Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3620 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-07, 13:04
0,9 1,0 i 1,4 Tce mają pośredni wtrysk paliwa (również 1.2 D4Ft z Clio) i można je zagazować zwykłą sekwencją.
1,2 1,3 i 1,6 Tce mają wtrysk bezpośredni i jedyną sensowną instalacją jest wtrysk fazy ciekłej przez oryginalne wtryskiwacze która kosztuje od 10 kPLN
0,9 1,0 i 1,4 Tce mają pośredni wtrysk paliwa (również 1.2 D4Ft z Clio) i można je zagazować zwykłą sekwencją.
1,2 1,3 i 1,6 Tce mają wtrysk bezpośredni i jedyną sensowną instalacją jest wtrysk fazy ciekłej przez oryginalne wtryskiwacze która kosztuje od 10 kPLN
Precyzyjniej: 1.0 będzie występował w 2 wersjach - z pośrednim i bezposrednim wtryskiem. Zatem 1.0 można też dodać w drugim zdaniu. [/list]
Marka: Renault
Model: Megane II
Silnik: 1.6
Rocznik: 2005
Dołączył: 18 Paź 2018 Posty: 8 Skąd: Świecie
Wysłany: 2019-07-08, 10:04
DrOzda, pikodat Dzięki za taką informację. Aż tak nie jestem w tym biegły bo z gazem miałem do czynienia 7 lat temu i od tamtej pory tylko benzynka.
Nie zmienia to faktu że nadal pozostaje bez odpowiedzi pytanie co lepsze: 1,3 TCe nowoczesny, oszczędny i z mocą czy 1,6 Sce znany, z możliwością zagazowania.
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-07-08, 12:02
TechDeck napisał/a:
1,3 TCe nowoczesny, oszczędny i z mocą czy 1,6 Sce znany, z możliwością zagazowania.
Odwieczne pytanie i odwieczna odpowiedź: zależy do czego i jak zamierzasz używać samochodu.
- Jeśli do miasta na krótkie odcinki to 1.6 SCe
- Jeśli głównie miasto, ale dużo jeździsz to 1.6 SCe z LPG
- Jeśli jeździsz umiarkowanie, ale często po drogach krajowych, ewentualnie trasy A i S to 1.33 TCe w obu wersjach mocy
- Jeśli jeździsz dużo i głównie na dłuższe odcinki to 1.5 dCi.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Dustera mam od listopada 2019. Przebiegi małe (+/-10 tys/rok).
Jeszcze mi się opisana w instrukcji lampka nie zapaliła.
Fakt, że wymagane 20 minut nieprzerwanej jazdy z prędkością w przedziale 50-110 km realizuję często w ramach normalnej eksploatacji... więc albo wypala się profilaktycznie albo u mnie jeszcze nie było tego... pierwszego razu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum