Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 297 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2021-01-27, 20:24
Prezes, Nie patrz na ceny katalogowe, bo w odróżnieniu od Dacii inni lecą z rabatami po 10k. od katalogu.
Jeszcze się zmieścisz w przedziale 50-60k, pytanie czy akurat coś takiego szukasz.
Ostatnio zmieniony przez Killer King 2021-01-27, 20:27, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3610 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-27, 23:21
skoro z 0,9 Tce wyciągano spokojnie 110 -115 KM to i w 1.0 Tce z pewnością da się co najmniej tyle a i moment obrotowy da się zwiększyć o te 25% spokojnie
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 634 Skąd: Wro
Wysłany: 2021-01-28, 07:55
velomar napisał/a:
pixa napisał/a:
A co do tego ile użytkować - jeżdżę do zajeżdżenia - czyli do momentu aż auta zaczyna się psuć. Z moimi przebiegami (20.000 rocznie) zwykle pozbywam się auta gdy to kończy 12-14 lat.
Ktoś jeszcze wspominał o AC - 6 lat to górna granica kiedy należy zrezygnować
AC? A co to takiego?
AutoCasco - mój wpis został przeniesiony z innego wątku
Tak sobie patrzę na ceny Dacii starej wersji i nowej proponowanej przez salony na portalu otomoto, to wychodzi 5 tys różnicy. Kto teraz kupi starą wersję?
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3647 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-28, 12:44
jodlasty napisał/a:
Tak sobie patrzę na ceny Dacii starej wersji i nowej proponowanej przez salony na portalu otomoto, to wychodzi 5 tys różnicy. Kto teraz kupi starą wersję?
Ten kto z zasady nie kupuje całkowicie nowej wersji w pierwszym roku lub ten, kogo nowy model "nie porusza".
Gdybym musiał w tej chwili wybierać, bez wahania wybrałbym starą wersję. Pomimo niewątpliwie istotnych bogatszych elementów wyposażenia nowej wersji po prostu nie mogę patrzeć na nowy kształt deski i choćby to wystarczy, plus oczywiście cena. Na szczęście nie muszę teraz wybierać, bo "dopiero co" kupiłem i mam nadzieję jeszcze wiele lat pojeździć.
https://www.youtube.com/watch?v=DRioYdL57cY&t=1484s
Ciekawi mnie dlaczego koledzy z Carrara Dacia Lublin się nie odzywają, Może maja szlaban :). Zawsze filmiki na YT a teraz cisza
nie ma czasu
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
O, i to jest pomysł.
I i ta stara wersja powinne mieć teraz dopisek np. Nostalgia.
W starej wersji deska rozdzielcza też mi się bardziej podobała (jedynie mogłaby być zamontowana nieco niżej, ale tu pewnie wysokość maski determinuje tą kwestię). Jedyne co bym dorzucił to więcej pozycji wyświetlanych jednocześnie przez komputer pokładowy i wskaźnik temperatury silnika. Niestety, w nowej nic takiego się nie pojawiło.
Ostatnio zmieniony przez velomar 2021-01-28, 13:19, w całości zmieniany 1 raz
Wypowiem się na przykładzie swojego Hyundaia i20 zastanawiałem się czy 1.2 84KM czy 1.4 100 KM, ale po jeździe próbnej wiedziałem że tylko i wyłącznie 1.4 100 KM. Nawet jak zamontowałem LPG to miał kopyto a mowa tutaj o motorach wolnossących
Kolegqo z Carrara dzieki za.info. :). Czekamy niecierpliwie na.Wasze opinie i filmiki. Szczególnie na test.porównanwczy DUSTER VS NOWY STEPWAY Jeszcze potrzebujemy info o czas oczekiwania na dostawę, czy jest.oficjalny termin czy przybliżony. Słyszałem o 3 miesiącach ..... . Szmat czasu. ... Ale na DD było i więcej. Odnieście się tez.proszę o opisywaanych tutaj wadach montażu, jak podejrzewam że to odrzuty klienckie z innych krajów. Na innych rynkach od miesiąca mozna było już kupić ten model.
Dzisiaj odpisali mi, że rzeczywiście prace poprawkowe w konfiguratorze trwają. Z kolei sprzedawca potwierdził problemy konfiguratora, ale dodał też, że oni w salonach mają możliwość połączenia opcji niemal w dowolnej konfiguracji, zatem można połączyć kartę z klimą automatyczną i innymi. Potwierdzał, że już dotarły do nich Stepwaye właśnie w takich różnych wersjach wyposażenia.
Ponieważ mam jeszcze sporo czasu na wymianę auta, przyglądam się ruchowi sprzedażowo-promocyjnemu, widząc wskazane przez Forumowiczów wady i zalety i czekam na przejście "z chorób wieku dziecięcego" w stan co najmniej młodzieńczy. Zobaczymy, jakie negatywne przypadłości ujawnią się pod koniec roku, a potem pomyślimy o zakupie...
Mi się troszku pali, bo pod koniec marca do zapłaty ubezpieczenie i pierwszy przegląd. Przy sprzedaży nikt mi za to nie odda 2.000, a poza tym w firmie każda faktura kosztowa się przyda :D
Przejrzałem kilkanaście test-drive'ów na YT, generalnie wszystkie bardzo pozytywne, zwłaszcza w LPG. Za 62-64 tys. zł warto wziąć na 5 lat, pojeździć i opchnąć?
Nie wiem czy warto, ale na pewno nie warto podejmować decyzji o nabyciu auta, gdy jest się na nie mocno napalonym. Warto wcześniej trochę dychnąć i spróbować spojrzeć na sprawę chłodnym okiem. Teraz jest akurat czas wyprzedaży i ten pułap cenowy jest osiągalny także dla innych marek.
W pierwszych egzemplarzach trzeba liczyć się z niedoróbkami wieku dziecięcego. Z drugiej strony obecny tu na forum Prezes był chyba jedną z pierwszych w Polsce osób, która jeździła jeździła Dusterem 1.2 TCe drugiej generacji i auto chyba zawsze sobie chwalił. Jakichś niedoróbek chyba nie miał.
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1698 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-29, 09:46
I cały czas chwalę Zaraz jadę na 3-ci przegląd to już prawie 3 lata.. I do auta chyba trzeba mieć farta. A napalony byłem bardzo,bo nawet jazdy testowej nie robiłem, ale nie żałuję. Tęskniłem za wyglądem Dustera..
Z pierwszej dostawy do Polski miałem Dustera 1, któremu też nic nie dolegało - tyle co brakowało w nim rzeczy, które są w D2. D1 jeździ do tej pory u moich przyjaciół.. a w między czasie przy udoskonalaniu D1 w modelach "niedziecięcych" popsuli klimę - więc różnie to bywa z tym dorastaniem dzieci i chorobami wieku dziecięcego..
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3610 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-29, 11:01
Fakt jest faktem że aktualnie można znaleźć całkiem fajne oferty ot np. Focus 1.0 125KM rocznik 2020 za 69 kPLN HB i 75 kPLN kombi. Wyposażenie podobne do topowego w nowych Daćkach (Trend Line).
Marka: Fiat
Model: TIPO SW
Silnik: 1.4
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Kwi 2019 Posty: 297 Skąd: Bielsko Biała
Wysłany: 2021-01-29, 11:16
DrOzda napisał/a:
Fakt jest faktem że aktualnie można znaleźć całkiem fajne oferty ...
W cenie nowych modeli Dacii można spokojnie poszukać coś innego, bo są jeszcze dostępne.
Porównywać wyposażenie można, ale nie wydaje mi się, żeby wyeliminowali wszystkie kompromisy jakie były w Sandero II.
Nowy model już w salonach, ale niektóre elementy np. takie jak zegary nadal w tyle.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum