Jak myślicie, czy w związku z tym, ze rok zaczyna dobiegać końca można się spodziewać jakichś promocji u Dacii. Skoda i Renault już zaczynają coś kombinować. Ale u Dacii jest nadwyżka popytu nad podażą bo każą długo czekać na auto...
Pewnie będzie standardowy rabat ok. 1500 zł, ale to tak naprawdę nic szczególnego, bo teraz jest np. ubezpieczenie gratis, a latem była klimatyzacja + radio CD za 1700 zł. Zrobią zatem ten rabat, ale nie będzie pewnie innych promocji, więc wyjdzie mniej więcej na to samo.
Ale jak się na początku roku pochodzi po salonach to oni często mają niesprzedane auta, na które dają dużo rabatu. Tylko wtedy masz już konkretny egzemplarz (kolor, wersja).
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Z reguły dają zniżki na auta wyprodukowane w grudniu a nie zamówione pod konkretnych klientów. Pytanie czy przy powodzeniu Dacii fabryka ma moce przerobowe by pordukować na zapas
Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 370 Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2007-09-27, 19:41
Nie wiem, jak się ma sytuacja z samochodami, ale jestem świeżo po wizycie w serwisie przy salonie u tzw, starego Kiljańczyka na warszawskiej Pradze . Pytam o oferty opon zimowych, a oni uprzejmie odpowiadają, że nie mają żadnych ofert, a o jakichkolwiek promocjach nic nie słychać.
Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 370 Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2008-01-07, 07:23
Ruszyła radiowa kampania reklamowa dotycząca wyprzedaży rocznika 2007. Sedan już od 27 350, 00, MCV - od 32 650, 00. Szukajcie, a znajdziecie!
Żródło - PR I.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-01-07, 08:28
ZeneC napisał/a:
Ruszyła radiowa kampania reklamowa dotycząca wyprzedaży rocznika 2007. Sedan już od 27 350, 00, MCV - od 32 650, 00. Szukajcie, a znajdziecie!
Żródło - PR I.
Wyprzedaż?Jaja sobie robią. Skoro nigdy nie było samochodów "od ręki" a trza było czekaż po kilka m-cy, to zapewne nie mają żadnych zapasów, które można wyprzedać. No chyba , że auta testowe i do jazd próbnych...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Wyprzedaż?Jaja sobie robią. Skoro nigdy nie było samochodów "od ręki" a trza było czekaż po kilka m-cy, to zapewne nie mają żadnych zapasów, które można wyprzedać. No chyba , że auta testowe i do jazd próbnych...
Popełniasz błąd biorąc cytaty z reklam zbyt dosłownie... "wyprzedaż" po prostu dobrze brzmi, to się takiego wyrazu używa :)
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Wyprzedaż?Jaja sobie robią. Skoro nigdy nie było samochodów "od ręki" a trza było czekaż po kilka m-cy, to zapewne nie mają żadnych zapasów, które można wyprzedać. No chyba , że auta testowe i do jazd próbnych...
_________________
W związku z wyprzedażą rocznika - tylko ile kosztuje taki sponsoring w top czasie antenowym Choć TVP 1 dociera do większości gospodarstw domowych - może to i sposób
Zwabiony reklamą klient przychodzi do salonu, a tu... nie ma już! Wyprzedane! Znaczy, świetny auto, skoro tak szybko zniknęło... Ale nie ma się co martwić - cena nie-wyprzedażowa i tak jest niska, to się może ktoś skusi?
I w ten sposób producent nie jest stratny te całe 1,5kzł d;
A teraz serio: właściwie to przecież liczą się egzemplarze wyprodukowane w zeszłym roku, a nie te które stoją w salonach - więc w sumie może faktycznie zapytam jak tam z dostępnością modeli 7-os... Ale z drugiej strony może lepiej zaczekać na "Phase II"? (;
Tak swoją drogą, gdyby Citroen w zeszłym roku miał takie ceny na Berlingo jak w tym (Impress), to nie wiem czy jednak dziś nie jeździłbym z szewronami na masce...
Moim zdaniem chodzi o to, żeby ktoś chciał w 2008 roku kupić auto z 2007 roku. Jak auto jest wyprodukowane np. w grudniu, to zanim przywiozą, trafi do sprzedaży itp. to już jest rok 2008. No i auto jest z zeszłego roku, jak klient je odbiera. I - moim zdaniem - stąd ten upust, żeby kupującym na przełomie roku też się to opłacało (zauważcie, że ten cennik jest od początku grudnia).
_________________ Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!
www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-01-14, 09:42
GeRRaD napisał/a:
W związku z wyprzedażą rocznika - tylko ile kosztuje taki sponsoring w top czasie antenowym Choć TVP 1 dociera do większości gospodarstw domowych - może to i sposób
W tamtym roku czytałem, że koszty reklamy związane ze sprzedażą jednego nowego auta w Polsce wynoszą od 5 tys. do ponad 20 tys. zł za sztukę.
I tak np w cenie punto płacimy agencjom, telewizjom itp ok. 5 tys. zł a cenie subaru już ponad 20 tys.
Wyliczenie pochodzi z pocz. 2007r. ale nie sądzę żeby bardzo się zmieniło w 2008r.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
W związku z wyprzedażą rocznika - tylko ile kosztuje taki sponsoring w top czasie antenowym Choć TVP 1 dociera do większości gospodarstw domowych - może to i sposób
W tamtym roku czytałem, że koszty reklamy związane ze sprzedażą jednego nowego auta w Polsce wynoszą od 5 tys. do ponad 20 tys. zł za sztukę.
I tak np w cenie punto płacimy agencjom, telewizjom itp ok. 5 tys. zł a cenie subaru już ponad 20 tys.
Wyliczenie pochodzi z pocz. 2007r. ale nie sądzę żeby bardzo się zmieniło w 2008r.
Wszystko zależy ile aut sprzedadzą i ile reklamy ich kosztują, potem kasę wydaną na reklamy dzielą przez ilość sprzedanych aut :), a że w Polsce zbyt na nowe auta nie jest zbyt wielki - to i koszty reklamy na auto są w miarę wysokie.
_________________ LOGAN 1.5 DCI (niestety troszke się poobijał i został sprzedany)
Marka: Renault
Model: Twingo I
Silnik: 1.2
Rocznik: 1997
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 370 Skąd: Celestynów/Warszawa
Wysłany: 2008-01-15, 07:10
Dla mnie zastanawiająca jest strategia tej kampanii reklamowej. Zwróćcie uwagę, że zapraszającym do kupna jest w tej reklamie p r o d u c e n t samochodu, a nie importer czy jakiś kocesjoner. Najczęściej reklamują się importerzy bąź koncesjonerzy. Czyżby jakieś dofinansowanie dla Dacia Polska z Pitesti?
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2126 Skąd: Lublin
Wysłany: 2008-01-15, 09:03
ZeneC napisał/a:
Dla mnie zastanawiająca jest strategia tej kampanii reklamowej. Zwróćcie uwagę, że zapraszającym do kupna jest w tej reklamie p r o d u c e n t samochodu, a nie importer czy jakiś kocesjoner. Najczęściej reklamują się importerzy bąź koncesjonerzy. Czyżby jakieś dofinansowanie dla Dacia Polska z Pitesti?
Fakt, dzieje się coś ciekawego. W Lublinie z dwóch dilerów reno, jeden nawet nie oferuje dacii ( w swoim serwisie internetowym) i ostatnio nie widziałem żadnych dacii na jego placu, drugi wycofał dacie z salonu i stworzył "na mieście" mały punkt handlowy w którym stoi jeden samchód i jedno biurko.
Obyśmy nie wylądowali z ręką w nocniku, jeśli firma spłoszona nędznymi wynikami zwinie w Polsce żagle...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Jakiś czas temu pojawiły się informacje, że w Europie Zachodniej będą właśnie osobne salony Dacii, ale nie wiem, czy w końcu faktycznie do tego doszło. Nie widzę więc nic dziwnego w ewentualnych - nawet oddolnych - podobnych działaniach w Polsce.
Inna sprawa, że nie wyobrażam sobie, co musiałoby się stać, żeby Renault "zwinęło żagle" w naszym kraju - a to właśnie ta firma jest "podmiotem odpowiedzialnym".
Dla mnie zastanawiająca jest strategia tej kampanii reklamowej. Zwróćcie uwagę, że zapraszającym do kupna jest w tej reklamie p r o d u c e n t samochodu, a nie importer czy jakiś kocesjoner. Najczęściej reklamują się importerzy bąź koncesjonerzy. Czyżby jakieś dofinansowanie dla Dacia Polska z Pitesti?
Stwierdzili, że DaciaPolska się obija w promocji i muszą im pomóc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum