OK...to teraz pytanie
Wie ktos moze (pewnie tak)....teoretycznie...zgubilem kluczyk/pilot do samochodu w ktorym jest podlaczony alarm "fabryczny" uruchamiany i deaktywowany za pomoca przycisku w kluczyku
Co w przypadku...gdy takowy kluczyk sie zgubi...zostawi...a mam ten "drugi" bez przycisku??
Jak wylaczyc alarm?
pzdr
Tweeciak
Ostatnio zmieniony przez tweeciak 2010-04-16, 10:40, w całości zmieniany 2 razy
Ja mam alarm fabryczny. Na kolumnie kierownicy mam przycisk, za pomocą którego wystukuje się kod wyłączający alarm. Procedura ta opisana jest w instrukcji alarmu.
Kiedyś sprawdzałem - działa.
Ostatnio zmieniony przez tomi 2010-04-16, 11:18, w całości zmieniany 2 razy
ja też mam fabryczny alarm za free, z tym, że też mam jeden kluczyk z pilotem i jak go nie bedzie to jak odpalić samochód bo żadnego przycisku do wstukiwania kodu nie znalazłem.
1_czy alarm był fabryczny
2_jesli nie jak się nazywa
robertp1983 napisał/a:
ja też mam fabryczny alarm za free, z tym, że też mam jeden kluczyk z pilotem i jak go nie bedzie to jak odpalić samochód bo żadnego przycisku do wstukiwania kodu nie znalazłem.
Fabryczny to taki zainstalowany już w fabryce, czy może przez dilera jako bonusik. Powinieneś mieć na to jakieś papiery.
Tak czy inaczej powinieneś w wypadku utraty klucza usunąć go z pamięci sterownika w autku
Fabryczny to taki zainstalowany już w fabryce, czy może przez dilera jako bonusik. Powinieneś mieć na to jakieś papiery.
Tak czy inaczej powinieneś w wypadku utraty klucza usunąć go z pamięci sterownika w autku
Mój zamontowany przez dealera, mam papiery takie jak kolega. wszystko wygląda na fabryczny. mam tylko pytanie, jak to wygląda, wykasować z pamięci??. jak to jest, czy jak otworze samochód kluczykiem od pilota, to czy po uruchomieniu silnika alarm sam sie zdeaktywuje? spotkałem sie z tym juz kilku autach koncernu VW, że jest tylko jeden kluczyk z pilotem a drugi jak go użyjesz to deaktywuje alarm po uruchomieniu silnika, czy u nas jest tak samo?
musze, jeszcze raz przejrzeć te papiery może cos przeoczyłem i jakos da sie ten kod wstukać
Ostatnio zmieniony przez laisar 2010-04-19, 09:54, w całości zmieniany 3 razy
Jeśli otworzysz drugim kluczykiem to musisz alarm dezaktywować wprowadzonym kodem.
Kod trzeba oczywiście znać. U mnie był zapisany długopisem w instrukcji.
Ostatnio zmieniony przez tomi 2010-04-19, 11:24, w całości zmieniany 1 raz
podpinasz komputer (czytaj urzadzenie diagnostyczne) do złącza OBD i logujesz się do komputera w aucie. Z doswiadczenia wiem że łatwo mozna to zrobić ale niestety nie w naszych autkach Z naszymi na dziś trzeba się pofatygować do serwisu.
Wracając do twojego przypadku, to faktycznie alarm wygląda na fabryczny, zdjącie jest fatalne ale doczytałem się czegoś o nazwie: ALARM EMERGENCY PROCEDURE. Może to służyć właśnie do wprowadzania lub kasowania kolejnych pilotów (nie kluczy) do pamięci urządzenia. Może choć nie musi, bo moze słuzyć jedynie do awaryjnego odblokowania systemu alarmowego. Możliwych rozwiązań jest naprawdę sporo.
Myslę że skoro to masz w aucie to powinni Ci objasnić działanie tych procedur.
robertp1983 napisał/a:
spotkałem sie z tym juz kilku autach koncernu VW, że jest tylko jeden kluczyk z pilotem a drugi jak go użyjesz to deaktywuje alarm po uruchomieniu silnika, czy u nas jest tak samo?
Pierwsze słyszę. Ale może coś mnie minęło.
Czasem do autka były dokładane klucze najczęsciej w innym kolorze służące do modyfikowania zawartosci pamieci komputera ale to raczej we fiatach, fordach i kilku innych markach lub poszczególnych modelach
Ostatnio zmieniony przez stempik 2010-04-19, 14:11, w całości zmieniany 3 razy
co do odpalania samochodu bez kluczyka, m.in. w skodzie jest tak, że nasz chhyba ok. pół minuty na odpalenie samochodu kluczykiem żeby alarm nie wył, już to wypróbowałem, co do fabrycznego, to te cyferki (1, 2, 3, 4, ...) oznaczają ilość mignięć kontrolki kierunkowskazu po dezaktywacji alarmu. jeżeli miga ci kilka razy to oznacza, że np ktoś próbował ci sie włamać a jak bodajże 7 to, że ktoś majstrował Ci przy kablach. tak jest w mojej instrukcji. Jeżeli chcesz deaktywować alarm np przy zamkniętych drzwiach ale z otwartymi szybami to trzeba kluczyk 2 razy przekręcić z "off" na "on" później na "off" i znowu "on" tyle wyczytałem z instrukcji. A jeżeli jest problem, to należy właśnie deaktywować kluczykim, tyle jest u mnie. w porównaniu z kolegą tomi mam troche zmienioną tą instrukcję. pozdrawiam:)
Ostatnio zmieniony przez robertp1983 2010-04-20, 10:38, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum