DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
wyciek z siłownika sprzęgła/wymiana gwarancyjna
Autor Wiadomość
Louis79 



Marka: DACIA
Model: DUSTER 4X2
Silnik: 1.5 dCI
Rocznik: 2010 koniec KONIEC 2014 TERAZ 2018
Wersja: Prestige2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 371
Skąd: WROCŁAW/BRESLAU
Wysłany: 2013-09-25, 19:16   wyciek z siłownika sprzęgła/wymiana gwarancyjna

czy ktoś miał może taki problem w dusterze???przy okazji poradzili mi wymianę sprzęgła przy 72.000 czy to możliwe że tyle tylko wytrzymało?
 
wat 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dCi 110
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 1146
Skąd: Zabrze/Hindenburg
Wysłany: 2013-09-25, 20:50   

tarcza była zaolejona czy już tak zużyta?
sprzęgło wbrew pozorom można zarżnąć i w 10 tys wszystko zależy od kierownika szybciej bym chyba wymienił uszczelniania na silniku i skrzyni niz tarcze bo koszty juz groszowe jak jest wszsystko na wierzchu
 
matysz 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 145
Skąd: okolice Wawy
Wysłany: 2013-09-26, 05:37   

wat napisał/a:
szybciej bym chyba wymienił uszczelniania na silniku i skrzyni niz tarcze bo koszty juz groszowe jak jest wszsystko na wierzchu


robota ta sama a wiec koszty robocizny tez co przy wymianie sprzęgła zatem od razu można sprzęgło wymienić bo koszt części to wtedy grosze (sprzegło z 300zł kosztuje).
 
Hakama 4x4 



Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 515
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-09-26, 13:34   

W Dusterze wysoko bierze i luz na pedale jest nikły , więc jezeli ktoś trzyma nogę na sprzęgle to zużywa się szybko.
Generalnie zdarzały się już wymiany eksploatacyjne po 40 -50 kkm.
Czy wymieniać, to zależy też od tego ile to kosztuje i ile zamierzasz trzymać auto.
Jeżeli do 100-120 kkm to bym nie wymieniał.
Jeśli do 150-200 kkm a koszt nie przekracza 600 zł to bym wymienił.
W zasadzie przy tej naprawie mają już wszystko na wierzchu więc powinni policzyć za części a za robociznę najwyżej symbolicznie.
Ja mam też podobny przebieg (74). Ciekawe jak mój wysprzęglik. Dziś będę w serwisie z szarpaniem w napędzie (raz na jakiś czas szarpie przy ruszaniu) to poproszę o weryfikację, czy nie podcieka.
Ostatnio zmieniony przez Hakama 4x4 2013-09-26, 13:37, w całości zmieniany 3 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne