Marka: Daćka i "łopel"
Model: Duster 4X4
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 912 Skąd: z Powołania ;-P
Wysłany: 2016-05-15, 12:05 części do zawieszenia
Wampirek dojrzewa do wymiany wahaczy. I mam troche wątpliwości - w ASO podano jako nr OEM: 545012815R (wahacz), 545001225R (wahacz) - jak rozumiem to prawy i lewy oraz 7703034281-2X NAKRETKA. Rozglądam się za częściami i nie widzę takich numerów w sklepie, w którym zwykle kupuję częsci. Może pomylili, może to motorio. Ale problem mam inny - wahacze od mooga (stosunek deklarowanej jakości do ceny jak dla mnie satysfakcjonujący) - podane, że pasują, ale czy z pewnością? symbol: MOOG RE-TC-10480 (prawy) i MOOG RE-TC-10479 (lewy). W opisie - montowany do Dacia Duster i Renault Duster i do żadnej innej marki. Pomożecie - zwłaszcza liczę na guru czyli laisara. Nie mam chęci wydawać kasy i potem wymieniać
Ostatnio zmieniony przez ajax 2016-05-15, 12:06, w całości zmieniany 1 raz
Nie, chyba po prostu najnowsze - wcześniejsze to 545016746R, 545019969R i 545011697R (lewy) oraz 545000138R, 545001535R i 545006542R (prawy).
Prawdopodobnie nie ma to większego znaczenia, bo opisane są jako zgodne "w dół" - stare numery pasują niby tylko do starych egzemplarzy, ale nowe numery pasują zarówno do nowych, jak i starych samochodów.
ajax napisał/a:
7703034281-2X NAKRETKA
Owszem, ale to nakrętka przegubu kulistego na końcu wahacza - 1 szt. na stronę.
Nakrętki faktycznych sworzni mocujących wahacze do ramy ("sanek") to 7703034212 - 2 szt. na stronę ("M14 RDL F").
Sworznie: 7703602271, "SRUBA Z PODST H RD" - 2 szt. na stronę.
Marka: Daćka i "łopel"
Model: Duster 4X4
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 912 Skąd: z Powołania ;-P
Wysłany: 2016-05-16, 18:05
Krtek jak zawsze niezawodny. Dziękuje i oczywiście "pomógł". O sworzniach w ASO nie mówoli - ale chyba lepiej wymienic profilaktycznie, zamiast rozgrzebywac za rok. A jak podejśc jesli wahacz mam opisany jako "komplet z mocowaniem" - wygląda, że z nakrętkąi
Ostatnio zmieniony przez ajax 2016-05-16, 19:19, w całości zmieniany 2 razy
Myślałem że sworznie w nowych wahaczach są zanitowane w komplecie. A co do nakrętek to nie wiem jak cieżko jest odciągnąć zwrotnicę w Dusterze, ale serwisówki rządzą się swoimi prawami.
Ostatnio zmieniony przez arnold 2016-05-16, 20:08, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Daćka i "łopel"
Model: Duster 4X4
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 912 Skąd: z Powołania ;-P
Wysłany: 2016-05-17, 16:54
laisar napisał/a:
ajax napisał/a:
O sworzniach w ASO nie mówoli - chyba lepiej wymienic profilaktycznie
Podręcznik serwisowy nakazuje obowiązkową wymianę sworzni i nakrętek podczas wymiany wahacza.
też już zdążyłem dopytać. Oczywiście jak zawsze masz rację. Co GURU to GURU
Szkoda, że nie można dać 2 raz pomógł
A może można? Sprawdzę
W każdym razie dziękuję
edit
można, dałem
Ostatnio zmieniony przez ajax 2016-05-17, 16:56, w całości zmieniany 1 raz
Na temat potrzeby lub jej braku się nie wypowiadałem - przytoczyłem jedynie treść podręcznika serwisowego. Jeżeli ktoś uważa, że jest mądrzejszy, to może sobie robić po swojemu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum