Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 634 Skąd: Wro
Wysłany: 2023-04-06, 16:13
dudu$ napisał/a:
Ja wymienił bym szczęki gdyby okładziny się rozpadały lub na oko było by ich mało. Myślę, że w ciemno przy przebiegu 150tyś km można je wymieniać w ciemno tak samo jak bęben a jak ktoś jest nadgorliwy to przy 100-120tyś km. przebiegu.
Dzisiaj sprawdzałem w Sandero przy przebiegu 120kkm. W porównaniu do nowych okładzin brakowało może 1/5 całości. Stawiam, że zetrę je do połowy przy 250kkm i wtedy wymienię.
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 634 Skąd: Wro
Wysłany: 2023-04-06, 16:49
Dzisiaj sprawdziłem stan okładzin 2 raz (co 60kkm, obecny przebieg 120kkm) i ubyło może 1/5 warstwy ścieralnej, a środek wygląda jak z fabryki. Stawiam, że będę musiał je wymienić przy 250-300kkm.
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2023-04-06, 18:05
pixa napisał/a:
Dzisiaj sprawdziłem stan okładzin 2 raz (co 60kkm, obecny przebieg 120kkm) i ubyło może 1/5 warstwy ścieralnej, a środek wygląda jak z fabryki. Stawiam, że będę musiał je wymienić przy 250-300kkm.
Myślę, że będziesz je musiał wcześniej wymienić. Nie z powodu zużycia warstwy ściernej a jej odklejenia od szczek. Słyszałem już o kilku takich przypadkach. Fakt było to w Dusterach ale myślę ze w innych modelach też będzie sie to zdarzać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum