W końcu odebrana 600 kilometrów za mną. Spalanie 7 w trasie 10 w mieście jak na razie nic nie puka nic nie stuka wszystko działa. straciłem tylko trochę nerwów z uruchomieniem android auto, okazało się ze kabel był lipnej jakości.
2.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 223,59 KB
1.jpg
Plik ściągnięto 22 raz(y) 216,71 KB
Ostatnio zmieniony przez Gery 2019-09-19, 21:25, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige Pomógł: 24 razy Dołączył: 27 Cze 2018 Posty: 1560 Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2019-09-24, 17:35
No nie łapie. 1,5 miesiąca temu odebrałem Captura dla żony i za diabła nie mogę się połączyć z MNE oryginalnym kablem od Galaxy S8+. Dla niej to i tak czarna magia, a szczytem luksusu jest dotykowy ekran, ale mnie to irytuje.
_________________ EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. Psycho the rapist
Mnie jak podłączyłem bez aplikacji migała na telefonie ikonka android auto ale się nie łączyło, dopiero jak zainstalowałem aplikacje android auto to zadziałało, na orginalnym kablu na dziadostwie z pepco za 5 zł tylko ładuje
Ostatnio zmieniony przez Gery 2019-09-25, 07:16, w całości zmieniany 1 raz
minął rok od zakupu, pierwszy przegląd za mną przy przebiegu 11500 kilometrów. Usterek jak na razie brak. ogólnie jestem nawet zadowolony gdyby nie było tak głośno powyżej 120 i parę koni by się przydało szczególnie jak sie człowiek upakuje po dach na wakacje:-)
normalnie, wiadomo jak zawieje wiatr to się robi nie fajnie. Ale przy normalnych warunkach pogodowych bez problemu 150-160 poleci i utrzyma się w jednym pasie
W dodatku trochę pomoże to też na niedostatki mocy, bo z zeznań innych użytkowników wynika, że odczucie słabizny silnika dość często jest też częściowo efektem podświadomej niechęci do wyższych obrotów, spowodowanej właśnie dużym hałasem.
Ewentualnie można też po prostu jeździć wolniej (((; - będzie ciszej, oszczędniej i z większym zapasem obrotów do odcięcia w razie czego...
normalnie, wiadomo jak zawieje wiatr to się robi nie fajnie. Ale przy normalnych warunkach pogodowych bez problemu 150-160 poleci i utrzyma się w jednym pasie
(w sensie nic nie ściąga nie bije na kierownice)
U mnie od początku ciężko jechać na wprost przy większych prędkościach. Geometria teoretycznie ustawiana przeź ASo już 3 razy. Opon nie ścina.
3 lata 37 000 kilometrów i nadal nic się nie zepsuło. Jeśli ktoś się zastanawia czy to mało awaryjne auto, moje może być dowodem że takie właśnie jest.
Kolejny przegląd za mną, 47000 kilometrów przebiegu. z usterek spalona żarówka podświetlenia tablicy rejestracyjnej oraz spalona żarówka trzeciego światła stop.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum