Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2010-07-28, 11:41
Cytat:
mechanicznie auto było idealne, padło kilka pierdół np centralka alarmu czy teleskopy maski i klapy bagażnika, ale NIGDY nie skończyło unieruchomione w polu. Dlatego kupuje się nowy samochód za sporą sumę żeby się o to nie martwić i jeździć. A jak ktoś chce wyzwania przy szukaniu mechanika który potrafi daną usterkę usunąć i częste jazdy lawetą to wystarczy kupić pierwszego lepszego sprowadzonego parcha.
Wady fabryczne zdarzają sie każdemu producentowi i jak chcesz miać auto z usuniętymi wadami fabrycznymi to kup takie zaraz po gwarancji - z reguły wszystkie są usunięte. Samochody sprowadzone do Polski są "nur fur export" co oznacza, że w Niemczech nie opłaca sie ich sprzedawać - jeśli tam kupujesz samochód w firmie zajmującej sie pośrednictwem to dostajez obligatoryjnie rękojmię, wobec tego prze sprzedażą robią porządny przegląd, wymieniają co trzeba i sprzedają gotowy do jazdy. Tak więc po pewny samochód używany trzeba pojechać samemu i kupić "auto dla Niemca", a nie "okazję na zapleczu" I tylko się nie dziwić że samochód przed sprowadzeniem jest droższy niż po sprowadzeniu
Ostatnio zmieniony przez Beckie 2010-07-28, 12:29, w całości zmieniany 2 razy
Wiadomo że te cudne oferty poniżej wartości rynkowej za prawie nówki sztuki śmigane przez lekarzy i emerytów to ściema, a swoją drogą to Niemcy mają chyba największą na świecie średnią emerytów z samochodami - prawie 100%
Kupując proste technologicznie wozidełko takie jak Astra G czy modele Dacii chcesz jak najmniej psujących się bajerów - przynajmniej ja tak uważam i stąd fakt że związałem się z tą marką (i to podwójnie). I mam cichą nadzieję że się nie zawiodę...
pozdrawiam
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2010-07-28, 14:26
Dacia jest oparta na technice Renault z końca lat 90-tych - jest ona wypróbowana i wszystkie niedoróbki powinny być poprawione. Ja też liczę że kupując Dustera dostanę swoją Lagunę tyle że nową. A swoją drogą to kiedyś i elektronikę robiono lepszą - w BMW jest jej dość dużo i mimo 20-stu lat działa niezawodnie ( a może to dlatego że jest rzeczywiście bezwypadkowa ? )
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2010-07-28, 22:38
I to taki co patrzy wyłącznie na dzisiejsze wyniki finansowe, a nie na to co z firmą będzie w przyszłości - te oszczędności stracą na opinii i naprawach gwarancyjnych
Po pierwszej rundzie negocjacji z Poznańskimi Dilerami i jestem umiarkowanie zadowolony. Do MCV-ki 1.6 16V Laureante z opcjami dostałem 2000 standardowego rabatu, dywaniki, bagażnik dachowy (te dwie belki poprzeczne) i Niedźwiadka gratis, oraz kilkaset PLN zniżki na alarm. Próbowałem wynegocjować od razu kufer dachowy, ale sprzedawca stanowczo zaprotestował.
Marka: Była Dacia
Model: Logan
Silnik: . Pomógł: 10 razy Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2010-07-31, 11:23
A skąd wiesz że stoi fabryka, gdzie takie info dają? Ja zamawiałem 22 czerwca i też miałem mieć odbiór koniec sierpnia-początek września. Później zadzwonili z salonu że produkcja będzie 30 albo 31 tydzień roku. Zobaczymy kiedy przyjedzie. Z tego co mówili w salonie to jeżeli jest dużo zamówień to fabryka nie będzie miała przerwy i zawieszała produkcję.
A skąd wiesz że stoi fabryka, gdzie takie info dają?
Mi to mówił gość w salonie, że jest przerwa -jak zwał tak zwał -wakacyjna. Jak robią na 3 zmiany, a ludzie mają mieć urlop, to jest najlepsze wyjcie - przerwa konserwacyjna. Zresztą po, maja zwiększyć liczbę produkowanych Dusterów.
Ostatnio zmieniony przez MarkD 2010-07-31, 11:40, w całości zmieniany 1 raz
TAXI AIRPORT, Tydzień 30 to jeszcze Lipiec, a w tygodniu 31 może dociągną nieskończone autka, żeby linie produkcyjne były puste. To jest częsta praktyka w całej europie, że w Sierpniu jest przerwa. A jeśli jeden z ważnych poddostawców Daćki stanie, to cała fabryka też będzie musiała stanąć.
A skąd wiesz że stoi fabryka, gdzie takie info dają?
Mi to mówił gość w salonie, że jest przerwa -jak zwał tak zwał -wakacyjna.
A mnie znowu dealer powiedział prawie dwa tygodnie temu, że jest jedna linia produkcyjna wytwarzająca w danej chwili wersje 4x4 albo 2x4. I o przerwie nie wspominał, lecz o aktualnym przestawianiu produkcji - teraz mają być robione dustery z napędem na przednią oś, więc teoretycznie te auta będą szybciej dostarczane.
Każdy z nich co innego gada... Ale czemu mnie to nie dziwi?
Tylo weź pod uwagę, że Logany są produkowane w innej fabryce niż Dustery... Przy takiej ilości zamówień nie byłoby dziwne chociażby częściowe odpuszczenie sobie przerwy wakacyjnej.a
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010 Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-10-05, 07:27 Stepway - co można wyrwać przy zamówieniu?
Ostro szukam Stepwaya i odwiedzam dealerów. Wyrwałem praktycznie u wszystkich rabat rzędu od 700 do 1700 niżej niż w cenniku promocyjnym. Dealer najbardziej mi dogodny pod względem umiejscowienia proponuje mi cenę 38100zł (1.6MPi + pakiet opcji + koło).
Jako, że odbiór byłby koniec listopada, początek grudnia zaczynam się zastanawiać czy nie zdecydować się na gratisy.
Najbardziej przydatne by były opony zimowe + felgi stalowe 15" + kołpaki. Co można próbować wyrwać zamiast rabatu gotówkowego 1000zł, żeby się za bardzo nie wygłupić? Doradźcie?
Koła zimowe rzeczywiście wydają się bardzo rozsądnym pomysłem, ale kołpaki to bym sobie jednak odpuścił - o ile nie będzie Ci się chciało ich często myć, to dokumentnie usyfione i tak ładniejsze od gołej felgi nie będą...
(No chyba że dorzucą jako gratis do gratisu (; ).
Co do innych rzeczy: przejrzyj po prostu katalogi z akcesoriami (najobszerniejsze są chyba na Dacia.FR) - nie tylko do Sandero - i wybierz to, co najbardziej by Ci się przydało. Aczkolwiek i tak jakiegoś olbrzymiego wyboru nie ma...
Marka: Skoda
Model: Octavia Tour II
Silnik: 1,4 16V
Rocznik: 2010 Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 399 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2010-10-05, 08:26
Chodzi o to, żeby się nie wygłupić, bo wiem, że nie da rady przy tak tanim samochodzie wyrwać nie wiadomo czego - nie wiecie jakie są ceny alarmu, podłokietnika, ewentualnie czujników parkowania?
Czy alarm jest potrzebny do ubezpieczenia?
Ostatnio zmieniony przez marektbg 2010-10-05, 08:28, w całości zmieniany 1 raz
Alarm - albo raczej: drugie, oprócz immobilisera, zabezpieczenie - wymagane jest dla pojazdów o wartości przekraczającej 50 tys. zł. (kolejny "+" Daciek (((: - choć być może konkretna kwota zależy od danej ubezpieczalni).
A ceny wszystkich wymienionych dodatków już chyba były na forum - alarm to ok. 700 zł, podłokietnik 300, a czujniki 600.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-10-05, 08:51, w całości zmieniany 1 raz
Alarm nie jest potrzebny do ubezpieczenia. Ja mam blokadę skrzyni biegów - dostałem jako gratisa i to w zupełności do ubezpieczenia wystarczy. Alarmu nie chcę, chyba że byłby taki, który zamiast wyć dawałby tylko mi (a nie całej okolicy) znać że się właśnie do auta włamują. Ale zdaje się, że takie alarmy są drogie.
Z drugiej strony jak przeglądałem statystyki kradzionych aut, to nigdy nie widziałem Dacii - czy ktoś z forumowiczów słyszał o przypadku kradzieży Dacii?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum