Po odpaleniu silnika (1.6 mpi) na zimnym, z prawej strony dobiega głośny dźwięk. Dźwięk trwa przez kilkadziesiąt sekund a potem stopniowo ustaje. Brzmi jak nieregularne stukanie/terkotanie/chrobotanie. Nie jest to odgłos wtryskiwaczy czy sprzęgła. Po kilkudziesięciu sekundach silnik zaczyna pracować normalnie, tj. głośno ale normalnie. Po ponownym rozruchu silnik pracuje normalnie. Trzeba go zostawić na dłużej, żeby hałas się pokazał. ASO niczego nie słyszy.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Najlepiej nagraj ten odgłos pod maską i moment jak przestaje , wtedy będzie można coś powiedzieć , ale wg mnie sprawdź na początek pasek osprzętu, koła pasowe osprzętu i sprzęgiełko alternatora
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-10-28, 12:56
laisar napisał/a:
Albo pompa...
...Tylko że tak to można zgadywać w nieskończoność - łącznie z tym, że tak naprawdę to nie musi pochodzić z prawej strony.
(No chyba że jan otworzył maskę, schylił się nad komorą, kazał uruchomić silnik i ten dźwięk faktycznie dobiegał stamtąd).
Mistrzu tak właśnie uczyniłem!
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
No to co się pytasz co Ci terkocze? (((; Trzeba było od razu zlokalizować chociaż miejsce - na górze czy na dole, z przodu czy z tyłu? Tam jest kupa gratów...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum