Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Marka: Renault / VW
Model: Captur / Up
Silnik: 1,3 TCe 130KM/60 KM
Rocznik: 2019 / 2014
Wersja: Laureate Pomógł: 12 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 1889 Skąd: lubelskie
Wysłany: 2014-02-08, 14:35
Witaj.
Michal [Usunięty]
Wysłany: 2014-02-08, 16:45
Marek1603 dzięki za linka, ale to nie pierwszy mój klub/forum, więc ogólne zasady są wszędzie podobne.
gladki83 wybrałem rozwiązanie które było dla mnie optymalne jako osoba prowadząca działalność, czyli miało być tanio, chciałem w końcu odliczać 100% VAT od paliwa, a nie tak jak przy poprzednim samochodzie z kratką tylko od rat leasingowych, części eksploatacyjnych i serwisu.
Jeżdżę w 95% po mieście, krótkie odcinki i ten silnik benzynowy się bardzo dobrze sprawdza, diesla nie chciałem głównie z tego względu.
Skrzynia jest krótka, powyżej 90-100km/h juz się robi trochę głośno, więc na trasie jest to męczące.
Spalanie benzyny po mieście 10l, ale mam już założoną instalacje gazową, więc teraz 11l gazu mi spala.
W porównaniu do Lodgy komfort jest trochę gorszy, ponieważ to jest Van i paka nie jest niczym wygłuszona, więc coś za coś, ale ogólnie nie jest źle.[/b]
Tylko nie wszyscy się do tak podstawowych zasad stosują.
Aktualnie mam w MCV-ce 128kkm z tym silniczkiem i jeździ dalej. Przy moim stylu jazdy i pokonywanych odległościach 6,2l przy średniej z całego baku i prędkości 65,4km/h. Nie są to typowe trasy ale w 70% odcinki po 25 - 30km.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2014-02-08, 17:25, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum