Lodówa zawiozła Nas dzielnie do Chorwacji , by tam mógł odmówić posłuszeństwa przełącznik zespolony-brak świateł z przodu i klaksonu. Część została wymieniona w serwisie Renault/Dacia w Omiś. Koszt to 1150 kuna. W drodze powrotnej nic sie nie przydarzyło.
To samo przydarzyło się u mojej mamy w Dokerze na początku tego roku (auto ma nalatane ok. 170 tys)
W piątek pożegnałem sie ze swoja Lodgy. Spędziliśmy razem 4 lata pokonując 192kkm. Auto spisywało sie bezproblemowo. Gdybym miał kupić jeszcze raz powiedziałbym TAK. Nadszedł czas na zmiany,potrzebna była większa przestrzeń dla pasażerów i bagaży. Pojawił się ON- 145 KM 340Nm+ad blue,8 siedzeń i dość obszerny bagażnik,wersja L1.
Witajcie
update
DOKKER 167kkm , nadal bezawaryjnie -no były małe problemy z porannym uruchomieniem gdzieś tak przy 155kkm ,ale ustąpiły bezpowrotnie po wymianie świec na nowe-czyli uznaję to za sprawy eksploatacyjne
TRAFFIC- 18kkm
Witajcie
Dokker służy nadal. Kulam się nim powolutku , ale co najważniejsze bez większych problemów.
Co było robione:
-na początku gdzieś przy 40kkm padł sterownik wtrysku. Wymiana i od tej pory jest z nim ok.
-90kkm- prawy wahacz , zrobione w ramach gwarancji znowu sie tłucze i trzeba go wymienić. Wytrzymałość tego elementu to jakieś 85kkm.
-naprawa gwarancyjna powłoki lakierniczej-obok zawiasu tylnych drzwi dwuskrzydłowych pojawiła się ruda- od tamtego momentu nie wyszła ponownie
-naprawy blacharsko-lakiernicze -pierwsza po spotkaniu z dziką lochą oraz druga po spotkaniu z Panią na stacji paliw.
-fotel kierowcy lekko sie zapadł-ważę 130kg
-kierownica wytarta , ale bez dziur i "wżerów" takich jak robią sie w skodach po 100kkm
-pedały i gałka zmiany biegów stan dobry.
-instalacja LPG BRC- bezproblemowa, spalanie LPG 7,8ltr/100km , benzyny 0,4ltr/100km
-klocki i tarcze -ORYGINALNE Z PIERWSZEGO MONTAŻU
dokker1.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 37,72 KB
_________________
Ostatnio zmieniony przez słoń 2019-08-19, 19:15, w całości zmieniany 1 raz
Hejka
Dokker się napracował i poszedł na sprzedaż. Przejechał 257000 km. Oceniam auto jako PIERWSZA KLASA dla firm pod względem awaryjności , kosztów zakupu i eksploatacji.
W jego miejsce pojawiła się Sandero Celebration 1,0tce+LPG. Pierwszy 1000 km za nią , spalanie benzyny na poziomie 6,25 przy jezdzie poł na pól drogami krajowymi i ekspresowymi oraz 5,24 przy poruszaniu się krajówkami i powiatowymi.
Teraz testuję zużycie LPG
_________________
Ostatnio zmieniony przez słoń 2020-12-26, 12:45, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum