Też znalazłem na jednej ze swoich takie cudo. Zanlazłem na przedniej oponie, więc szybko zamieniłem koła przód - tył. W ASO nic nie powiedzieli, rozkładali tylko ręce. Sugerowali, że trzeba bedzie ściągnąć oponę i wysłać do przedstawiciela Continentala. A ja zostałbym na trzech kołach - źle się tak jeździ. Do Continentala pojechałem sam (w Krakowie to Auto-Gum) i wszystko zostało załatwione od ręki. Takie wgłębienia ma większość tych opon - trochę mniejsze lub większe. Na każdej mojej oponie serwisant mi to odnalazł. Wg jego wyjaśnień w tym miejscu są składane płaty gumy i wulkanizowane. Można jeździć.
Nie, opona jest dobra. Jak wspomniałem, na każdej oponie Conti w moim DD gość takie coś mi pokazał. Powiedział, TTTM i życzył szerokiej drogi. Ale to w serwisie Continentala, a nie w ASO. Popatrz czy na innych gumach też nie masz takiego wgłębienia.
Ostatnio zmieniony przez tomek73 2019-08-05, 09:45, w całości zmieniany 1 raz
Jak dla mnie taka sytuacja jest niedopuszczalna. Kupiłem nowe auto na nowych oponach więc nie omieszkam tego zgłosić do ASO. W poprzednim aucie nawet na chińskich oponach nie miałem takiego czegoś.
Ja z Continentalem miałem już przejścia w 2014 roku w aucie Chevrolet. Koła mimo wyważania na wielu nowych maszynach biły. Udałem się na test drogowy-hunter. Lokalna firma, która ma autoryzacja Michelin po badaniu opon stwierdziła że 3 z 4 nadają się do wymiany. Miały zbyt duże bicia (dostałem wydruk i załączyłem do opon) Po odesłaniu do firmy Continental stwierdzono że opony są wręcz doskonałe. Nie miałem siły kopać się z koniem. Opony poszły do starego opla i tam wykończyły zawieszenie. Kiedy zobaczyłem przy odbiorze że moja Dacia ma Continentala oblały mnie zimne poty. Całe szczęście chyba trafiłem na w miarę dobry egzemplarz. Uważam, że firma Continental to tylko przereklamowany medialnie produkt, który skutecznie wygrywa (moim zdaniem głupie) testy w magazynach motoryzacyjnych.
W magazynach motoryzacyjnych nie badają podstawowych parametrów. Tj wykonanie- to jakie opona generuje bicia. Wtedy wyszłoby na jaw które marki najbardziej wykańczają nasze zawieszenia i układy kierownicze. Gwarantuje, że Continetal pod tym wzgledem jest bardzo słaby.
Jest instrukcja. Ja zrobiłem troszkę inaczej. Załeżało mi na tym, aby nie było widać metalowej śruby dokręcającej podłokietnik pomiędzy fotelem a podłokietnikiem.. Zrobiłem mniejszą dziurkę w pokrowcu i ta śruba została pod pokrowcem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum