W Sandero Stepway TCe90 kiedyś wymieniłem na komplet TRW (GDB2016, DF6534) i było tragicznie... Musiałem oddać klocki i założyć Renault (produkowane przez ATE). Przy hamowaniu cały samochód wibrował i skakał. 2 razy poprawiali montaż i było tak samo, po wymianie na oryginały problem ustał natychmiast - tarcze TRW zostały i były ok.
Nie łączyłbym klocków i tarcz TRW w zestawie.
W Sandero Stepway TCe90 kiedyś wymieniłem na komplet TRW (GDB2016, DF6534) i było tragicznie... Musiałem oddać klocki i założyć Renault (produkowane przez ATE). Przy hamowaniu cały samochód wibrował i skakał. 2 razy poprawiali montaż i było tak samo, po wymianie na oryginały problem ustał natychmiast - tarcze TRW zostały i były ok.
Nie łączyłbym klocków i tarcz TRW w zestawie.
Właśnie tak miałem, jak pisze kolega Sobol, że klocki TRW piszczały niemiłosiernie i dopiero wymiana samych klocków na ATE pomogła. Tarcze TRW zostały bez zmian. Obecnie mam TEXTAR w komplecie i jest OK.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
J.w. TRW piszczą jak i Bosch. ATE ok ale twarde. Polecam i od 10 lat jeżdżę na Breck. Tanie nie są, ale miałem w kilku mocnych autach, mam obecnie z przodu i z tyłu w Trafiku (waży 2t na pusto) i do Dacii również założę. Dość że nie piszczą, to jeszcze możecie zrobić kilka przyhamowan z 200km/h i nie zajdzie zjawisko fadingu. Genialne klocki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum