... zwlaszcza gdy mowa o jakichs znacznych przebiegach na gazie (>=100kkm) i np. o silnikach, ktore wymagaja recznej regulacji luzow zaworowych. Jak sie (czy osoba/firma ktorej zlecilismy) czegos zaniedba, to moga byc nieraz kosztowne naprawy.
krzysiek17-18 napisał/a:
witam mam problem potrzebuje auto mozliwie pakowne najpierw zafascynowany bylem dusterem 4x4 pktem stwiefdzilem ze 4x2 wystarczy teraz na miescie zobaczylem malego vana daci
auto potrzebuje do przewozenia gratow z racji pracy w delegacji no i chcial bym tez gaz fabryczny bo juz raz wypalily mi sie gniazda i dziekuje podruzuje sam wiec wersja 2 osobowa plus obszerny bagaznik jak najbardziej myslalem nad dusterem i wywaleniu z niego tylnych siedzn silniki typu 1,2 mnie nie interesuja disle tez nie
Jesli odrzucasz benzyniaki typu 1.2 i diesle, to zostaje Ci w przypadku Dustera 1.6 16V 105KM, a w przypadku Dokkera 1.6 8V 82KM. Nie ma co sie oszukiwac, Dokker 1.6 jest jednak dosc mulasty - 14,3s do setki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum