Ogólnie w MNE3 jest equalizer. W komentarzach pod tekstem na Interii wiele osób zwróciło uwagę, że redaktor nie przyłożył się do pisania materiału.
Ale ogólne przesłanie tekstu jest pozytywne (i zgodne z moimi odczuciami), że konstruktorzy Dustera zaoszczędzili tam, gdzie było to rozsądne i gdzie większości użytkowników nie będzie "boleć". Mi zupełnie nie przeszkadza kwestia regulacji wysokości świateł przez cięgno czy prosta metalowa wajcha pod fotelem do przesuwania przód/tył. Jedno i drugie działa w prosty mechaniczny sposób, raczej się nie popsuje. A im więcej elektroniki, tym większe szanse na wizytę w serwisie.
Szczerze, jak bym miał jeździć Leafem (którego recenzję też dzisiaj czytałem), w którym muszę się zastanawiać, czy dojadę do najbliższej ładowarki, czy muszę rezygnować z ogrzewania, to tym bardziej wybrałbym prostego i bezproblemowego Dustera.
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1698 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-15, 12:06
Wydźwięk artykułu bardzo pozytywny, dobre zabezpieczenia, etc. a wady wybrane tylko te, co nie zmieniają postrzegania auta, bo fotele się przesuwają, nie ważne jaką rączką, a światła się reguluje raz na ruski rok..
Artykuł sponsorowany, nie wspominają o prawdziwych wadach, takich jak nieskładany kluczyk w wersjach bez karty, kijowe klamki i o braku regulacji pasów bezpieczeństwa
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2021-02-15, 12:06, w całości zmieniany 1 raz
Nieskładany kluczyk, to przeżytek bardziej niż wada. Mi absolutnie nie przeszkadza. Przeszkadzają mi składane kluczyki które już nie chcą się składać. Tak miałem w Clio.
Klamki są w istocie dziadowskie, ale czy to wada? Działają. Jest to objaw budżetowości.
Brak regulacji wysokości pasa, to wada. Niestety bardzo powszechna ostatnio w autach dużo droższych. Nie tyle oszczędność na kosztach, co bardziej spora oszczędność na masie pojazdu i emisjach.
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1698 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-02-16, 21:40
Michał B24 napisał/a:
A mi ten składany też zrobił identyczną, ale większy jest.
Miałem w budżetówkach składane kluczyki, w Pugu 301, w Chevrolecie Aveo.. z 3 generacją Sandacza zrobili normalne klamki, mogliby ten kluczyk odżałować..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum