|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
![](images/print.gif) |
Dealerzy, warsztaty i sklepy - Zabezpieczenie antykorozyjne - Śląsk
ajax - 2011-11-07, 20:53 Temat postu: Zabezpieczenie antykorozyjne - Śląsk Jak w temacie. Jakie macie doświadczenia, kogo polecacie, czas, ceny, czym zabezpieczają
Zima idzie to ciepłe ubranko się wampirowi przyda
zyga03 - 2011-11-07, 22:48 Temat postu: Re: Zabezpieczenie antykorozyjne - Śląsk
ajax napisał/a: | Jak w temacie. Jakie macie doświadczenia, kogo polecacie, czas, ceny, czym zabezpieczają
Zima idzie to ciepłe ubranko się wampirowi przyda |
Ja zabezpieczałem teraz całego Stepwaya żony Rustchackiem podwozie i całą górę, cena 450 zł a w przyszłym roku Duster
Poprzednie samochody zabezpieczone tak samo nie korodowały
na Śląsku
Rust Check Stacja Zabezpieczeń Antykorozyjnych
Sosnowiec woj. śląskie
ul. "Hubala" Dobrzańskiego 150
Tel: 322631096
ajax - 2011-11-08, 18:28
Dziękuję
Rust Check w tym warsztacie - pełny komplet dla DD 550 - cena z wczoraj (10 listopad). Jestem umówiony na przyszły tydzień. Może się komuś przyda.
ajax - 2011-11-20, 10:10
Zrobione. Zakład (raczej zakładzik ) bez chromów, automatów z kawą, bajerków itp. Za to widać, że stale w robocie. Gość sprawia wrażenie, że zna się na rzeczy. Robi szybko, bez kombinowania. Można być cały czas, patrzeć na ręce. Ładował tego Rust Checka w progi, profile klap, drzwi, nadkola, błotniki, końcówki zawieszenia, objeżdżał krawędzie drzwi, szyby ( - twierdził że tak trzeba, ja się nie znam), podszybie, okolice zamków, osadzenia relingów itp a w kanale spędził co najmniej 3 kwadranse jadąc po podwoziu - nie właziłem za nim - bo leciały takie chmury rozpylonego środka, że miałbym wszystko do prania. Z progów ciekło, z drzwi ciekło. Jak dojechałem do domu i popatrzyłem w jakąś godzinę później to dalej ciekło. Koszt 550 PLN. Zalecenia - za kilka, kilkanaście dni dać do umycia (sam powycierał wszystko z karoserii, szyby umył) żeby zmyć to co wycieknie i za dwa lata przyjechać na jak to określił "położenie mastyki" (cokolwiek ma to znaczyć)
cd umyty po 10 dniach. Ślady podciekania były przez tydzień. Reszta - vide posty Blachy_997
Teraz już nie widać wycieków. Tylko na szkle lusterka wewnętrznego resztki smużek - przetarłem, a nie zamawiałem mycia w środku. Jak na razie jestem zadowolony, ale zobaczymy co dalej
cd - czerwiec 2012: 1 zima - bez śladów korozji - ale to pierwsza. Na wiosnę pojawiły się skąpe ślady wycieku konserwacji z drzwi - kilka plamek takiego zapocenia na progach. W bagażniku pod klapą jest tego trochę nadal. I dodatkowo odkleiły się samodzielnie przyklejone paski gumowych listew na tylnych progach tam gdzie były ślady konserwacji. W wolnej chwili przykleję na nowo. Jak dotychczas jestem zadowolony.
Nikolae - 2013-05-25, 22:30
Hej ajax, mógłbyś jakiś update zrobić jak wygląda sprawa z korozją po następnęj zimie?
ajax - 2013-05-26, 11:35
Jak dotąd nie widzę śladu korozji - 2 zimy. Poza Rust Checkiem nie robiłem nic. Przeglądy "korozyjne" (tyle, że to ASO) - bez uwag
czerwiec 2014 - sytuacja taka jak rok temu - nie widzę korozji - a jestem świeżutko po kolejnym przeglądzie antykorozyjnym w ASO - i też nie znaleźli nic
Nikolae - 2013-05-26, 14:07
Dzięki za info.
Trochę mnie ten Rust Check podniósł na duchu, bo po lekturze tego wątku zacząłem wymiękać w kwestii zakupu Dacii
Coś mi się wydaje, że prosto z salonu pojadę do Sosnowca na balsamowanie
A jaki kolor masz ?
ajax - 2013-05-26, 15:20
Wampir - Opalony na brąz Może dlatego nie ma rudej, że jej nie widać? Ale purchli także nie widzę
A ten wątek - jest jakby nie liczyć jeden. A "Daciów" ci u nas w klubie dostatek Trafiła się fatalna sztuka. Wszędzie może się przytrafić.
Dar1962 - 2013-05-26, 15:38
po dwóch zimowych sezonach, przy okazji solidnego mycia dokonałem szczegółowych oględzin karoserii i wszelkich, możliwych zakamarków. Nic niepokojącego nie znalazłem. Jedynie bębny z tyłu mają skłonność do pokrywania się rudym nalotem ale to uroda niemal wszystkich pojazdów aut z żeliwnymi elementami
Nikolae - 2013-05-27, 15:48
@Dar1962
Dzięki za informację. Rozumiem, ze też balsamowałeś Rust Check'iem?
Gdzie robiłeś i za ile?
@Ajax
Będziesz w tym roku przed zimą poprawiał?
ajax - 2013-05-28, 18:34
Ma być na 3 lata. Co najwyżej przegląd i uzupełnienie w razie potrzeby
m-504256305 - 2013-11-02, 10:37 Temat postu: zabezpieczenie antykorozyjne śląsk: katowice-gliwice-tychy witam,
chciałbym na zimę, albo i parę zim zabezpieczyć podwozie w mojej daczce,
znacie możę jakiś warsztat, który zajmuje się zabezpieczeniami antykorozyjnymi podwozia w okolicy gliwice-katowice-tychy ?
pozdrawiam
Karenzo - 2013-11-03, 19:15
Samemu można to zrobić , koszt ok 100-200 zł
warsztat weźmie od 500 do 1000 zł
ale mowa o pełnym zabezpieczaniu z profilami zamkniętymi itp
m-504256305 - 2013-11-04, 21:35 Temat postu: a jak to zrobić dzięki za info,
masz może jakąś receptę na taka konserwację, może jakiś link ...
słabo się orientują w tej materii,
pewnie na allegro znajdzie się jakiś środek lepszy gorszy ale zawsze .. ale profile zamknięte ...?
laisar - 2013-11-04, 22:08
@m-504256305:
1. http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6164
2. http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1572
m-504256305 - 2013-11-05, 21:17 Temat postu: ... dzięki za pomoc,
myślę ze jednak ten pierwszy raz to pojadę do sosnowca na rust check,
tam pełna konserwacja 500 i trwa jakie 6 h
Prezes - 2013-11-06, 09:07
Jaka to pełna konserwacja? Robiłem pełną konserwację teraz w alfie i trwało to dwa tygodnie. No ale to po rodzinie. Ktoś w tydzień myślę by się wyrobił. Przy nowym może mniej roboty, ale trzeba auto porządnie umyć i wysuszyć (a w starszym oczyścić z nalotów, ew. zaspawać), zanim się na nim coś położy. A to chyba już ze dwa dni? Może się mylę, albo są zabezpieczenia i zabezpieczenia..
carolinus - 2013-11-06, 13:46
Jak kolega wyżej wspomniał - konserwacja konserwacji nierówna...
W warsztacie który się takowej usługi podejmuje zwykle jest komora do dosuszania auta - chyba że robi się to latem...
Nie bardzo chce mi się wierzyć że w ciągu jednego dnia można naprawdę dobrze zrobić konserwację / zabezpieczenie.
Zwykle 1 dzień (roboczy) jest na bardzo dokładne wymycie i wysuszenie auta.
+ ewentualne naprawy blacharskie o ile po doczyszczeniu auta znajdą zaawansowane ogniska korozji.
Kolejny dzień to właściwe pokrywanie auta "szuwaksami".
Po naniesieniu powłok ochronnych z zewnątrz i wtryśnięciu środków w zamknięte profile auto kilka godzin musi schnąć - czyli kolejny dzień.
Z kolei więcej niż kilka dni do 2 tygodni uważam za nieporozumienie w drugą stronę.
moim zdaniem:
minimum na takie zabezpieczenie to co najmniej 2-3 dni robocze w wyspecjalizowanym warsztacie
pozdrawiam,
c.
Prezes - 2013-11-06, 19:40
jeszcze podkład + schnięcie i dopiero potem szuwaks..
benny86 - 2014-06-14, 16:55
Panowie, czy ktoś może polecić dobry warsztat który zakonserwuje kompletnie podwozie (nad profilami zamkniętymi się waham, samochód 4.5 roku bezwypadkowy) na szeroko rozumianym górnym śląsku?
Karenzo - 2014-06-14, 16:58
profile zamknięte to akurat można samemu zrobić bo to łatwizna .
co do zakładu każdy z podnośnikiem i sprężarka może to spokojnie zrobić
laisar - 2014-06-14, 17:30
@benny86: http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=6164
|
|