Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster, Sandero - LPG i gwarancja
Autor Wiadomość
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 339
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2021-07-29, 18:40   

Luzik, nie obrażam się. Po prostu analizuje zachowanie auta i tyle. Czas pokaże jak to będzie się sprawować.
_________________
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-02, 19:43   

Rysiob napisał/a:
Luzik, nie obrażam się. Po prostu analizuje zachowanie auta i tyle. Czas pokaże jak to będzie się sprawować.


Czy zmierzyłeś już ile pali na 100 w mieście? na trasie?
Mówimy o Sandero Stepway? Czyli tym 16,5 cm nad ziemią?

PS. Sporo już stron (i katalogi) poczytałem ale nadal sporo niewiadomych. Np. nie dowiesz się z katalogu (i chyba nihdzie w Internecie) czy Sandero i Duster mają immobilizer. Dopiero zadzwoniłem do salonu i tam powiedzieli, że jest. A potrzebny do ubezpieczenia :)
Tak samo wysokość nadwozia nad gruntem nie jest podana (wyczytałem gdzieś nieoficjalnie).
Ostatnio zmieniony przez discharge 2021-08-02, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-02, 20:09   

Rysiob napisał/a:
Co do wypalania gniazd zaworowych - jest to temat wielokrotnie podejmowany przy okazji dyskusji o różnicach w głowicach silników na benzynę i tych, które fabryka dostosowuje do gazu.

W tej chwili nie mogę znaleźć stosownej bibliografii, lecz z tego, co czytałem, to utwardzanie gniazd zaworowych zaczęto stosować już w momencie przechodzenia na benzynę bezołowiową (lata 80-te? Lata 90-te?). Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale wcześniej ołów w benzynie niejako chronił gniazda zaworowe.

Ja ujeżdżam Sandero od pierwszych kilometrów na gazie i uważam, że co ma być, to i tak będzie - nie jesteśmy w stanie wszystkiego wiedzieć, wszystko przewidzieć i mieć na to wpływ. Co jakiś czas przegonić na benzynie, żeby wtryskiwacze miały smarowanie i tyle.


Myślisz, ze ta benzyna bezołowiowa ma jakieś właściwości smarujące? A jeżeli tak, czy powrót do gazu nie wypłucze jej już przy pierwszym suwie?
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-02, 20:10   

eliks napisał/a:
discharge napisał/a:
eliks napisał/a:

Tutaj widziałem już Dacie na LPG powyżej ,200k km i nadal jakoś działają.


Tzn bez wymiany czy szlifowania gniaz zaworowych? A ile palą albo jaką mocą dysponują? Bo na ile rozumiem te mechanizmy, wypalone gniazdo traci kształt więc jest nieszczelne. Wówczas sprężanie jest gorsze, przedmuchy itp. Więc musi tracić paliwo (miesznkę) a więc i moc.

No bez remontu silnika, co ty się tak tych gniazd uczepiłeś? :) Za dużo czytasz i chyba pierwsze auto z LPG co?


Zgadza się :)
 
r70 


Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 1090
Skąd: Kępno
Wysłany: 2021-08-02, 20:29   

Mnie też zawory niepokoiły (a analizuję zakup logana/dustera) i na którymś forum, chyba renault trafiłem na analizę gościa który zakłada LPG i który na podstawie typu wtryskiwaczy stwierdził że renault 1.0TCE lpg musi mieć dotrysk benzyny, ponieważ wtryski gazu na 3 cylindrach mają max wydajność dla ok 75KM a skoro mamy do dyspozycji 100KM to na samym gazie się tego nie da uzyskać.
Innym poza dostryskiem sposobem na ograniczenie problemu z zaworami przy LPG jest zastosowanie wariatora kąta wyprzedzenia zapłony - który chyba łatwo zrealizować na etapie projektowania sterownika do silnika przystosowanego do LPG. Także ja jestem trochę "uspokojony" ;)
W każdym razie "mój" zaprzyjaźniony diagnosta z Renault polecił mi ten silnik, twierdząc że skracając interwał olejowy do 10-12tyś /lub co rok, przy normalnej eksploatacji silnik powinien zrobić 200-300tyś bez większych problemów - to oczywiści tylko spekulacje ale poparte chyba 20 letniem doświadczeniem w renault (albo dłuższym - ale od tylu lat na pewno służył mi pomocą i radą z samochodami renault).
_________________
pozdrawiam
Paweł
Ostatnio zmieniony przez r70 2021-08-02, 20:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
krimar 


Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 321
Skąd: z ?
Wysłany: 2021-08-02, 20:54   

r70 napisał/a:
renault 1.0TCE lpg musi mieć dotrysk benzyny

wskaźnik poziomu benzyny stoi u mnie niczym zaklęty jest ciepło szybko przechodzi na lpg (aczkolwiek w instrukcji napisali, że w ekstremalnych sytuacjach może się przełączyć na benzynę bez sygnału dźwiękowego tylko sygnalizując to diodą, aby wrócić na lpg gdy sytuacja ekstremalna się skończy)

r70 napisał/a:
mamy do dyspozycji 100KM to na samym gazie

tyle mamy na samym gazie, na benzynie mamy 90 KM, a był wątek, że na benzynie komuś zmierzyli na hamowni tylko 70 KM.

r70 napisał/a:
skracając interwał olejowy do 10-12tyś /lub co rok, przy normalnej eksploatacji silnik powinien zrobić 200-300tyś bez większych problemów


to się tyczy również silników bez lpg. poza EU, np na Ukrainie, silniki 0.9 i 1.0 tce mają zalecany przez producenta interwał wymiany co rok i chyba co 10 tys km (albo 15 tys nie pamiętam dokładnie) i cieszą się opinią trwałych i niezawodnych.
Ostatnio zmieniony przez krimar 2021-08-02, 20:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
eliks 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 10 Lip 2021
Posty: 337
Skąd: Lidzbark
Wysłany: 2021-08-02, 22:29   

Wydajność wtryskiwaczy gazowych to ok. 45KM na sztukę. Dotrysk benzyny nie instaluje się aby "pomóc" zwiększyć moc autu, tylko w innym celu.
_________________
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-02, 23:03   

r70 napisał/a:
[...] analizuję zakup logana/dustera [...]


W swoim opisie podajesz, że masz Renault Captur. Ja się waham między Dacia (Duster/Sandero Stepway) a Capturem z LPG. Ty mówisz, że chcesz Dacię. Czy Captur się po prostu znudził czy są jakieś inne za i przeciw?
 
eliks 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 10 Lip 2021
Posty: 337
Skąd: Lidzbark
Wysłany: 2021-08-02, 23:06   

Ja chciałem kupić Captura w automacie a Dacia to nie było planowane dziecko. W każdym bądź razie kupiłem 2 letnie auto zamiast 6-7 letniego Captura z przebiegiem ponad 100 000km i nie żałuję.
_________________
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-02, 23:18   

eliks napisał/a:
Ja chciałem kupić Captura w automacie a Dacia to nie było planowane dziecko. W każdym bądź razie kupiłem 2 letnie auto zamiast 6-7 letniego Captura z przebiegiem ponad 100 000km i nie żałuję.


Długo jeździsz tym Sandero? Z opisu wynika że nie długo (rocznik 2019 dwuletnie to kupiłeś w 2021)?

Apropos Captura - dziwna oferta salonowa Renault Captura - tańszy model ZEN* ma połowę opcji, których nie ma droższy INTENS i vice versa. Np. o ile pamiętam, Toyota (przynajmniej Yaris, bo taką chciała pierwotnie żona) daje w każdej wyższej wersji to co ma niższa + więcej. A tu masz "albo rybki albo akwarium".

*) Zero emission, zero noise? sprawdziłem bo mnie raziła ta nazwa.
Ostatnio zmieniony przez discharge 2021-08-02, 23:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
eliks 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 10 Lip 2021
Posty: 337
Skąd: Lidzbark
Wysłany: 2021-08-02, 23:48   

Kupiłem niedawno. Auto było rok jeżdżone, 6500km na blacie, a Captura szukałem 3 miesiące i odwiedziłem/dzwoniłem kilkanaście aut...
_________________
 
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 339
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2021-08-03, 00:06   

discharge napisał/a:
Czy zmierzyłeś już ile pali na 100 w mieście? na trasie?
Mówimy o Sandero Stepway? Czyli tym 16,5 cm nad ziemią?


Jeżdżę od ponad tygodnia i na ten moment mam takie wyniki:
- 426 km zrobione na 33,3 litrach gazu (Shell), co daje matematycznie średnie spalanie 7,82 l/100 km. Trasy robione głównie na A1 (średnia prędkość 37,8 km/h) i po Częstochowie. Komputer pokazywał 8,8 l/100 km,wiec praktycznie o 1 litr zawyżał.
- w tej chwili 7,5 l z trasy 150 km, gdzie większą część jechałem drogami podmiejskimi maks. 100 km/h.

Na razie za wcześnie na wnioski, uczę się auta :-)
_________________
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-03, 08:59   

Rysiob napisał/a:
discharge napisał/a:
Czy zmierzyłeś już ile pali na 100 w mieście? na trasie?
Mówimy o Sandero Stepway? Czyli tym 16,5 cm nad ziemią?


Jeżdżę od ponad tygodnia i na ten moment mam takie wyniki:
- 426 km zrobione na 33,3 litrach gazu (Shell), co daje matematycznie średnie spalanie 7,82 l/100 km. Trasy robione głównie na A1 (średnia prędkość 37,8 km/h) i po Częstochowie. Komputer pokazywał 8,8 l/100 km,wiec praktycznie o 1 litr zawyżał.
- w tej chwili 7,5 l z trasy 150 km, gdzie większą część jechałem drogami podmiejskimi maks. 100 km/h.

Na razie za wcześnie na wnioski, uczę się auta :-)


Te 37,8 km/h to jakaś literówka czy stałeś w korkach?
 
r70 


Marka: Dacia / Renault
Model: Duster / Captur
Silnik: 1.0Eco-G / 1.2tce
Rocznik: 2021 / 2014
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 10 Mar 2010
Posty: 1090
Skąd: Kępno
Wysłany: 2021-08-03, 09:09   

discharge napisał/a:
r70 napisał/a:
[...] analizuję zakup logana/dustera [...]


W swoim opisie podajesz, że masz Renault Captur. Ja się waham między Dacia (Duster/Sandero Stepway) a Capturem z LPG. Ty mówisz, że chcesz Dacię. Czy Captur się po prostu znudził czy są jakieś inne za i przeciw?


Chęć zmiany wynika u mnie z kilku powodów:
- sporo korzystam z tego samochodu w działalności i boli mnie że paliwo i pozostała eksploatacja nie jest kosztem.
- w 1.2TCE trudno zainstalować gaz.
- potrzebuję samochodu z większym bagażnikiem (kwestie rodzinne)
_________________
pozdrawiam
Paweł
 
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 339
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2021-08-03, 10:29   

37,8 kmh wskazał komputer i jest to realne, bo Częstochowa jest z każdej strony rozkopana i o płynność jazdy ciężko.

Generalnie jeśli potrzebujesz większego bagażnika, to 3 września mają zaprezentować następcę MCV i Lodgy jako jeden model. Zważywszy że ma być oferowany także jako 7osobowy,mozna liczyć na ponadprzeciętny bagażnik.

Generalnie wiem jak ciężko zdecydować się na auto i będąc świadomym technicznie ten wybór jest jeszcze trudniejszy. Wybrałem Sandero 1.0 tce z gazem i póki co jestem zadowolony. Co do awarii - co ma być, to będzie. Miałem już auto z prosta turbiną, hydrauliką luzu zaworowego a i tak problemów z autem miałem pełno. Tyle że to była używka.
_________________
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-03, 13:23   

Rysiob napisał/a:
Generalnie wiem jak ciężko zdecydować się na auto i będąc świadomym technicznie ten wybór jest jeszcze trudniejszy.


Też mam tą przypadłość :)
Jedni decydują się na konkretny egzemplarz bo im się podoba kolor, błotnik, maska itp.
Drudzy na podstawie renomy (emblemat BMW, Mercedes itp).
Jeszcze inni na podstawie zasłyszanych ogólników.
I wreszcie tacy jak my, którzy drążą, analizują, rozważają itd.

Obym się nie przeanalizował jak było 15 lat temu z aparatem fotograficznym, kiedy to siedziałem i analizowałem miesiącami i kupiłem naprawdę wówczas optymalny (cena do jakości) aparat. Tylko że te wszystkie udogodnienia nie były przeze mnie wykorzystywane a 2 lata później miałem już wystarczający aparat w smartfonie (bo właśnie weszły na rynek). Do dziś dzień mój kontakt z aparatem to coroczne przypomnienie w kalendarzu "naładuj Nikona". I o dziwo ta bateria z 2006 roku podładowywana dorocznie trzyma 1-1,5 roku (na nieużywanym ale trzyma się). Wydałem wtedy 3,500 (z obiektywem) ale pożytku nie mam.

Właśnie teraz biję się z tymi :
- asystent utrzymania pasa ruchu
- czujniki parkowania
- kamera parkowania tyłem
- utrzymanie odległości między pojazdami w korku
- itp

Co radzisz (radzicie) sobie odpuścić żebym bezużytecznych bajerów znów nie nazbierał?
 
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 339
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2021-08-03, 14:17   

Czujniki parkowania (przód, tył) i kamera cofania jak najbardziej warte brania. Sprawdzają się zarówno na mieście, jak i na ciasnych podwórkach.

Klima automatyczna też radzi sobie w Sandero bardzo okej i poza funkcjonalnością ma też ładny design.

Medianav warto, bo masz dodatkowy port USB na dole, 6 głośników o zaskakująco dobrym brzmieniu (w miejsce 4 szt. w Media Display), nawigację z mapami Here (działa sprawnie) i bezprzewodowo Android Auto. Za 900 zł zyskuje się zatem sporo.

Hands free - tu zdania będą podzielone (logiczne). Dla mnie mega wygoda i swoboda. Działa to dobrze i nie mam zastrzeżeń.

Nie brałem czujników martwego pola, bo jeśli pamięć nie myli, musiałbym je z pakietem dobierać rzeczy, na których mi nie zależało (tj kolumnowy podłokietnik i elektrycznie sterowany hamulec ręczny).
_________________
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 839
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2021-08-03, 14:22   

Rysiob napisał/a:
Czujniki parkowania (przód, tył) i kamera cofania jak najbardziej warte brania. Sprawdzają się zarówno na mieście, jak i na ciasnych podwórkach.


W tak małym i dość foremnym aucie jak Sandero?
Skończy się jak z człowiekiem (zasłyszane z pierwszej ręki), który kupił Mazdę 3 full-wypas, a jak przyszło do parkowania prostopadłego, to się okazało, że płochamu tancioru i jajca mieszajut. Nie nauczył się parkować na oko (nie umie ocenić dystansu, szerokości), obraz na kamerce umie przeanalizować, ale tylko w miejscu, które dobrze zna, więc prościutki manewr zajął mu ładnych parę minut...
 
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 339
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2021-08-03, 14:28   

Nawet w małym aucie się mogą przydać. Ja tam umiem parkować i na czujnikach, i tradycyjnie z użyciem lusterek (i tak kontrolnie rzucam okiem cofając w lusterka). Nie są drogie, a jednak ułatwiają życie.
_________________
 
velomar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 SCE
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lip 2020
Posty: 594
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2021-08-03, 22:32   

defunk napisał/a:
Rysiob napisał/a:
Czujniki parkowania (przód, tył) i kamera cofania jak najbardziej warte brania. Sprawdzają się zarówno na mieście, jak i na ciasnych podwórkach.


W tak małym i dość foremnym aucie jak Sandero?
Skończy się jak z człowiekiem (zasłyszane z pierwszej ręki), który kupił Mazdę 3 full-wypas, a jak przyszło do parkowania prostopadłego, to się okazało, że płochamu tancioru i jajca mieszajut. Nie nauczył się parkować na oko (nie umie ocenić dystansu, szerokości), obraz na kamerce umie przeanalizować, ale tylko w miejscu, które dobrze zna, więc prościutki manewr zajął mu ładnych parę minut...


Siedziałem w Sandero 3 i jest chyba nawet gorzej pod względem widoczności niż w Sandero 2, z której wnętrza widać do tyłu dużo mniej, niż w Peugeocie 306.
A Mazda 3 (te nowsze generacje) to chyba jeden z najgorszych pod tym względem samochodów. No i dobrze że ten manewr mu tyle zajął - to znaczy, że był ostrożny i nie chciał uszkodzić auta swojego i innych.
Ja do tej pory (po roku) wszystkie manewry parkingowe Sandero (zwłaszcza tyłem) wykonuję dużo wolniej i ostrożniej niż 306-ką i możesz mnie nazywać złym kierowcą.
Za kamerę chyba bym obecnie dopłacił, ale za czujniki parkowanie nie. Wyczucie gabarytów to jedno i można się przyzwyczaić, ale braku informacji z powodu braku widoczności nie da się niczym zastąpić.
 
syn marnotrawny 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 turbo LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Mar 2021
Posty: 161
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2021-08-04, 23:40   

Rysiob napisał/a:
discharge napisał/a:
Czy zmierzyłeś już ile pali na 100 w mieście? na trasie?
Mówimy o Sandero Stepway? Czyli tym 16,5 cm nad ziemią?


Jeżdżę od ponad tygodnia i na ten moment mam takie wyniki:
- 426 km zrobione na 33,3 litrach gazu (Shell), co daje matematycznie średnie spalanie 7,82 l/100 km. Trasy robione głównie na A1 (średnia prędkość 37,8 km/h) i po Częstochowie. Komputer pokazywał 8,8 l/100 km,wiec praktycznie o 1 litr zawyżał.
- w tej chwili 7,5 l z trasy 150 km, gdzie większą część jechałem drogami podmiejskimi maks. 100 km/h.

Na razie za wcześnie na wnioski, uczę się auta :-)


Ja ostatnio przejechałem 3000km na urlopie i gazu średnie 7.9L. Na benzynie też jeździłem i tak litr więcej wychodzi.
_________________
DACIA - fun to drive
Ostatnio zmieniony przez syn marnotrawny 2021-08-04, 23:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
velomar 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1.0 SCE
Rocznik: 2020
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lip 2020
Posty: 594
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2021-08-05, 11:55   

Benzyny spala więcej niż gazu? Dziwne.
 
discharge 


Marka: Giant
Model: X1200
Silnik: pedały
Rocznik: 1997
Dołączył: 27 Lip 2021
Posty: 30
Skąd: Polska/miasto
Wysłany: 2021-08-06, 08:06   

Widzieliście to?

https://nsk.renault-avtomir.ru/vehicles/stw/sandero_stepway/

https://www.renault.co.in...ster-price.html

Ciekaw jestem czy to tylko różnica emblematu czy coś więcej.
Ostatnio zmieniony przez discharge 2021-08-06, 08:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
eliks 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 0.9
Rocznik: 2019
Wersja: Laureate Plus
Dołączył: 10 Lip 2021
Posty: 337
Skąd: Lidzbark
Wysłany: 2021-08-06, 08:24   

To są Dacie na rynek wschodni, Urugwaj, Indie itd. Różnią się tylko emblematem i tym że interwały wymiany oleju mają wpisane tak jak powinno być a nie co 30 000km.
Są jeszcze inne ciekawe modele Renault na tamten rynek. Zobacz sobie Renault Kwid czy Triber. W w/w modelach popularna jest skrzynia ta co ja mam, easy-r
Ostatnio zmieniony przez eliks 2021-08-06, 08:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
Czajo 



Marka: Dacia
Model: Sandero II
Silnik: Tce 1.0 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Stepway Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2021
Posty: 300
Skąd: Olsztyn

Wysłany: 2021-08-06, 14:41   

discharge napisał/a:
Widzieliście to?

https://nsk.renault-avtomir.ru/vehicles/stw/sandero_stepway/

https://www.renault.co.in...ster-price.html

Ciekaw jestem czy to tylko różnica emblematu czy coś więcej.


Ciekawe Sandero Stepway II lampy przód polift, lampy tył przedlift
_________________
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne