Dawno nikt nic nie napisał o ASO Jaszpol w Łodzi. Wybieram się do Jaszpolu w marcu na pierwszy przegląd mojego Dustera z 2018 i jestem ciekawy najnowszych opinii, jakiś wskazówek o tym serwisie.
Ze swojej strony napiszę po wizycie o tym jakie mają ceny i jak przebiegł sam przegląd gwarancyjny.
Ostatnio zmieniony przez Linde 2019-02-22, 13:27, w całości zmieniany 1 raz
Ja przez ostatnie 3 lata serwisowałem Dustera na Brukowej.
Obsługa miła, wszystko można umówić przez telefon, na konkretną godzinę.
Ceny robocizny jak to w ASO, materiały do przeglądów przywożę własne.
Co do większych napraw się nie wypowiem, bo takowych nie było, moje aktualne przygody z pękającą szybą są opisane w temacie "Duster - pęknięta szyba przednia".
Zaliczyłem przegląd Dustera po 3 latach. Nie wiem czy to kwestia dużej absencji chorobowej, ale na stanowisku przyjmowania wozów do serwisu był tylko jeden zmęczony i zalatany pracownik. Mimo to wszystko poszło sprawnie, niecałe dwie godziny czekania i wydano mi auto.
Nadszedł czas pierwszego przeglądu Dokkera ...i muszę powiedzieć, że lekko mnie powaliła cena samej robocizny w Jaszpolu .....460,00 zł za wymianę 2 filtrów i oleju, silnik 1.6 sce bez gazu....nie wiem czy taka cena to aktualnie norma w serwisach, czy lepiej szukać rozsądniejszych ofert gdzie indziej ?????
Całkiem niedawno naprawiałem szkodę parkingową na Brukowej i wszystko poszło bardzo miło i sprawnie. Ale chyba coś się w ciągu miesiąca zmieniło - albo świat już stanął na głowie, albo ze mną jest coś nie teges.
Zawsze na przeglądy umawiałem się drogą mailową. Raz, że często nie mogę wykonać/odebrać telefonu w godzinach pracy ASO, dwa, że podczas rozmowy telefonicznej często nie dowiem się wszystkiego (trzeba sprawdzić cenę w systemie, dopytać się mechanika itd.), trzy, że w mailu mam wszystko dokładnie wyszczególnione na piśmie (np. pełen kosztorys).
Jako że zbliża się przegląd Gronkla po 5 latach, napisałem maila z propozycją odpowiadających mi dni, zapytaniem o objętość płynu chłodzącego potrzebną do jego wymiany oraz prośbą o ustalenie terminu przeglądu. W odpowiedzi otrzymałem informację, że żeby się umówić muszę do ASO zadzwonić... Gdy zapytałem w czym problem, dowiedziałem się, że "Wszystkie nasze działania są związane z ogólnoeuropejskimi standardami Renault których jako ASO jesteśmy zobligowani przestrzegać stąd potrzeba kontaktu telefonicznego ze względu na ustalenia które jesteśmy zobowiązani z Panem podjąć". Nie wiem co to są za ustalenia, które można jedynie podjąc telefonicznie. A co najlepsze dopiero na moje "wyraźne żądanie" ASO może od procedury i standardów odstąpić.
Jako że nie lubię się narzucać postanowiłem nie zmuszać Jaszpolu do pogwałcenia standardów i po prostu dam szansę innemu warsztatowi. A od Dacii przy kolejnym zakupie wozu odpocznę.
Dziś w Jaszpol na Brukowej zjawiłem się żeby zorientować się w terminach, co by wiedzieć z jakim wyprzedzeniem umówić coroczny serwis.
Auto dopiero co kupiłem, używane z umową serwisową do 08.2026. No i tu spotkała mnie nie miła niespodzianka. Pan za biurkiem stwierdził, że mam jedynie 5 lat gwarancji ale bez easy service wracam do domu, sprawdzam papiery i jest jak byk! Dzwonie do serdecznego Pana od którego auto kupiłem (traf chciał, pracownika innego salonu ), sprawdza wszystko w komputerze i nie ma wątpliwości, że powinni wszystko w Jaszpolu widzieć.
Pytanie czy również komuś takie przykre sytuacje po kupnie auta objętego easy service się przytrafiły? Mnie tutaj na myśl przychodzą dwie opcje: 1. Błąd ludzki przy wpisywaniu VIN. 2. Golą frajerów którzy nie potrafią się postawić.
Jakie są Wasze doświadczenia?
Ostatnio zmieniony przez LukaszBe Wczoraj 21:11, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum