Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2009-07-22, 23:06
56 dni+komedia pomyłek
Autor Wiadomość
Potworny 



Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 216
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2008-12-20, 09:04   56 dni+komedia pomyłek

Zamawiałem czerwone - passion Sandero w wersji ambiance - odebrałem (co prawda też sandero :-> ) laureate w kolorze szary - platynowy. No i trwało to 56 dni i dwie przymiarki do obioru samochodu :evil:
:?: Mam pytanie do Koleżanek i Kolegów (bo nie mam doświadczenia z Renault Polska) czy to norma czy może uroda dealera :?:
Suma sumarum: jestem zadowolony bo wersja jest wyższa i parę dodatków też się znalazło (co prawda nie planowane :-P ) jedynie tylko kolor... mało krwisty :oops:
A poza tym już jest: drakulek Toffik (rodzina przyjęła go dobrze :lol: )
 
gigi303 



Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 888
Skąd: W-WA
Wysłany: 2008-12-20, 09:24   Re: 56 dni+komedia pomyłek

Potworny napisał/a:
Zamawiałem czerwone - passion Sandero w wersji ambiance - odebrałem (co prawda też sandero :-> ) laureate w kolorze szary - platynowy. No i trwało to 56 dni i dwie przymiarki do obioru samochodu :evil:
:?: Mam pytanie do Koleżanek i Kolegów (bo nie mam doświadczenia z Renault Polska) czy to norma czy może uroda dealera :?:
Suma sumarum: jestem zadowolony bo wersja jest wyższa i parę dodatków też się znalazło (co prawda nie planowane :-P ) jedynie tylko kolor... mało krwisty :oops:
A poza tym już jest: drakulek Toffik (rodzina przyjęła go dobrze :lol: )