W końcu w polskim cenniku postanowili uzupełnić dane odnośnie osiągów 1.0.
Poniżej podstawowe info w korelacji do poprzedniego 1.2:
Vmax: 158km/h (było 162)
0-100km/h: 14,2s (było 14,5s, ale w poprzedniku była dłuższa skrzynia)
Cykl miejski: 6,5dm3/100km (było 7,4)
Cykl pozamiejski: 4,5dm3/100km (było 4,9)
Cykl mieszany: 5,2dm3/100km (było 5,8)
Na papierze progres jest konkretny.
Ciekawe czy w prawdziwym życiu będzie równie kolorowo.
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-12-19, 17:49
W Aveo mam 3 000 obrotów przy 110 km/h, więc nowe Daćki benzynowe trochę lipnie wypadają... V-max 158 km/h to nie problem, jestem ciekaw obrotów/głośności/zachowania przy autostradowych 130.
Mój golf III 1.4 miał 4500 obr przy 140 , często tak jeździłem i sie nie zatarł na orlenie 15w40
tyle że był gęsty jak cholera więc duże przeciążenia nie były mu straszne .
Ostatnio zmieniony przez Fruxo 2016-12-20, 00:36, w całości zmieniany 2 razy
Przestronna kabina wzbogacona została o szereg schowków, dzięki którym stała się jeszcze bardziej funkcjonalna: kieszeń na telefon komórkowy (z boku fotela pasażera), wnęka na drobne przedmioty na boku środkowej konsoli, nowy uchwyt na butelki na tylnej stronie środkowej konsoli. Inną nowością jest gniazdo 12 V przy tylnych siedzeniach, umożliwiające pasażerom doładowywanie wszelkich przenośnych urządzeń.
Przecież to auto miejskie - nikt rozsądny nie kupuje takich samochodów, aby poruszać się po autostradach
Za granicą wiele osób takimi silniczkami dojeżdża do pracy właśnie autostradami - kiedyś obok mnie cisnęła babeczka małym autem 150km/h i miała 5000obr/min Śmiałem się wtedy do siebie, jaki będzie szczęśliwy ten co po niej auto kupi
Trzecim okiem widziałeś wskazanie obrotomierza? To nie jest na pewno gorsze niż zamulanie TDI w mieście. Za granicą ludzie kupują według potrzeb. Dlatego można w tym kraju kupić używene auta miejskie i na trasy.
Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 359 Skąd: KR
Wysłany: 2017-07-01, 20:26
Recenzja oczywiście uczciwa, ale po mojemu Dacia wykonała ruch jak za Gierka: rok temu staliśmy krok nad przepaścią, w tym roku wykonaliśmy duży krok naprzód.......
_________________ miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Ostatnio zmieniony przez wojtek013 2017-07-01, 20:26, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 81 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3679 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-03, 09:35
Chyba jednak nieco Złomnik przesadza z krytyką tego silnika. Owszem w MCV to może być słabo ,ale w Sandero to nie powinno być aż tak źle - 14 sekund do setki i Vmax 160 jak na klasę B i miasto jest znośne. Zresztą montują go w Micrze która jest cięższa i ma 15 sekund do setki - ciekawe co o niej napisali w teście .....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum