Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Dziwne wypadanie zapłonu
Autor Wiadomość
nuscas 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.1
Rocznik: 2016
Dołączył: 04 Sie 2021
Posty: 2
Skąd: Lodz
Wysłany: 2021-08-04, 20:43   Dziwne wypadanie zapłonu

Mam problem z Dacia Logan 1.1 (LPG) i juz sam nie wiem, co robić, więc postanowiłem poprosić Was o pomoc. Generalnie po przejechaniu kilku kilometrów wypada zapłon na losowym cylindrze (dwóch). Błędy: P0314, P0302, P0351, P0352

Zapalają się kontrolki: check engine, ABS i 'śliska jezdnia'. Gaszę silnik, zapalam raz jeszcze i kilka kilometrów jest spokój.

Dodam, że to wszystko jest na benzynie. Na LPG w ogóle nie chce się przełączyć (instalacja piszczy i przełącza na benzynę).

3 mechaników do tej pory wymieniło:
- czujnik temperatury
- świece
- przewody
- cewkę

Chciałem zlikowidować usterkę na benzynie zanim podjadę do gazownika...

Umówiłem się do warsztatu, który specjalizuje się w Reniach, ale termin za 3 tygodnie, a czymś jeździć muszę.

Macie może jakieś pomysły. Z góry dziękuję.
 
keisyzrk 


Marka: dacia
Model: duster 4x2
Silnik: 1.6 sce
Rocznik: 2015
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 373
Skąd: LUBACZÓW/ZAMOŚĆ/RZESZÓW/TARNÓW/LUBLIN
Wysłany: 2021-08-04, 21:30   

Rozumiem że masz silnik d4f?
A zawory były regulowane?
 
nuscas 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.1
Rocznik: 2016
Dołączył: 04 Sie 2021
Posty: 2
Skąd: Lodz
Wysłany: 2021-08-04, 21:53   

Tak, dokładnie: d4f. Zawory nie były regulowane. Zrobi to każdy mechanik, czy czekać na speców 3 tyg?

Dzięki.
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3597
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-08-05, 08:59   

Każdy, choć w tym silniku nie jest łatwo zdjąć pokrywę zaworów. No i trzeba pamiętać żeby wziąć prawidłowe wartości luzów do ustawienia (D4F miały dwie wersje).
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne