Graqtulacje i zadowolenia. ... Zrób jakis teścik dodaj angielskie napisy i będzie.to jeden z najczęściej oglądanych filmów na YT ..... zróbisz na drugiego :).
Bardzo fajne auto, ale nie z tym silnikiem. Niestety wyboru już nie ma.
Jedyna opcja na powrót silnika o wystarczającej pojemności do takiej kubatury to ta zapowiadana pseudo hybryda.
Graqtulacje i zadowolenia. ... Zrób jakis teścik dodaj angielskie napisy i będzie.to jeden z najczęściej oglądanych filmów na YT ..... zróbisz na drugiego :).
fajny pomysł
kolo_46 napisał/a:
Ładnie w tym kolorze wygląda. Zadowolenia
podobał mi się też Beż Dune ale nie było dostępnego
buladag napisał/a:
Bardzo fajne auto, ale nie z tym silnikiem. Niestety wyboru już nie ma.
Jedyna opcja na powrót silnika o wystarczającej pojemności do takiej kubatury to ta zapowiadana pseudo hybryda.
jakbym miał do wyboru 1,6 by Nissan a 1,0 TCE 100 LPG to jeszcze raz bym wybrał 1,0 TCE LPG.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
1.0 z LPG po 100 tys. km zaoszczędzi jakieś 10tys. zł,na paliwie przynajmniej na to liczę . Nie jechałem ale ja mam 90kM i 200 Nm i nic więcej mi nie trzeba.
Myślę, że nie przejmujesz się marudami co ich auto musi miec 150kM bo inaczej nie jedzie itp. bzdury. Ale by nie odstawać napiszę, że brałbym czarnego
A nie prrmierzałeś się do Captura 1.0 z LPG ?
Tu nie chodzi o moc. Małolitrażowy silnik do miejskich wozidełek jak najbardziej na tak, szczególnie że 3 cylindry nawet w silniku wolnossącym dają sporą elastyczność, a w doładowanym akceptowalny dół, ale nie w aucie tych gabarytów gdzie nie ma to sensu bo ten silnik większość czasu pracuje pod dużym obciążeniem i jego spalanie i zużycie nie ma sensu w stosunku do większych jednostek. I żeby nie było, pisze to jako użytkownik silnika PureTech od 6 lat w aucie segmentu B, który z pełną świadomością nie kupiłby większego i cięższego pojazdu z silnikiem o takiej pojemności, a o jeszcze mniejszej nie wspomnę. Pojemności i idącej za tym charakterystyki się nie przeskoczy.
Użytkowałem jeszcze wcześniej wiele lat też silnik 1.2 w samochodzie segmentu B i na pewno obecne jednostki o analogicznej pojemności to jest progres pod względem spalania i charakterystyki, ale pakowanie tego do dużych samochodów to nieporozumienie podyktowane pozorną ekologią. Jak ktoś użytkował wcześniej takie silniki, a nie tylko motoryzację sprzed dwóch dekad to o tym wie, co z resztą obrazuje sprzedaż Dustera, która znacząco siadła.
Tak z ciekawości, są jakieś porównania Duster 1.0 vs. Duster 1.6 jeśli chodzi o równoległą jazdę, start czy elastyczność na poszczególnych biegach?
Ostatnio zmieniony przez buladag 2020-03-30, 19:51, w całości zmieniany 2 razy
Do maciek: Gratulacje! Mam taki sam kolorek w Dusterze z 2017 1.6 lpg i też powoli namierzam się na Prestiga. Ujeżdżałem już próbnie 1.0 (w Dusterze akurat bez LPG, bo nie było, ale w Clio, bo akurat mieli z LPG). Uważam, że to dobry wybór. Pewnie, że nie do Formuły I, ale też i auto nie do tego służy. Silniczek zbiera się spoko, tylko trzeba nauczyć się tym jeździć - piszę to w kontekście posiadanego wolnossaka 1.6, bo turbina wymaga nieco innej techniki jazdy, szczególnie przy gabarytach Dustera.
Następnego Dustera też kombinuję albo w beżu, albo w brązie vision (trochę, żeby odmienić paletę barw), ale tak naprawdę to w głowie na 1. miejscu jest szary. Zobaczymy, co przyniosą najbliższe miesiące. Tobie życzę szerokości i także dziękuję za foty: przynajmniej wiem, jak wygląda ten mały panel z kontrolką LPG.
Przez ostatnie 6 lat miałem przyjemność przejechać się 200 różnymi samochodami z różnymi silnikami, co dało mi odpowiedź czego ja chce od samochodu , wybór padł na Dustera choć też rozważałem Clio V. Ale Clio samo się zdyskwalifikowało brakiem LPG w wersji Intens. Zen mnie nie interesował.
Jeśli chodzi o porównanie 1,6 z 1,0 to porównanie znajduje się poniżej. Skrzynia biegów z 1,0 TCe 100 LPG jest tak samo zestopniowywana jak w 1,0 TCe 100.
Jeśli chcecie jakieś fotki czy pytania odnoście 1,0 LPG zadawajcie.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
(I jeszcze dla wyjaśnienia: nie pytałem o jazdę 1.0, żeby go bronić albo kogoś napadać, tylko cały czas szukam kogoś, kto właśnie jeździł i byłby w stanie napisać o odczuciach z realnego porównania - a nie tylko z tradycyjnych "mądrości"...).
buladag napisał/a:
porównania Duster 1.0 vs. Duster 1.6 jeśli chodzi o równoległą jazdę, start czy elastyczność na poszczególnych biegach?
Dane techniczne 1.6 / 1.0:
- do 100 km/h: 11,9 / 12,5 s
- do 400 m: 18,3 / 18,8 s
- do 1000 m: 33,9 / 34,3 s
Komputer nie pokazuje średniego spalania, chwilowego, oraz ilości zużytego paliwa, ponadto jeśli masz Media Nav nie ma trybu Eco w którym te dane są poniekąd zdublowane.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Przez ostatnie 6 lat miałem przyjemność przejechać się 200 różnymi samochodami z różnymi silnikami, co dało mi odpowiedź czego ja chce od samochodu , wybór padł na Dustera choć też rozważałem Clio V. Ale Clio samo się zdyskwalifikowało brakiem LPG w wersji Intens. Zen mnie nie interesował.
Jeśli chodzi o porównanie 1,6 z 1,0 to porównanie znajduje się poniżej. Skrzynia biegów z 1,0 TCe 100 LPG jest tak samo zestopniowywana jak w 1,0 TCe 100.
Jeśli chcecie jakieś fotki czy pytania odnoście 1,0 LPG zadawajcie.
Myślę że załączony wykres obrazuje wszelkie argumenty za i przeciw jeśli o komfort jazdy chodzi.
I jak autko się sprawuje? Ile najechane? Jak po dotarciu? Jak spalanie?(widzę je w stopce no ale to średnia jakaś) Jakieś usterki? Uwagi? Jak wygłuszenie, komfort jazdy i boczny wiatr?
Po przekroczeniu 3000 km miałem wrażenie, że jakby stał się lekko bardziej dynamiczniejszy. W lipcu przestałem notować spalanie LPG ale w moim przypadku to w mieście to 10 l/100 km na krótkich odcinkach, jeśli robiłem dłuższe to spalanie spada do poniżej 9 l. Trasa jakieś 6,8 - 7 l/ 100. Stała prędkość około 130 km/h daje spalanie około 10 l/100 km. A i non stop u mnie działa klimatyzacja automatyczna.
Usterek brak
Wygłuszenie dużo lepsze niż w Sandero szczególnie to jest odczuwalne przy prędkościach powyżej 100 km/h. Jak i stabilność samochodu przy podmuchach wiatru.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2020-09-11, 16:51, w całości zmieniany 1 raz
Miałbym pytanie związane z butlą LPG. W DD 2021 butla jest w środku, w bagażniku. Czy to ta sama sytuacja jak w DD 4x4? To oznacza, że bagażnik jest mniejszy?
Czy w roczniku 2021 zmienili podłogę bagażnika? I nawet bez LPG jest wnęka na koło od wewnątrz bagażnika?
Może to ktoś wyjaśnić?
Tak w wersji z LPG podłoga bagażnika jest wyżej, hmm... 3 może 5 centymetrów, czyli bagażnik jest mniejszy. Jest włożona wkładka ze sztywnej pianki z otworem na butle.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum