Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
duster czy doker van
Autor Wiadomość
krzysiek17-18 
Zielony listek


Marka: brak
Model: brak
Silnik: brak
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: opole
Wysłany: 2013-08-18, 13:38   duster czy doker van

witam mam problem potrzebuje auto mozliwie pakowne najpierw zafascynowany bylem dusterem 4x4 pktem stwiefdzilem ze 4x2 wystarczy teraz na miescie zobaczylem malego vana daci
auto potrzebuje do przewozenia gratow z racji pracy w delegacji no i chcial bym tez gaz fabryczny bo juz raz wypalily mi sie gniazda i dziekuje podruzuje sam wiec wersja 2 osobowa plus obszerny bagaznik jak najbardziej myslalem nad dusterem i wywaleniu z niego tylnych siedzn silniki typu 1,2 mnie nie interesuja disle tez nie
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-08-18, 16:12   

jeśli gabaryt i po szosie to zdecydowanie Dokker. Za nim dodatkowo przemawia możliwość konfiguracji wnętrza
 
krzysiek17-18 
Zielony listek


Marka: brak
Model: brak
Silnik: brak
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: opole
Wysłany: 2013-08-18, 16:23   

a np dacia logdy tez jest pojemna konfiguracja wnetrza to bajer ktorego nie potrzebuje . potrzebuje zapakowac do auta swoje graty i w droge ale patrzylem na silniki tego dokera niecale 90 km ......troche jak by malawo
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2013-08-18, 17:16   

krzysiek17-18 napisał/a:
auto potrzebuje do przewozenia gratow z racji pracy w delegacji no i chcial bym tez gaz fabryczny bo juz raz wypalily mi sie gniazda i dziekuje podruzuje sam wiec wersja 2 osobowa plus obszerny bagaznik jak najbardziej myslalem nad dusterem i wywaleniu z niego tylnych siedzeń

- istotne jest jakiego typu (jak obszerne i jak liczne) są te graty...
- po "wyrzuceniu" tylnego siedzenia w Dusterze masz ok. 170 x 100-140 cm wolnej przestrzeni do wykorzystania, jest to naprawdę dużo... do tego preferowany przez Ciebie "klasyczny" silnik benzynowy z fabryczną (dla wersji 4x2) instalacją LPG i masz to czego szukasz... :lol:
- za Dusterem przemawiają dobre parametry trakcyjne (koła 16", wysokie zawieszenie, wg mnie zgrabniejsza sylwetka (kwestia gustu) i odwracalna modyfikacja tylnych siedzeń...
- Dokker oferuje na pewno więcej miejsca...
- najlepiej doświadczyć tego namacalnie u dealera... :-)
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-08-18, 17:29   

Za Dokkerem vanem przemawiają dodatkowo - brak okien w części towarowej. Jeżdżę 90 KM dieslem - i ten się zbiero całkiem OK. Jak by było z benzyną + LPG nie wiem.
Minusem metalowej budy może być hałas - ale to pytanie do kogoś kto jeździ vanem a jest tu na forum jeden czy 2 ;-)

To są zawsze dylelmty co wybrać.
Tak jak napisął TD Pedro - do salonu marsz wpierw ;-)
_________________
Autko do jeżdżenia - zużycie poglądowe dla zainteresowanych: 1.6 SCe 115 KM
 
krzysiek17-18 
Zielony listek


Marka: brak
Model: brak
Silnik: brak
Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 7
Skąd: opole
Wysłany: 2013-08-18, 19:35   

racja dylematy sa zawsze ale mysle ze zostane przy dusterze jakos przekonuje mnie instalacja fabryczna ostatnio robilem remont silnika z wypalonymi gniazdami i kosztowalo to 2 tys pln a niby mam super instalacje brc i tak po dwoch latach kiedy skonczyla sie gwarancja na instalacje silnik padl ......
 
BoloSr 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 90KM (115KM/260Nm)
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1278
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2013-08-19, 07:11   

krzysiek17-18 napisał/a:
racja dylematy sa zawsze ale mysle ze zostane przy dusterze jakos przekonuje mnie instalacja fabryczna ostatnio robilem remont silnika z wypalonymi gniazdami i kosztowalo to 2 tys pln a niby mam super instalacje brc i tak po dwoch latach kiedy skonczyla sie gwarancja na instalacje silnik padl ......


przepraszam ze sie wtrace ale to ze instalacja jest super nie znaczy ze gazownik wiedzial jak to ustawic a instalacja sama sie nie ustawi :):)
mialem 4 auta z instaalcja LPG i nigdy mi si enic nie wypalilo wiec stawiam ze gazownik dal ciala a nie instalacja :(
_________________

1.5dCi 90KM (115KM/260Nm)
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-19, 16:51   

Coś takiego do dustara

ZESTAW DO PRZEBUDOWY W WERSJĘ DOSTAWCZĄ

Zestaw do przebudowy w wersję ciężarową stworzony specjalnie dla Dustera. Doskonale zintegrowany z samochodem. Posiada normę ECE-R 17.
ZESTAW VP/VU - 792608151R

Cena: : 2 473,94 ZŁ Brutto





ta cenna z kosmosu , ale najlepiej dopytać u dillera , bo nie raz na stronie cuda można znaleźć
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2013-08-19, 16:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2013-08-20, 11:06   

BoloSr napisał/a:
krzysiek17-18 napisał/a:
racja dylematy sa zawsze ale mysle ze zostane przy dusterze jakos przekonuje mnie instalacja fabryczna ostatnio robilem remont silnika z wypalonymi gniazdami i kosztowalo to 2 tys pln a niby mam super instalacje brc i tak po dwoch latach kiedy skonczyla sie gwarancja na instalacje silnik padl ......


przepraszam ze sie wtrace ale to ze instalacja jest super nie znaczy ze gazownik wiedzial jak to ustawic a instalacja sama sie nie ustawi :):)
mialem 4 auta z instaalcja LPG i nigdy mi si enic nie wypalilo wiec stawiam ze gazownik dal ciala a nie instalacja :(

Tak samo instalacja lpg fabryczna czy nibyfabryczna (zakladana na zlecenie dilera) nie gwarantuje, ze nie wypala sie kiedys zawory... zwlaszcza gdy mowa o jakichs znacznych przebiegach na gazie (>=100kkm) i np. o silnikach, ktore wymagaja recznej regulacji luzow zaworowych. Jak sie (czy osoba/firma ktorej zlecilismy) czegos zaniedba, to moga byc nieraz kosztowne naprawy.

krzysiek17-18 napisał/a:
witam mam problem potrzebuje auto mozliwie pakowne najpierw zafascynowany bylem dusterem 4x4 pktem stwiefdzilem ze 4x2 wystarczy teraz na miescie zobaczylem malego vana daci
auto potrzebuje do przewozenia gratow z racji pracy w delegacji no i chcial bym tez gaz fabryczny bo juz raz wypalily mi sie gniazda i dziekuje podruzuje sam wiec wersja 2 osobowa plus obszerny bagaznik jak najbardziej myslalem nad dusterem i wywaleniu z niego tylnych siedzn silniki typu 1,2 mnie nie interesuja disle tez nie

Jesli odrzucasz benzyniaki typu 1.2 i diesle, to zostaje Ci w przypadku Dustera 1.6 16V 105KM, a w przypadku Dokkera 1.6 8V 82KM. Nie ma co sie oszukiwac, Dokker 1.6 jest jednak dosc mulasty - 14,3s do setki.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne