Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2008-11-28, 08:37
Łódź - Jaszpol + Przyguccy - dni otwarte: porownanie
Autor Wiadomość
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-09-14, 18:01   Łódź - Jaszpol + Przyguccy - dni otwarte: porownanie

Witam
Wybralem sie z rodzinka do 2 salonow w Łodzi 1 to Jaszpol a 2 to Przyguccy.
w pierwszym salonie jasno , przyjemnie, cieplo mila obsluga panie zajely sie dziecmi a ja moglem pobaraszkowac po salonie i porozmawiac o Mcv :) Trafilem na dosc konkretnego sprzedawce porozmawialismy powiedzialem jakie opcie chce on mi zaproponowal jakies rabaty wstepne.
co prawda ne powalaja one na kolana ale to tylko byla rozmowa przecierz :) Obsluga mila dzieci zadowolone jakies gadzety dostaly :)
Co mnie tylko zdziwilo ze w tym salonie nie wiedzieli nic o promocji na Mcv ? minus 2 tys zl. to jest juz troszke kaski na jakies bajerki do autka.

U Przyguckich zas salon jest ciemny nie przyjazny do wydawania kasy wrecz ponury w obsludze zero kobiet co prawda stolik dla dzieci byl ale konkurencja Jaszpol spisala sie o wiele lepiej. rozmawialem z Panem starszym tak kolo 60lat niestety z nim w rozmowie nie mozna bylo porozmawiac o jakis rabatach zachecajacych do zakupu u nich, ale oni mieli cenniki z rabatami minus te 2tys . ciekawi mnie dlaczeo ?
Co prawda cennik dotyczy aut wyprodukowanych w 2008 roku.

Ja wlasnie mam dylemat co zrobic czy kupic auto juz teraz i odebrac je w grudniu czy czekac do stycznia i miec je po liftingu?
Tylko jest pytanie jaka bedzie cena i czy ten lifting bedzie fajny bo jesli ma tylko jakimis szczegolami sie roznic i ozdobnymi plastikami to chyba sobie daruje i kupie z 2008 r MCV
hmmm mozna by tak pisac i pisac
Pozdr
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez laisar 2008-12-17, 01:55, w całości zmieniany 3 razy  
 
paweloo97 



Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 269
Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2008-09-14, 18:06   

http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=1109
tu jest fotka nowej MCV-ki
_________________
W życiu najważniejszy jest zdrowy rozsądek.
 
psur 



Marka: Nissan
Model: NV200 Evalia
Silnik: 1.5 dCi
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 652
Skąd: DW
Wysłany: 2008-09-15, 13:54   

wieza napisał/a:
Ja wlasnie mam dylemat co zrobic czy kupic auto juz teraz i odebrac je w grudniu czy czekac do stycznia i miec je po liftingu?


Kupując starą wersję masz przetestowany, dopracowany, solidny samochód. W nowej wersji zawsze może wyjść jakiś nowy szczegół czy usterka, której testy w fabyrce nie wychwyciły. Ale to takie teoretyzowanie.
_________________
Dacia Logan 1.4 MPI 75 KM, wersja Access + poduszka pasażera
2007 - 2012, ok. 86 tys. km
To był naprawdę fajny wóz!

www.psur.pl - moja strona o podróżowaniu po Polsce
 
GeRRaD 



Marka: DACIA
Model: LOGAN BlackLine ;)
Silnik: 1.4 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 918
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-15, 16:48   Re: dni otwarte w lodzi porownanie salonow

wieza napisał/a:
.............., przyjemnie, cieplo mila obsluga panie zajely sie dziecmi a ja moglem pobaraszkowac po salonie i porozmawiac o Mcv :) Pozdr

Powinno być tak że panie się tobą zajmą ;-) :lol: :lol: :lol:
Z drugiej strony dziwi mnie fakt jak w dobie realnego kapitalizmu nie zależy niektórym na promocji i sprzedaży (obserwuje się to nie tylko w RENAULT).......czas chyba zrewidować warunki zatrudnienia co niektórych :lol:
_________________
GeRRaD
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-09-15, 17:55   

Biorac pod uwage fakty ze kupujac mcv kupujesz rodzinny samochod ja bylem tam z rodzinka i w jaszpolu zajeli sie nami ok ale u przyguckich to wiele do rzyczenia jest ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
ADAM 12 



Marka: dacia
Model: było mcv , jest duster
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017/2018
Wersja: Open
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 188
Skąd: luboń k/poznania
Wysłany: 2008-09-15, 19:44   

WITAM
wieza napisał/a:
ale oni mieli cenniki z rabatami minus te 2tys . ciekawi mnie dlaczeo ?
wieza napisał/a:
Ja wlasnie mam dylemat co zrobic czy kupic auto juz teraz i odebrac je w grudniu czy


Rabat 2 tysiące,został wprowadzony na wszystkie modele,więc nie jest to żaden rarytas, tylko raczej efekt kursu walut.
A jeśli masz dylemat teraz -czy potem? Potem pewnie będzie drozej.
A teraz o mojej przygodzie z kupnem MCV-na początek odwiedziłem wszystkie salony w poznaniu OSOBIŚCIE,bo żadne maile,czy telefony niczego nie wnosiły.A później napuszczałem jednego dilera na drugiego,co proponuje konkurencja,i każdą kolejną propozycję żądałem na piśmie.Po 2 tygodniach dostałem propozycję, że samochód jest do wzięcia "na już",w pakiecie wyższym,i z dodatkami,za cenę wersji podstawowej,plus jeszcze duży rabat,tak że sporo przekroczyłem obecne 2 tyś.i nie czekam do grudnia.
A solon gdzie było miło,ale żadnych konkretów będę omijał z daleka
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-09-15, 22:38   

ADAM 12 napisał/a:
A teraz o mojej przygodzie z kupnem MCV-na początek odwiedziłem wszystkie salony w poznaniu OSOBIŚCIE,bo żadne maile,czy telefony niczego nie wnosiły.A później napuszczałem jednego dilera na drugiego,co proponuje konkurencja,i każdą kolejną propozycję żądałem na piśmie.Po 2 tygodniach dostałem propozycję, że samochód jest do wzięcia "na już",w pakiecie wyższym,i z dodatkami,za cenę wersji podstawowej,plus jeszcze duży rabat,tak że sporo przekroczyłem obecne 2 tyś.i nie czekam do grudnia.

No to ile dałeś ??? Patrzę na ten wybór trochę krytycznym okiem i wydaje mi się że za to napuszczanie dilerów "wcisnęli" Ci model który bardzo słabo schodzi, czyli MCV Ambiance 1.4 MPI. Mało kto na tym forum ma taką kombinację, ten silnik chyba jest za mało dynamiczny do MCV. I czy czasami nie jest to samochód DEMO ?
 
wox 


Marka: Renault/Suzuki
Model: Espace/Jimny
Silnik: 1,6 TCe/1,3
Rocznik: 2016/2012
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 1411
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2008-09-15, 23:21   

ADAM 12 napisał/a:
plus jeszcze duży rabat,tak że sporo przekroczyłem obecne 2 tyś.

Zależy od dilera - ja bez targowania kupiłem auto tańsze o ponad 4 tys. zł (fakt, że była to wyprzedaż rocznika, ale za to dotychczasowy samochód wzięli mi w rozliczeniu po przyzwoitej cenie - jako 3-letni samochód, a "rocznikowo" miał już 4 lata).
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-15, 23:47   

Cytat:
ten silnik chyba jest za mało dynamiczny do MCV

A ja myślę, że to głównie zależy od stylu jazdy i tras po jakich się jeździ.
 
gigi303 



Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 888
Skąd: W-WA
Wysłany: 2008-09-16, 05:52   

wieza napisał/a:
Rabat 2 tysiące,został wprowadzony na wszystkie modele,więc nie jest to żaden rarytas, tylko raczej efekt kursu walut.



Rabat 2tys. jest tylko na istniejący park maszyn w Polsce. Jeśli danego modelu nie ma i jest przeznaczony do produkcji rabat nie przysługuje. :-/
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-09-16, 08:53   

laisar napisał/a:
A ja myślę, że to głównie zależy od stylu jazdy i tras po jakich się jeździ.

Ale sam przyznaj że z naszym 1.6 MPI przy MCV to szału nie ma, a teraz jeszcze te parenaście koników mniej to chyba lepiej nie jeździ.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-16, 09:28   

Ale co to znaczy "szał"? 4s do setki? No to faktycznie, nie ma... (; Ale gdzie (i po co) tak się da jeździć? A już zwłaszcza w naszym kraju?

W wakacje zrobiłem u nas 1700km z jakąś toną na haku i w samochodzie (prawie 6m przyczepa kempingowa + rodzina + bety). I owszem, na jakiś 200, może nawet 400km, to bym się pewnie ucieszył - i skorzystał - z 16v i tych prawie 20 koników więcej. Na pozostałych 20 tys. km przebiegu byłoby to może na 10%...

Pozostaje tylko kwestia: czy to by się aby na pewno na coś wymiernego przełożyło? Chyba jedyny taki rozsądny parametr to czas podróży - i coś mam wątpliwości, czy byłoby to mierzalne. A z komfortem prowadzenia rozumianego "mogę se wyprzedzić kiedy chcę" byłoby jeszcze trudniej, bo ja nie dlatego jeżdżę ostrożnie i zazwyczaj (; przepisowo, że mam "słabe" auto...

Dlatego właśnie napisałem, że najwięcej zależy od tego kto i gdzie jeździ - faktycznie, dla mnie 1.4 byłby już chyba jednak trochę za słaby, ale dla kogoś kto raz do roku jedzie w dłuższą trasę, a na co dzień pomyka po mieście wydaje mi się zupełnie wystarczający.

Najważniejsze, to w miarę możliwości pojeździć testowo dostępnymi wersjami i wybrać to co wydaje się najlepsze.
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-09-16, 09:45   

Oj nie chodzi o 4s do setki, a bardziej o wyprzedzanie na trasie i to właśnie dla osób takich jak ja które jeżdżą przeważnie po mieście, bo trzeba się "przestawić" na wyższe obroty przy wyprzedzaniu.
W porównaniu jazdy Loganem do Fiata 125p i Fiata Palio, to Logan bardziej przypomina dynamiką tego pierwszego. Palio jakoś lepiej się zbierało przy niższych obrotach.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-16, 09:51   

Cytat:
Palio jakoś lepiej się zbierało przy niższych obrotach

Oczywiście, że coś w tym jest, ale to chyba po prostu różnica projektowa całej linii silników "reno". I onieczność przestawienia się na używanie wyższych obrotów nie wydaje mi się czymś bardziej istotnym od np zwracania uwagi na inne rozmiary samego samochodu - ja się przesiadłem z dość krótkiego i zwinnego Suzuki Wagona: wciąż czuję różnicę...
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-09-16, 09:59   

No dobra, mi też potrzebny był "rozmiar" do roboty, ale jeżeli w Palio był silnik 1.4 sprawował się jakby lepiej niż silnik 1.6 Reno, to jak sprawuje się MCV z silnikiem 1.4 ??
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-16, 10:02   

Cytat:
to jak sprawuje się MCV z silnikiem 1.4

No toż tłumaczę przecież <: zależy do czego i dla kogo - bo nie ma obiektywnej miary.... Dla Ciebie pewnie faktycznie marnie - i to nie jest oskarżenie (: - ale dla kogoś innego może być aż nadto wystarczający.
 
Mamert 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 110 LPG
Rocznik: 2018
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 31 Mar 2008
Posty: 1104
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2008-09-16, 10:21   

Zaczęliśmy od propozycji złożonej przez salon ADAMowi 12, więc zacząłem się zastanawiać czy czasem przy okazji czyszczenia magazynów przed liftem MCV nie "wypchnęli" na siłę tego MAŁO POPULARNEGO modelu.
A jeżeli tak, to za ile i czy inni potencjalni kupcy nie mogą skorzystać z tej specjalnej promocji.
Adam także napisał, że miał upatrzony inny model, więc ...
Pytałem się Adama ile konkretnie dał za ten model, bo jeżel zapłacił za auto poniżej 30 kPLN, no to się opłacało (MCV w cenie sedana i sandero).
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-09-16, 11:32   

Ależ ja nie neguję, że to mimo wszystko mało popularna kombinacja i diler na pewno też się ucieszył, że trafił się na nią chętny (; Chciałem tylko zwrócić uwagę, żeby się nie sugerować właśnie ową popularnością, ani że niekoniecznie jest co krytykować - każdy sam powinien przemyśleć swoje opcje i je przetestować. Może też nie wynikało to wprost, ale przecież poprałem Twoje, Mamercie, zdanie - zbyt wiele to się od 1.4 nie należy spodziewać, ale też: nie wymagać.

Natomiast obawiam się, że inni kupcy to co najwyżej mogą próbować podpierać się podobnymi argumentami, bo reguły z tego na pewno żadnej nie będzie...

A co do opłacalności samego zakupu, to sam silnik na pewno nie jest jego najważniejszym wyznacznikiem.

Pax? (;
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne