Dodatkowo często w rodzinnych autach wyższej klasy niezależne fotele w drugim rzędzie są na szynach, co naprawdę daje mnóstwo możliwości adaptowania wnętrza samochodu pod kątem tego kogo/co będziemy przewozić.
Ciekawe swoją drogą jest to, czy zrezygnują z "kręconej" regulacji oparcia foteli z przodu na rzecz "rączki", jak np. w Clio - w połączeniu choćby z fotelem pasażera składającym się w stolik jest to znacznie lepsze rozwiązanie.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4266 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-11, 23:52
Nadal jest mechaniczny zamek tylnej klapy - na wcisk ;-( Widac tez swiatla dzienne, wytlumienie maski, ciekawe, czy podobnie bedzie slabo ocieplony/wyciszony jak inne dacie ?
@Mikele: Zarówno pokrętło, jak i wajcha mają dla mnie po tyle samo wad, co i zalet, więc najlepiej jakby były stosowane oba, w zależności od miejsca. Niestety, aż tacy hojni nie są nawet producenci w swoich flagowych produktach, to co dopiero w Dacii...
@mekintosz: Zamek to pierdoła - j.w., super-hiper nowoczesny elektryczny też ma kupę wad (z naciskiem właśnie na kupę). Chyba że chodzi Ci o samą formę, nie jego mechaniczność -wtedy zgoda, zwyczajna klamka bez bębenka jak w MCV-ce Laureate jest jak dla mnie jednak lepsza.
Sądząc po filmikach - wyciszenie dachu jest identyczne, tzn. przyzerowe: jedynie podsufitka identycznego rodzaju co w reszcie dacii. Na tej podstawie trudno oczywiście powiedzieć coś pewnego, ale MSZ prognozuje to także podobieństwo w reszcie miejsc. W skrócie: tak, tak samo słabo. Ale za to dobra wiadomość jest taka, że równie łatwo powinno się dać to poprawić [:
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-12, 23:16
laisar napisał/a:
Naprawdę-naprawdę przenajnigdy nie ustawiałeś sobie fotela kierowcy, wzdłuż, wzwyż i pochylenia oparcia?
Jako kierowca - naturalnie. Jako pasażer - nigdy, jestem szczęśliwy, że w ogóle jadę, a nie biegnę za samochodem. ;)
laisar napisał/a:
Dlaczego zatem w samochodzie rodzinnym cargo nie miałoby mieć prawa do własnych upodobań?
Chyba aż tak nie kocham mojej rodziny. :) Ale dzięki, z grubsza rozumiem, w czym rzecz. Podejrzewam, że to trochę jak z tempomatem - jak się nie ma, to w sumie taki trochę zbędny gadżet, jak się poużywa, to chce się używać już zawsze. :]
Jest nawiew na nogi z tyłu, i schowek na okulary u kierowcy pod dachem.
Lampka z przodu ta sama, zastanawiam sie czy z tyłu bedzie jakiekolwiek dodatkowe oswietlenie, w Dusterze brakuje tego.
_________________ Duster u szczęśliwego nowego nabywcy :)
Deska rozdzielcza całkiem przyzwoita, fajne zegary w chromowanych obwódkach.
Jak tak dalej pójdzie Dacia może doścignąć Hyundai'a, który jeszcze kilkanaście lat temu był padłem
Tylko hamulce bębnowe z tyłu wyglądają niedzisiejszo, biorąc pod uwagę, że jest to spory van.
Ostatnio zmieniony przez mim 2012-02-13, 21:05, w całości zmieniany 1 raz
Czyli dokładnie tak samo jak w loganie - wyłącznie w wersji 7-os., bo na wcześniejszych fotkach było widać, że zawiasów nie ma. Ergo: były to po prostu 5-osobówki.
Posty o dostawczaku zostały przeniesione do tematu o przyszłości Dacii.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-02-14, 12:34, w całości zmieniany 1 raz
Nie jest - tak wygląda ta płyta podłogowa we wszystkich modelach.
maciek napisał/a:
czy w tym miejscu będzie sterowanie ESP i elektrycznymi lusterkami?
ESP na pewno.
Na formularzu przyczepionym do przedniego błotnika oprócz numeru seryjnego 476, modelu J92 i wersji "laureate", wypisane jest wyposażenie - m.in. silnik K9K, czyli 1.5 dCi, skrzynia 5-biegowa, 7-osobowość*, światła przeciwmgłowe, poduszka pasażera oraz klima.
Osobom ciekawym technikaliów zwracam też uwagę na wtyczki sterczące z otworów obok zawiasów, w "futrynach" drzwi - oznaczają, że wiązki elektryczne powinny być bardziej modułowe, a więc elastyczniejsze do przeróbek (:
---
* Co jest o tyle ciekawe, że w tym egzemplarzu tylne boczne szyby jednak nie są uchylne...
Na formularzu przyczepionym do przedniego błotnika oprócz numeru seryjnego 476, modelu J92 i wersji "laureate", wypisane jest wyposażenie - m.in. silnik K9K, czyli 1.5 dCi, skrzynia 5-biegowa, 7-osobowość*, światła przeciwmgłowe, poduszka pasażera oraz klima.
jak to odczytałeś, ja próbowałem kilka razy odczytać te kartki i nie udawało mi się, masz jakieś zdjęcia w lepszej rozdzielczości.
Lubie, "zabawę" w szukanie dziury w całym
Na formularzu przyczepionym do przedniego błotnika oprócz numeru seryjnego 476, modelu J92 i wersji "laureate", wypisane jest wyposażenie - m.in. silnik K9K, czyli 1.5 dCi, skrzynia 5-biegowa, 7-osobowość*, światła przeciwmgłowe, poduszka pasażera oraz klima.
głębokość schowka środkowego
i takie tam zdjęcie
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
tyle tego badziewia jeździ, że mogło Ci się ubzdurać. Z tych samochodów z ledami co mijam na co dzień to 1 na 20 ma założone poprawnie. Jak się w końcu policjanty zwiodą i zrobię akcję to zarobią górę hajsu. A swoją drogą to z fabrycznych lamp dziennych NIEledowych to kojarzę, że widziałem tylko chyba w SuperB - łączone z halogenami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum