Mają problemy z zaspokojeniem popytu, więc nic dziwnego, że starają się to poprawić - np w tej chwili niemal wszystkie moce produkcyjne w Rumuni idą na sedana i MCV-kę, tak że prawie nie wystarcza ich już na furgon i pikapa.
Oby tylko przypilnowali jakości, bo nowe zakłady to zwiększone ryzyko...
Wysłany: 2008-10-29, 22:02 News: Lada (!) Logan MCV for Russia
The Dacia Logan MCV will come at spring 2011 to Russia as Lada Logan MCV. The picture shows the prototype of the Lada front, based on the renewed Logan MCV.
Hm, nie ma to jak łopatologiczne wyjaśnienie... a jak takie GM zmienia znaczek Daewoo na Chevroleta w Europie, a na Suzuki w Stanach to co to jest? <; (Że nie wspomnę o tasowaniu znaczkami np w Japonii).
slyszlem gdzies ze daewoo juz nie istnieje bo go gm wchlonol
no i stanach mozesz sobie zmienic znaczek bez zezwolenia
a w rosji zmarnujesz swoje najlepsze 20 lat latając codziennie 8 godzin aby załatwic papiery do zmiany znaczka a jak juz je zmienisz ze wszystkimi zezwoleniami to cie zastrzelą
musza zmienic na lade bo to jest zacofana komunistyczna rosja i rumuński znaczek im przeszkadza
W zeszłym roku byłem w Rosji i oni tam w ogóle nie wiedzą, że jest taka marka jak Dacia - więc chyba nie o to chodzi. Raczej pewnie o to, że Dacia na Rosję to będzie inne auto niż na resztę świata - inne tzn gorsze, jeszcze tańsze tylko bazyjące na Dacii - może francuzi boją się o jakość samochodów produkowanych w Rosji?
Doszukujecie się chyba trochę na siłę jakiś dziwnych rzeczy... Przecież Logan-sedan już dawno jest sprzedawany w Rosji - jako Renault. A ponieważ ostatnio kupili jakieś całkiem spore udziały w Ładzie, to nic dziwnego, że mogą wykorzystać "nowy" znaczek. Natomiast czy to jest sensowne czy nie, to już niech się martwią sami...
Marka: dacia
Model: było mcv , jest duster
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017/2018
Wersja: Open Pomógł: 3 razy Dołączył: 14 Wrz 2008 Posty: 188 Skąd: luboń k/poznania
Wysłany: 2008-11-01, 13:03
Wszędzie na świecie sprzedaje się to co ludzie chcą kupować. A w rosji ładę wysoko cenią i chyba ciągle jeszcze kochają,więc renault to wykorzystał i niewprowadza na siłę mało znanej marki. Przy tym ma większościowy udział w ładzie .
Ostatnio zmieniony przez ADAM 12 2008-11-01, 13:31, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-04-13, 11:21
Czyli od 2012 roku ruszy produkcja MCV pod nazwą Lady. Biorąc pod uwagę, ile czasu potrzebują Rosjanie na wdrożenie prototypu do produkcji seryjnej, to mam wątpliwości, czy uda się dotrzymać terminu. Ciekawe jak Rosjanie przyjmą w zasadzie obcy produkt pod rodzimą marką. Jednak stara Lada 2104/2105 to właściwie włoski Fiat. Z jakością wykonania europejską, czy rosyjską? Ciekawe, czy ktoś zdecyduje się sprzedawać ją w Polsce....
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-04-13, 11:50
Samochody Łada są obecnie oferowane w Polsce, a przynajmniej niezniszczalna Niwa (wieść gminna niesie że pojedzie na wszytskim co ma w składzie minimalny procent etyliny) :
http://moto.allegro.pl/86...attr=Poka%C5%BC
Jakiś zcas temu w radiu słyszałem że Łada oferuje swoje inne modele np 2107 na rynku niemeickim, niestety nie mogę znależć w neie nic na ten temat:/
Modele 2105 i 2107 nie są oferowane w UE, bo pewnie nie spełniają norm bezpieczeństwa (ABS, poduszki), ale jeszcze są produkowane i sprzedawane w Rosji: http://autorambler.ru/catalogue/VAZ/
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-04-13, 22:01
Ehh 2107 piękny wóz... i to za 16700zł w Rosji (przeliczyłem wg dzisiejszego kursy rubla w NBP)... Może ejstem wariatem ale chciałbym taką nowiutką Lade:)
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-04-14, 11:47
Chwilowo bardzo przyziemny problem - brak kasy he he
A tak swoją drogą nie wiem jak to wygląda od strony formalnej tzn jeśli na rynku unijnym nie jest oferowany, bo nie spełnia wymogów (domyślam się że chodiz o kwestie ebzpieczeństwa i/lub ochrony środowiska) więc nie dostanie dokumentu zwanego "wyciąg ze świadectwa homologacji" bo ów homologacji nie uzyska.
W przypadku kupna nówki w krajach UE sprawa jest banalna, potrzebujemy
-fakture zakupu (albo paragon, umowe, coś co poświadczy że kupiliśmy i że ejst to ansza własność)
-ów wyciąg ze świadectwa homologacji
-być może jeszcze oświadczenie dealera że jest autoryzowanym przedstawicielem takiej to a takiej firmy (tego nie ejstem pewien, na pewno jest to potrzebne dla nowegop samochodu kupionego w PL, w przypadku kupionych w UE lub poza nią nie mam pojęcia)
-tłumaczenia ww dokumentów poświadczone przez tłumacza przysięgłego danego języka(w którym zostały sporządzone ww dokumenty)
Ktoś się może orientuje jak wygląda sprawa rejestracji smaochodów nowych, kupionych poza UE? Na pewno cło trzeba zapłacić sprowadzając na rynek wewnętrzny UE, Vat chyba też ale coś ejszcze? Jest to do załatwienia z formalnego punktu widzenia?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum