Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Spadają obroty przy hamowaniu
Autor Wiadomość
Seba 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.2 16v
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 222
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-18, 00:30   Spadają obroty przy hamowaniu

Koledzy mam logana 2 1,2 ,po wciśnięciu mocniej hamulca obroty potrafią spaść do 500 jak puszcze hamulec po chwili wzrastają.Co może być przyczyną.Z góry Dziękuje za Pomoc.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-03-18, 02:10   

Do _prawdziwych_ 500, czy do tego, co Ci się wydaje 500?

http://www.daciaklub.pl/f...pic.php?t=12600
 
Seba 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.2 16v
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 222
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-18, 03:56   

To jest silnik 1,2.z tego wynika że spadają do 750-700 obr/min
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-03-18, 11:40   

Tzn. że wszystko jest OK.
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-03-18, 20:34   

nie ma co patrzeć na obrotomierz, polecam kupić interfejs na BT, zainstalować w telefonie aplikacje np Torque i wtedy sprawdzić jakie obroty na biegu jałowym ma nasz silnik. Mój Logan MCV II 1.2 16V z 2016 roku po rozgrzaniu silnika obroty trzyma +/- 700 obr/min czasem są 715 a czasem potrafią spaść do 670 obr i nie ma tu różnicy czy auto pracuje na benzynie czy lpg. Przy takich obrotach niestety czuć delikatne mrowienie na kierownicy, a po otwarciu maski widać jak cały silnik drga mimo równej pracy. Z ciekawości wczoraj miałem okazję obserwować ten sam silniczek w Clio III ( niestety nie wiem który rocznik) i tam silniczek w ogóle nie drgał . Osobiście uważam, ze winne temu wszystkiemu sa Normy emisji spalin i niby od którejś tam nie wnoszą nic do silników benzynowych ale ja osobiscie przekonałem się, ze ten sam silnik w Loganie z 2014 roku i normą Euro 5 , jest cichszy, dynamiczniejszy i co najważniejsze nie drgający w porównaniu z np sandero II z 2015 roku i normą Euro 6
 
Seba 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.2 16v
Rocznik: 2014
Dołączył: 02 Paź 2015
Posty: 222
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2020-03-18, 21:06   

A w 2014 jakie euro było chodzi o logana,bo sam nie wiem co mam.1,2 16v?
Ostatnio zmieniony przez Seba 2020-03-18, 21:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1812
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2020-03-18, 21:57   

w 2014 roku było Euro 5. Norma Euro 6 w sandero II/ Logan II weszła do tych aut w 2015 roku
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne